Ik heb niet echt een club waar ik voor benquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Ah ok, dat dacht ik alquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een club waar ik voor ben![]()
Aha, een echte liefhebberquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een club waar ik voor ben![]()
Ajax en psv?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel voorkeuren
jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hebben jullie ook een fucking irritant plopgeluidje bij feyenoord-heerenveen?
PSV staat nog steeds 0-0 hoorquote:
Écht?quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV staat nog steeds 0-0 hoor
Jahaaquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
heeft iemand een PPMate linkje voor NAC-PSV?![]()
Kijk eens hier.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan geen werkende stream links vinden? Hebben jullie dit probleem ook?
Lazovic weer? Zo ja, eigen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
En dat was nou alweer een penalty die niet gegeven werd.
Ik hoorde ze toch echt net zingen dat jullie kampioen wordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:24 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk. Echt bij ELKE wedstrijd van Feyenoord achten de commentators het nodig om even te vermelden dat de supporters in het jubileumjaar kampioen willen worden ('maar het niet hardop zeggen!1') en dat Feyenoord zo'n metamorfose heeft ondergaan.
Ja, weer Lazovic.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lazovic weer? Zo ja, eigen schuld dikke bult.
Ligt er goed in ja..quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:27 schreef RayMania het volgende:
En het doelpunt van Das Phantom.
[afbeelding]
typische Phantom-goal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:27 schreef RayMania het volgende:
En het doelpunt van Das Phantom.
[afbeelding]
Dat is ook waar inderdaad, maar ik zie liever dat zulk soort (Lazo, Suarez, etc.) spelers een paar penalties te weinig meekrijgen dan een paar teveel door hun schwalbes.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, weer Lazovic.
Ik snap wel waar dat 'eigen schuld, dikke bult' vandaan komt, maar het betekent dat de scheidsrechter het gewoon helemaal niet goed beoordeelt heeft, en maar wat natte vingerwerk gedaan heeft, wat kwalijk genoeg is.
quote:
Zolang ze maar onder ons eindigenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef Blawh het volgende:
Leuk van Feyenoord, gun ze het wel dat ze weer meedraaien bovenin.
Het maakt mij niet zoveel uit, heb voor zowel Ajax als Feyenoord wel sympathie. Als 1 van die 2 de titel wint vind ik het prima, zolang PSV of AZ het maar niet wordt. Die clubs vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zolang ze maar onder ons eindigen![]()
Die laffe, overbodige, irritante counterclub uit Rotterdam eruit.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:35 schreef andre347 het volgende:
3-0 Roda
Als Geert maar in de Eredivisie blijftquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het wordt wel eens tijd dat die trieste club degradeerd ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |