Heb misschien wel een kaartje over tegen kostprijs voor je..quote:Op zondag 30 september 2007 19:13 schreef frame-saw het volgende:
Zal idd nog wel flink oplopen, heb net een paar keer geboden maar de hoogste bieder heeft wss wel 30 pond geboden ofzo. Ik waag me er maar niet meer aan, kijk vlak voor de gig wel even.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze dan gaan spelen, zouden Nettles and dat Stripey tent nummer al van het nieuwe album zijn of brengen ze nieuw materiaal uit? Vraag me nu af of er nog wel een single komt eigenlijk, aangezien hij ook die EP met Miles uitbrengt...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef mindgames het volgende:
Artikel uit een Canadese krant.
"Don't expect anything but faves from the first two albums on this tour. Turner says there are only really two new tunes from the third Arctic Monkeys album turning up this go-around. [...] The third album isn't due until next May or so and I've got the side project EP coming out in November from that two-week session in France with a possible full album with Miles coming after that. [...]"
![]()
Ik denk niet dat het solo-project een Arctic Monkeys-single in de weg zit. Maar zoals jij al opmerkt, The Nettles en Stripey zijn dus - zoals het hier beschreven staat - van het derde album, en niet van de Teddy Picker-single. Steeds als je denkt dat je de Arctic Monkeys doorhebt verrassen ze toch weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd wat ze dan gaan spelen, zouden Nettles and dat Stripey tent nummer al van het nieuwe album zijn of brengen ze nieuw materiaal uit? Vraag me nu af of er nog wel een single komt eigenlijk, aangezien hij ook die EP met Miles uitbrengt...
CD van Miles Kane (vroeger The Little Flames, nu The Rascals) en Alex Turner. Miles Kane speelt live en op plaat mee op onder andere 505 en Plastic Tramp.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:35 schreef JeroenV het volgende:
Wat is dat solo project eigenlijk?
Oke, is er al wat van bekend verder?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:43 schreef mindgames het volgende:
[..]
CD van Miles Kane (vroeger The Little Flames, nu The Rascals) en Alex Turner. Miles Kane speelt live en op plaat mee op onder andere 505 en Plastic Tramp.
Ja, dat een aantal nummers uit de opnamesessies op een EP verschijnen in novemberquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oke, is er al wat van bekend verder?
Ik heb er eigenlijk twee nodig, maar ik mail je evengoed wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Heb misschien wel een kaartje over tegen kostprijs voor je..
Niet zeker, maar mail je mailadres eens naar eljefe07 at gmail dot com
Dit is voor ons oud nieuws, natuurlijkquote:Arctic Monkeys are pleased to announce that 'Teddy Picker' will be the third single from their album 'Favourite Worst Nightmare' to be released on 3rd December.
Ze zijn allang uitverkocht, dat weet je?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:00 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook een kaartjeben steeds ticketmaster aan het refreshen maar het wil nog niet lukken
No shit Sherlockquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:27 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ze zijn allang uitverkocht, dat weet je?
Heb voor Muse gestemd omdat ik daar al wat langer fan van ben enzo, sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef AMDB het volgende:
De single nog later dan ik hoopte, maarja, iig voor het concert nog! Iedereen trouwens al voor AM gevote op de MTV site zodat ze headliner kunnen worden? Je kan iets van 10x stemmen maar als je de link veranderd naar die van een ander land kun je opnieuw stemmen uitbrengen (gewoon de .nl naar .dk/.fr/.co.uk/.no etc. veranderen)!!
Oh, ik dacht dat die kans dat dat lukte best wel verwaarloosbaar was.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
No shit Sherlock![]()
Tuurlijk weet ik dat, maar af en toe worden er wel eens kaarten vrijgegeven dus daarom blijf ik het af en toe proberen. Zo is het me met o.a. Radiohead en The Killers ook gelukt
Maar hier zal het moeilijk worden ben ik bang...
Leuk voer voor dit topic, in ieder geval. Ik heb ook gewoon geen zin om daar te gaan uitleggen wat er nu zo goed is aan Arctic Monkeys. Het argument "zoutzakken op podium = kutmuziek" blijft daar toch de hele tijd geldenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
Arctic Monkeys beste ter wereld
Oud nieuws voor ons, maarja.
staat inmiddels op 104 pond.quote:Op zondag 30 september 2007 17:02 schreef jakkop het volgende:
Toch jammer dat ik niet kan. Op ebay staan trouwens 2 kaartjes retegoedkoop, maar dat wordt nog wel omhoog geboden denk ik. Maar je kan het proberen.
http://cgi.ebay.nl/2-Tick(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik 3xquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien in een klein zaaltje![]()
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik 3x![]()
maar zou ze ook graag in een hele grote zaal zien
quote:Arctic Monkeys' Alex Turner moves in with The Reverend
Jon McClure reveals he is now living with the Sheffield frontman
Reverend And The Makers' leader, Jon 'The Reverend' McClure, has revealed that he and Alex Turner, frontman of Arctic Monkeys, are sharing a flat together in Sheffield.
Turner had previously lived with his parents in the city, choosing to shun the road many northern bands take after finding success then moving to London.
In an interview with BBC News, McClure explained that although he shared living space with the Arctic Monkeys man, he didn't feel as close an affinity to his music as has been suggested.
"There ends the connection, apart from the fact me and Alex live together," he said. "I feel more of an affinity with Manu Chao and modern day rebels, really. Ojos de Brujo, Ian Brown, 3D from Massive Attack, the Dixie Chicks. I feel more akin to those people than I do the Arctic Monkeys."
quote:08 Oktober 2007
Q: Arctic Monkeys beste ter wereld
Volgens de Britten zijn de Arctic Monkeys de beste band ter wereld. De groep won maandag in Londen een Q Award (de jaarlijkse prijzen van Q Magazine) in de categorie beste act ter wereld.
Maar de prijs voor de beste cd ging aan hun neus voorbij, die won Amy Winehouse voor haar plaat Back To Black. De titel beste live-act, waarvoor ze ook waren genomineerd, ging naar Muse.
Het nummer Your Love Alone Is Not Enough van de Manic Street Preachers werd gekozen tot beste lied. De beste videoclip werd gemaakt door de Kaiser Chiefs voor hun nummer Ruby. En Kylie Minogue is hét idool van 2007.
That's the spirit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:55 schreef TC03 het volgende:
Op die eerste foto ziet hij er ook niet echt springlevend uit.Achja, hoort bij het Brits zijn.
Alexa Chung; and they are "AT IT" againquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef Eikelpiercing het volgende:
Misschien een domme vraag maar wie is die vrouw?
Het lijkt alsof hij meegesleept wordt door haarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:42 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
![]()
Hij kijkt wel een beetje dood op die laaste foto.![]()
In mijn iTunes zegt ie dat die op de Bigger Boys and Stolen Sweethearts album/demo staat, klopt dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:11 schreef TC03 het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op het nummer Space Invaders. Geniaal nummertje, beetje jaren '60 stijl. Klinkt erg puik.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij meegesleept wordt door haarHij heeft sowieso altijd een doodse blik in zijn ogen...
Euhm, niet zo 1-2-3. Bigger Boys was een B-side op "I Bet You...". Echter, een officieus album getiteld 'Beneath the boardwalk', samengesteld door een fan toen AM nog geen platencontract had, kende wel de nummers Bigger Boys en ook Space Invaders. Space Invaders is echter nooit officieel uitgebracht, Bigger Boys wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:04 schreef febster het volgende:
[..]
In mijn iTunes zegt ie dat die op de Bigger Boys and Stolen Sweethearts album/demo staat, klopt dat?
Heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:18 schreef SnowCockroach het volgende:
Als je Curtains Close nog niet hebt dan kan ik die ook zeker aanraden.
Waarvan de rechter er nog het best uitziet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:10 schreef NumberNine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee dooie mensen op één foto!
Vanaf eind 2004 tot hun eerste release deelden Arctic Monkeys gratis demo's van hun nummers uit bij optredens. Die werden op allerlei mp3-compilaties verspreid op internet, weer gebrand, weer verspreid, enzovoort. Daarom zijn er tientallen verschillende demo's van Arctic Monkeys, die bijna allemaal 'Beneath The Boardwalk' heten. Na een tijdje werden zelfs live-opnames uit 2004 toegevoegd door fans. Vanzelfsprekend, geen enkel van die opnames zijn officeel uitgebracht. Wel zijn bijna alle nummers opnieuw opgenomen en daarna officeel uitgebracht. Door de verspreiding van al die nummers kon het hele publiek elk nummer woord voor woord meezingen, ruim een half jaar voor de release van hun debuutalbumquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, niet zo 1-2-3. Bigger Boys was een B-side op "I Bet You...". Echter, een officieus album getiteld 'Beneath the boardwalk', samengesteld door een fan toen AM nog geen platencontract had, kende wel de nummers Bigger Boys en ook Space Invaders. Space Invaders is echter nooit officieel uitgebracht, Bigger Boys wel.
Leuk om te lezen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:05 schreef mindgames het volgende:
Interessant verhaal
Goed zoquote:Op zondag 14 oktober 2007 05:03 schreef Jivis het volgende:
TIP: ze staan ook op usenet (zelf gepost)
De nummers die daar staan die ook gewoon op de albums staan, zijn die nog anders dan op de albums?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:24 schreef TC03 het volgende:
http://www.mardy-bum.com/site/music/demos/
usernet ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 05:03 schreef Jivis het volgende:
TIP: ze staan ook op usenet (zelf gepost)
Dat is juist vet. Nu heb ik Fluorescent Adolescent bijvoorbeeld op 7 geluidsdragers staan! Tof om allemaal te verzamelen, ghehequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:07 schreef Goover het volgende:
Wel iets wat de AM's zo ingewikkeld maakt... AL die tracks buiten alle albums, singles, b-sides en EP's om... pffff
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:12 schreef mindgames het volgende:
Ik zal binnenkort eens alle pre-debuutalbum opnames in een zipje posten!![]()
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:12 schreef mindgames het volgende:
Wat het 'probleem' met die demo's is, is dat ze nergens compleet of correct geript te vinden zijn! De meeste zijn ook niet in hogere bitrate dan 128 kbps te vinden, en als dat wel zo is zijn het transcodes... Op de Mardy-Bum.com-link staan inderdaad veel van de demo's, maar die zijn ook niet allemaal juist. Ik zal binnenkort eens alle pre-debuutalbum opnames in een zipje posten!![]()
Ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:48 schreef TC03 het volgende:
Gaan jullie op 6 november ook zo posten van "NOG MAAR EEN MAANDJE !1111111![]()
;D;D;:d :d
![]()
![]()
![]()
![]()
"?
Ik niet.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, voor 200 euro mag je em kopen.
Ach ik heb ze al 4x gezien dus ik mag eigenlijk niet zeikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:42 schreef =HellFire= het volgende:
Eerlijk gezegd meende ik dat niet van de 200 euro, maar ja... wat de gek er voor betaalt...
Ik heb ze nog niet gezien trouwens, dus het moet wel een extreem goed bod worden.Maar het zal wel niet.
Jazeker, hij maakt zelfs af en toe een praatje tussendoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:01 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, alleen nog steeds een beetje tam qua live act performance. Of is mister Turner al wat losser geworden tegenwoordig?
Eh? Dus het ligt aan mij?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik vond het in Tivoli ook wel mee vallen. Hij maakt wel contact met het publiek enzo, het kan erger.
Maargoed, kan er ook aan liggen dat je je er op instelt dat ze niks zeggen enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |