Heb misschien wel een kaartje over tegen kostprijs voor je..quote:Op zondag 30 september 2007 19:13 schreef frame-saw het volgende:
Zal idd nog wel flink oplopen, heb net een paar keer geboden maar de hoogste bieder heeft wss wel 30 pond geboden ofzo. Ik waag me er maar niet meer aan, kijk vlak voor de gig wel even.
Ik ben heel erg benieuwd wat ze dan gaan spelen, zouden Nettles and dat Stripey tent nummer al van het nieuwe album zijn of brengen ze nieuw materiaal uit? Vraag me nu af of er nog wel een single komt eigenlijk, aangezien hij ook die EP met Miles uitbrengt...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef mindgames het volgende:
Artikel uit een Canadese krant.
"Don't expect anything but faves from the first two albums on this tour. Turner says there are only really two new tunes from the third Arctic Monkeys album turning up this go-around. [...] The third album isn't due until next May or so and I've got the side project EP coming out in November from that two-week session in France with a possible full album with Miles coming after that. [...]"
![]()
Ik denk niet dat het solo-project een Arctic Monkeys-single in de weg zit. Maar zoals jij al opmerkt, The Nettles en Stripey zijn dus - zoals het hier beschreven staat - van het derde album, en niet van de Teddy Picker-single. Steeds als je denkt dat je de Arctic Monkeys doorhebt verrassen ze toch weerquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd wat ze dan gaan spelen, zouden Nettles and dat Stripey tent nummer al van het nieuwe album zijn of brengen ze nieuw materiaal uit? Vraag me nu af of er nog wel een single komt eigenlijk, aangezien hij ook die EP met Miles uitbrengt...
CD van Miles Kane (vroeger The Little Flames, nu The Rascals) en Alex Turner. Miles Kane speelt live en op plaat mee op onder andere 505 en Plastic Tramp.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:35 schreef JeroenV het volgende:
Wat is dat solo project eigenlijk?
Oke, is er al wat van bekend verder?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:43 schreef mindgames het volgende:
[..]
CD van Miles Kane (vroeger The Little Flames, nu The Rascals) en Alex Turner. Miles Kane speelt live en op plaat mee op onder andere 505 en Plastic Tramp.
Ja, dat een aantal nummers uit de opnamesessies op een EP verschijnen in novemberquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oke, is er al wat van bekend verder?
Ik heb er eigenlijk twee nodig, maar ik mail je evengoed wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Heb misschien wel een kaartje over tegen kostprijs voor je..
Niet zeker, maar mail je mailadres eens naar eljefe07 at gmail dot com
Dit is voor ons oud nieuws, natuurlijkquote:Arctic Monkeys are pleased to announce that 'Teddy Picker' will be the third single from their album 'Favourite Worst Nightmare' to be released on 3rd December.
Ze zijn allang uitverkocht, dat weet je?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:00 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook een kaartjeben steeds ticketmaster aan het refreshen maar het wil nog niet lukken
No shit Sherlockquote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:27 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ze zijn allang uitverkocht, dat weet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |