Nee, het is professor Plum in de bibliotheek.quote:
Ja, Gronk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, het is professor Plum in de bibliotheek.
Wacht ffquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wacht ff... zit jij nu te zeiken over de locatie van de grap?
Ja zeg, ik hing hier eerder de Finkers uit dan hij.quote:
Het is weer tijd voor een Van Gaaltjequote:
Die zou van mening zijn dat een kop koffie geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat zou Beyoncé hiervan gevonden hebben?
Zoals Tjibbe Joustra nooit een goede Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding kan worden, omdat hij nooit over een modderige stormbaan heeft gekropen en nooit ergens aan het front heeft gestaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Ik sta natuurlijk ook helemaal onderin de rangorde... Programmeren is overigens ook niet direct een onderdeel van het werk. Het gaat er meer om te constateren wat de klant nu eigenlijk wil en hoe je m daarmee van dienst kan zijn. ICT helpt natuurlijk nooit wanneer de organisatie niet deugt. "De organisatie" is daarbij een container begrip.
En daar komt de (technische) bedrijfskundige om de hoek kijken.
Tjibbe hoeft het toch niet alleen te doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals Tjibbe Joustra nooit een goede Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding kan worden, omdat hij nooit over een modderige stormbaan heeft gekropen en nooit ergens aan het front heeft gestaan.
Zal iemand die nooit diehard geprogd (geprogrammeerd()) heeft, nooit een CTO, CSO of uber consultant worden!![]()
Mark my words buddy!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tjibbe hoeft het toch niet alleen te doen?
De technische wereld is veel meer dan Pieper en zo ver ik weet heeft die man overigens een unix achtergrond.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:33 schreef Apropos het volgende:
Daarom recruteerden ze Pieper, die de Goerka's met z'n blote handen wurgde.
Nee autistische typemiepen redden de wereld. Van die bleke doorschijnende wollentruien dragers.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Mark my words buddy!!![]()
In het bedrijfsleven zitten ze op die posities niet op die mickeymousegasten te wachten.
Dat is het andere uiterste, maar dat volk heeft meer kans op succes, dan die klik-en-sleep-volk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee autistische typemiepen redden de wereld. Van die bleke doorschijnende wollentruien dragers.
Adolf een ramp als strateeg? Nog even.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:29 schreef Apropos het volgende:
Adolf Hitler heeft dat allemaal wel gedaan en was toch een ramp als strateeg. Kortom, houd eens op met die penozeredeneringen van je.
Waar denk je dat de gin-su knife vandaan komt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:33 schreef Apropos het volgende:
Daarom recruteerden ze Pieper, die de Goerka's met z'n blote handen wurgde.
Wat is dan een blijk van het tegendeel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Adolf een ramp als strateeg? Nog even.
Een oorlog voeren op 3 fronten, en dat heel lang goed laten gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat is dan een blijk van het tegendeel?
Maar aan wie was dat te danken? Daarbij, een belissing die je in het einde opbreekt is hoe dan ook geen goede beslissing.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Een oorlog voeren op 3 fronten, en dat heel lang goed laten gaan.
Nog minder?quote:Ik vraag me af wat er gebeurd was als hij zich wat minder met Pearl Harbour bemoeid had.
Hij had de de VS toch niet de oorlog hoeven te verklaren?quote:
Jij gaat dood, op den duur, dus je ouders hebben een slechte keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:53 schreef Apropos het volgende:
Daarbij, een belissing die je in het einde opbreekt is hoe dan ook geen goede beslissing.
Volgens het drielandenpact wel, geloof ik - dat was althans Hitler's verklaring.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij had de de VS toch niet de oorlog hoeven te verklaren?
Jij bent de godfather van mongoloide Nederland.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij gaat dood, op den duur, dus je ouders hebben een slechte keuze gemaakt.
Het woord 'dood' hoor ik wel vaak uit 'jouw mond' komen....quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ken jij toevallig 'The Shadow'? Die film waarin 2 personen een magisch zwaard van Djenghis Khan opsporen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:04 schreef Apropos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wHno62B6c7w&
![]()
Sidekick krijgt een pil van Drion voor z'n verjaardag. Mondje open.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het woord 'dood' hoor ik wel vaak uit 'jouw mond' komen....
Nee. Is hij even slechts als ''The Last Legion?''quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ken jij toevallig 'The Shadow'? Die film waarin 2 personen een magisch zwaard van Djenghis Khan opsporen?
- I guess you would call it an implosive-explosive sub-molecular device.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee. Is hij even slechts als ''The Last Legion?''
Ik heb het geweten, maar zelfs als m'n leven er vanaf zou hangen zou ik het me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Even tussendoor, wat doet Boze_appel voor werk?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb de oorlogsverklaring hier ergens liggen (vertaling), en volgens mij was hij behalve enorm lang van stof van mening dat dat wel moest en ten tweede van mening dat niet hij de oorlog verklaarde maar dat Duitsland de oorlog verklaard was door de VS.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij had de de VS toch niet de oorlog hoeven te verklaren?
uh? heh?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:42 schreef sigme het volgende:
ik vraag excuus als ik iets onterecht verwijderd heb.
Eh? Je zegt dat jouw opmerking niet over spam ging. Ik kan dat niet nakijken; ik heb volgens mij alleen maar posts over het spamgehalte gewist, maar ik kan niet zien wat gewist is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
uh? heh?
Sorry dat jij wat verwijdert hebt?![]()
Misschien is het te vroeg, maar vragen en bieden is wat anders?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:55 schreef sigme het volgende:
Eh? Je zegt dat jouw opmerking niet over spam ging. Ik kan dat niet nakijken; ik heb volgens mij alleen maar posts over het spamgehalte gewist, maar ik kan niet zien wat gewist is.
Dus als jij zegt dat er iets van jou gewist is dat niet over spam ging, kan ik dat niet nakijken. Mocht ik dat gedaan hebben (wissen post van jou niet over spam) , dan bied ik je mijn excuses aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |