In dit topic. Lekker makkelijk zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef VrAnKiE het volgende:
1.424 staat ie bij mij? waar kijken jullie?
ik zou het goed vasthouden, dat goudquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef japojapo16 het volgende:
tegengas dat moet ook wel als je ziet hoe snel het gaat
kheb net op tijd me goud binnen
Vraag ik me ook af, misschien omdat landen dollarreserves inruilen voor euroreserves?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ik zie in de OP dat de Yen/ Dollar op bijna gelijk niveau is, is dat echt zo...of lijkt dat maar zo..
Zoja, hoe kan dat?
En is dat 100% safe? Ohkee, er zal wel niet veel fout kunnen gaan met de banken in nederland. Maar STEL dat het wel fout gaat en je krijgt van die rare toestanden zoals in Engeland met de Northern Rock bank en de bank gaat dicht. Hoe zit dat dan met het recht dat je hebt op de inhoud van jouw kluis? Het zal waarschijnlijk en gelukkig ook maar niet zo snel zover kunnen komen. Maar ben toch wel nieuwsgierig. Ik ben zelf het een en ander aan het uitzoeken i.v.m het overzetten van aandelen naar goud en andere edelmetalen. En dan vooral met het idee om fysiek goud te willen bezitten of niet. En waar te kopen? Oeps, beetje offtopic vragen misschien maar toch alvast bedankt voor de antwoorden die er hopelijk gaan komen.quote:
zit ook een risico aan lijkt me, stel dat ze over 5 jaar goud kunnen maken uit iets chemisch, vraag me niet hoe., stort heel die markt in s je goud niets meer waard..quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Ik ben zelf het een en ander aan het uitzoeken i.v.m het overzetten van aandelen naar goud en andere edelmetalen. En dan vooral met het idee om fysiek goud te willen bezitten of niet. En waar te kopen?
Ik zet mijn bod voor 28 septebmer 2008 op 3 euroquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:13 schreef Xith het volgende:
Niemand die mijn 10USD wilt voor 5.00EUR 4.00 EUR?
Ik ben geen chemicus, maar chemisch is hoe dan ook onmogelijk. Met behulp van kernreacties zou het kunnen, maar geloof me, de hoeveel energie die het kost om van - bijvoorbeeld lood - goud te maken is vele malen duurder als goud uit de grond halenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
zit ook een risico aan lijkt me, stel dat ze over 5 jaar goud kunnen maken uit iets chemisch, vraag me niet hoe., stort heel die markt in s je goud niets meer waard..
Een slotstand is er niet echt he, dat gaat 24 uur per dag doorquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef Arcee het volgende:
Wow, 142.60 slotstand vandaag.
1.10 cent omhoog sinds gisteren.
Voor fysiek goud bijv;quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef nibbieworld het volgende:
En is dat 100% safe? Ohkee, er zal wel niet veel fout kunnen gaan met de banken in nederland. Maar STEL dat het wel fout gaat en je krijgt van die rare toestanden zoals in Engeland met de Northern Rock bank en de bank gaat dicht. Hoe zit dat dan met het recht dat je hebt op de inhoud van jouw kluis? Het zal waarschijnlijk en gelukkig ook maar niet zo snel zover kunnen komen. Maar ben toch wel nieuwsgierig. Ik ben zelf het een en ander aan het uitzoeken i.v.m het overzetten van aandelen naar goud en andere edelmetalen. En dan vooral met het idee om fysiek goud te willen bezitten of niet. En waar te kopen? Oeps, beetje offtopic vragen misschien maar toch alvast bedankt voor de antwoorden die er hopelijk gaan komen.![]()
Inmiddels welquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:12 schreef StonedKinG het volgende:
De dag dat de dollar viel #09 : 1.423 in zicht.
Op RTL Z was 't altijd 17:57, de laatste tijd 19:57. Ik hou dat gewoon aan als slotstand, je moet ergens stoppen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Een slotstand is er niet echt he, dat gaat 24 uur per dag doornergens ter wereld krijg je voor je zelfde euro meer dollars dan elders
![]()
Nee, 1.4278 (al eerder bereikt)quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef DemonRage het volgende:
De high is nu 1.4274 (net bereikt)
Waar volg je dat?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef DemonRage het volgende:
De high is nu 1.4274 (net bereikt)
Hmmm vreemd idd, als je op de koers zelf klikt krijg je high 1.4274 te zien. Maar in het rijtje met alle live currencies staat rechts high 1.4278. ( http://www.fxstreet.com/rates-charts/forex-rates dus)quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef DemonRage het volgende:
hmmm... dan ontbreken er een paar gegevens bij fxstreet.com.
Op deze pagina is de EUR-USD koers live te volgen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:01 schreef DemonRage het volgende:
Op deze pagina is de EUR-USD koers live te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |