tja, als zij gaan verkopen volgt er nog zo'n 4500 miljard aan dollar-zooi waar landen vanaf willen vrees ik zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:23 schreef Steeven het volgende:
Als Chinese regering zou ik echt fucking balen nu. Ik snap niet waarom ze nog niet verkopen. Maar daar ben ik dan ook leek voor.
self fulfilling prophecy heet zoiets dan toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hetzelfde effect als wanneer iedereen ineens zijn hypotheek niet meer kan betalen.. doordat de markt ineens overspoeld wordt met een product daalt de prijs van het product en maak je de situatie alleen nog maar erger..
Bij de bank in een kluisquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar ligt ie? In een sok onder je matras?
In dit topic. Lekker makkelijk zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef VrAnKiE het volgende:
1.424 staat ie bij mij? waar kijken jullie?
ik zou het goed vasthouden, dat goudquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:38 schreef japojapo16 het volgende:
tegengas dat moet ook wel als je ziet hoe snel het gaat
kheb net op tijd me goud binnen
Vraag ik me ook af, misschien omdat landen dollarreserves inruilen voor euroreserves?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:55 schreef Droopie het volgende:
Ik zie in de OP dat de Yen/ Dollar op bijna gelijk niveau is, is dat echt zo...of lijkt dat maar zo..
Zoja, hoe kan dat?
En is dat 100% safe? Ohkee, er zal wel niet veel fout kunnen gaan met de banken in nederland. Maar STEL dat het wel fout gaat en je krijgt van die rare toestanden zoals in Engeland met de Northern Rock bank en de bank gaat dicht. Hoe zit dat dan met het recht dat je hebt op de inhoud van jouw kluis? Het zal waarschijnlijk en gelukkig ook maar niet zo snel zover kunnen komen. Maar ben toch wel nieuwsgierig. Ik ben zelf het een en ander aan het uitzoeken i.v.m het overzetten van aandelen naar goud en andere edelmetalen. En dan vooral met het idee om fysiek goud te willen bezitten of niet. En waar te kopen? Oeps, beetje offtopic vragen misschien maar toch alvast bedankt voor de antwoorden die er hopelijk gaan komen.quote:
zit ook een risico aan lijkt me, stel dat ze over 5 jaar goud kunnen maken uit iets chemisch, vraag me niet hoe., stort heel die markt in s je goud niets meer waard..quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Ik ben zelf het een en ander aan het uitzoeken i.v.m het overzetten van aandelen naar goud en andere edelmetalen. En dan vooral met het idee om fysiek goud te willen bezitten of niet. En waar te kopen?
Ik zet mijn bod voor 28 septebmer 2008 op 3 euroquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:13 schreef Xith het volgende:
Niemand die mijn 10USD wilt voor 5.00EUR 4.00 EUR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |