abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:32:56 #26
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53544333
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik denk dat Moussie mijn post beter begrepen heeft dan jij.
quote:
Wat ik raar blijf vinden is het gebrek aan echte emoties. Mensen zijn verschillend, maar je zou toch eerder verwachten dat een moeder psychisch eronder door gaat als haar kind kwijt is.
gewoon emotioneel verdoofd, alsof de wereld niet echt is en je alles door een laag watten ziet, je doet wat je moet doen op de auto-piloot maar je bent er niet echt bij .. en tja, dat algeheel dan al dan niet onder de valium

lees anders dit eens
http://www.first-response.be/mods/david/Fist/schock_N.doc

stukje daaruit
quote:
De doorwerking van een emotioneel-schokkende gebeurtenis bestaat in essentie uit vier verschillende fasen. Eerst voel je je wellicht als verdoofd en de schokkende ervaring lijkt onwerkelijk; het is net als in een droom. Deze verdoving treedt op als een soort schokbreker om te beletten dat we plots door te hevige emoties overweldigd worden. Omstaanders interpreteren dit gedrag dikwijls als ‘zich flink houden’ of ‘gebrek aan betrokkenheid’. In feite zal de onontkoombare en/of gruwelijke realiteit op gedoseerde wijze tot je doordringen.

en dan hebben we het hier dus over een situatie die al maanden doorgaat, dus van verwerken komt voorlopig weinig terecht
Ik denk dat ik hieruit kan halen dat Moussie ook zegt dat je niet veel kunt zeggen van de staat van de emoties van de McCanns, dat wat ze mee hebben gemaakt niet te bevatten is en hun reacties niet beoordeeld kunnen worden als een bewijs voor schuld of onschuld, ik dacht dat je Moussie aanviel over haar uitspraak over rauwe emoties willen we zien, als je dat niet zo bedoelde dan heb ik dat verkeerd gezien.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik ook vraagtekens zet bij de manier waarop ze zich profileren naar buiten toe maar dat dat niet wil zeggen dat ze daarmee schuldig zijn.
be nice or go away
pi_53544374
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dit itt tot wat er door de Portugese politie wordt beweerd:
[..]

Ja, wat is het nu?
Als ze steeds door camera's zijn gevolgd hoe hebben ze Maddy dan kunnen begraven?
Als ze al iets met haar hebben gedaan dan heus niet tijdens een tripje naar Spanje waar nota bene camera's bij waren.......
Niet alleen het kamp McCann houdt zich vast aan strohalmpjes.

http://www.anorak.co.uk/madeleine-mccann/176626.html
Er zijn verschillende verhalen over, wel of niet met pers, maar wat moesten ze daar in Huelva, alles dicht, ook de kerken en al behangen met posters e.d. Daar heb ik eerder op gereageerd.
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, daarom moet ze het inderdaad wel gedaan hebben.
Wat een kort door de bocht reactie, maar zoals je hieronder post, je leest af en toe mee, dus heb je o.a. mijn reaties, wat betreft de houding van Gerry en Kate, mogelijk niet eerder in vorige topics gelezen. Ongetwijfeld had je dan anders gereageerd, bij voorbaat ben je vergeven.
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2007 @ 14:38:03 #28
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53544456
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:15 schreef kahaarin het volgende:

Dit vind ik een beetjhe ernstiger:

[The parents of Madeleine McCann have been threatened with jail if they talk out about their missing daughter, it emerged today.

Kate and Gerry McCann could be imprisoned for a year if they break Portuguese secrecy laws.

They now fear this could mean no more TV appeals for information about the four-year-old.]

Dat hoeft nu ook weer niet, er moet wel ruimte blijven voor de McCanns om nieuws naar buiten te brengen, de Portugese politie doet er ook van alles aan om hen zwart te maken tenslotte.

http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=67974&in_page_id=34&ito=newsnow
Uit wiens koker komt dit?

"A source close to the McCanns"

En wat behelst die "bedreiging" nu precies?

"they have been told that could lead to charges, because they have been declared as official suspects in the case."

Als ik het goed begrijp is dit de wet in Portugal. Een verdachte mag niet over de zaak praten. Zij zijn door de politie aangemerkt als verdachten, dus logisch dat ze ook de wet wordt gewezen, rechten en plichten ed. Waarschijnlijk al tijdens dat lange verhoor.

Komt op mij over als weer een spin. Sympathie voor Kate en Gerry opwekken.

De politie zal ook niet zomaar uit zichzelf reageren vanwege dat interview. Waarom zouden ze?

Meer waarschijnlijk gaat het zo: Dat PR-team hoeft alleen maar even naar Portugal te bellen, vertellen dat de McCanns een TV interview in de planning hebben en vragen hoe men daar over denkt. "Nou," zegt de woordvoerder van justitie, "dan moeten ze wel uitkijken met wat ze zeggen want zoals u weet is inhoudelijk ingaan op de zaak hier per wet verboden." Bingo! De politie heeft hen bedreigd met vervolging.

Idem met die foto's van Kate. Doet me erg denken aan die "voor" en "na" foto's in reclames. Zoek er eentje uit waar ze mooi en goed belicht opstaat en eentje uit een rare hoek genomen, slecht belicht waar ze een gek gezicht trekt. Dit is wel erg makkelijk hoor.

A friend said: "We know that Kate is fragile. But she's struggling on." - Je moet wel een hart van steen hebben als dat je onberoerd laat toch?

Spin, spin, spin. De PR doet zijn werk.
pi_53544612
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef kahaarin het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat ik hieruit kan halen dat Moussie ook zegt dat je niet veel kunt zeggen van de staat van de emoties van de McCanns, dat wat ze mee hebben gemaakt niet te bevatten is en hun reacties niet beoordeeld kunnen worden als een bewijs voor schuld of onschuld, ik dacht dat je Moussie aanviel over haar uitspraak over rauwe emoties willen we zien, als je dat niet zo bedoelde dan heb ik dat verkeerd gezien.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik ook vraagtekens zet bij de manier waarop ze zich profileren naar buiten toe maar dat dat niet wil zeggen dat ze daarmee schuldig zijn.
Ik was het juist met Moussie eens. Je kunt mensen niet veroordelen omdat ze niet reageren als jij zou doen. En dat jij bedoel ik niet als in jou persoonlijk, noch Moussie. .
pi_53544666
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Suko het volgende:

Wat een kort door de bocht reactie, maar zoals je hieronder post, je leest af en toe mee, dus heb je o.a. mijn reaties, wat betreft de houding van Gerry en Kate, mogelijk niet eerder in vorige topics gelezen. Ongetwijfeld had je dan anders gereageerd, bij voorbaat ben je vergeven.
Wat nobel van je. .
Maar ik kom er nog wel op terug, moet nu weer aan het werk.
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:00:37 #31
145755 kahaarin
pi_53545066
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:44 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik was het juist met Moussie eens. Je kunt mensen niet veroordelen omdat ze niet reageren als jij zou doen. En dat jij bedoel ik niet als in jou persoonlijk, noch Moussie. .
Ah zie, de babylonische spraakverwarring die optreedt als je niet met elkaar in gesprek bent maar via een beeldscherm met elkaar aan het babbelen bent, je kunt elkaar niet zien dus is het makkelijk om dingen verkeerd te interpreteren, mijn excuses daarvoor!
be nice or go away
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:08:14 #32
145755 kahaarin
pi_53545307
quote:
Prosecutors may charge the McCanns, both 39, with child neglect for leaving Madeleine and two-year-old twins Sean and Amelie while they dined in a tapas bar 40 yards away in Praia da Luz.

The offence carries a maximum two-year jail sentence in Portugal.
Dit is iets waar we het al vaker over hebben gehad, het lijkt er op dat ze daar nu wel voor aangepakt gaan worden.
De rest van het artikel weer over Kate die Maddy zou hebben vergiftigd terwijl Gerry aan het tennissen was......

http://www.dailystar.co.u(...)s-close-in-on-Maddie

*Wel de daily star, zout niet vergeten.*
be nice or go away
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:19:21 #33
145755 kahaarin
pi_53545598
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef NorthernStar het volgende:
quote:
Uit wiens koker komt dit?
Uit een verklaring van idd een woordvoerder uit het kamp McCann.
quote:
En wat behelst die "bedreiging" nu precies?

"they have been told that could lead to charges, because they have been declared as official suspects in the case."

Als ik het goed begrijp is dit de wet in Portugal. Een verdachte mag niet over de zaak praten. Zij zijn door de politie aangemerkt als verdachten, dus logisch dat ze ook de wet wordt gewezen, rechten en plichten ed. Waarschijnlijk al tijdens dat lange verhoor.

Komt op mij over als weer een spin. Sympathie voor Kate en Gerry opwekken.

De politie zal ook niet zomaar uit zichzelf reageren vanwege dat interview. Waarom zouden ze?
Er zal gewoon een reactie zijn gevraagd aan beide kanten en er is een mooi verhaal omheen gemaakt, wat mij wel steekt is dat de politie alles naar buiten mag gooien via die 'unnamed sources' en de McCanns worden beschuldigd van hinderen van het onderzoek en misschien dus zelfs aangeklaagd kunnen worden daardoor.
quote:
Meer waarschijnlijk gaat het zo: Dat PR-team hoeft alleen maar even naar Portugal te bellen, vertellen dat de McCanns een TV interview in de planning hebben en vragen hoe men daar over denkt. "Nou," zegt de woordvoerder van justitie, "dan moeten ze wel uitkijken met wat ze zeggen want zoals u weet is inhoudelijk ingaan op de zaak hier per wet verboden." Bingo! De politie heeft hen bedreigd met vervolging.
Dat zal vast zo zijn gegaan, of de politie heeft een tip gehad dat ze van plan waren dat interview te doen en de politie heeft daarop de advocaten gebeld om te waarschuwen en dat is naar buiten gebracht door een 'unnamed source close to the McCanns'.
quote:
Idem met die foto's van Kate. Doet me erg denken aan die "voor" en "na" foto's in reclames. Zoek er eentje uit waar ze mooi en goed belicht opstaat en eentje uit een rare hoek genomen, slecht belicht waar ze een gek gezicht trekt. Dit is wel erg makkelijk hoor.

A friend said: "We know that Kate is fragile. But she's struggling on." - Je moet wel een hart van steen hebben als dat je onberoerd laat toch?

Inderdaad, niemand ziet er voordelig uit bij dat licht, wat me wel opvalt is dat de lijnen rond haar mond dieper zijn geworden en dat ze wat magerder lijkt, is onder deze omstandigheden niet vreemd natuurlijk.
Als Kate idd zo fragile is zou ik als vriend ervoor zorgen dat ze rust en afleiding zou krijgen, niet met de pers praten en daarmee zorgen voor nog meer aandacht.
Op deze manier is het idd gewoon PR, niets meer of minder.
be nice or go away
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2007 @ 16:23:13 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53547232
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Er zal gewoon een reactie zijn gevraagd aan beide kanten en er is een mooi verhaal omheen gemaakt, wat mij wel steekt is dat de politie alles naar buiten mag gooien via die 'unnamed sources' en de McCanns worden beschuldigd van hinderen van het onderzoek en misschien dus zelfs aangeklaagd kunnen worden daardoor.
Maar in hoeverre is klopt het beeld dat de politie alles naar buiten gooit? En dan vanuit het idee dat dit zou zijn om de McCanns te schaden ofzo.

De suggestie alsof er een soort duel tussen de politie en de MaCanns gaande was komt van de McCanns zelf.

Dat was hun eerste verweer toen de verdenkingen naar buiten kwamen. Dat het een soort complot tegen hen was. Met vage suggesties waarom de politie dat zou doen.

Dat was ook het grote gat in het verweer van de McCanns. Waarom zou de politie een heksenjacht openen? Hen erin willen luizen? Het enige belang van de politie (en de achterliggende politiek) is dat de zaak opgelost wordt. Ik zou tenminste geen ander belang kunnen bedenken zonder een of ander monstercomplot met pedofielennetwerken a la Dutroux met hoge heren die beschermt moeten worden oid en er is niks wat ook maar in zo'n soort richting hint.

Ik mis het motief van de politie waarom ze de McCanns in discrediet zouden willen brengen. Het enige wat wellicht is gebeurd is dat men de media heeft gebruikt om de druk op de McCanns op te voeren. In de periode net voor dat grote verhoor. Misschien had men gehoopt dat Kate zou bekennen. Men zat immers op een dood punt. Wel verdenkingen maar geen directe bewijzen.

Voor de rest is de politie imo niet zoveel te verwijten. Ook al zou men opzettelijk details van het onderzoek lekken. Ik weet ook niet hoe de gewoonte daar is wat dit betreft. Wij hebben hier woordvoerders die de pers op de hoogte houden en als het high profile dingen zijn belegt men een persconferentie om te zeggen wat men wil. Dat kan daar niet dus hebben ze ook weinig andere mogelijkheden dan het via lekken te doen. Iets wat de McCanns evengoed kunnen en ook volop gebruik van maken trouwens.

Ik mis het motief van de politie waarom ze de McCanns in discrediet zouden willen brengen. De McCanns daarentegen hebben wčl een motief om de politie in discrediet te brengen.
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:34:03 #35
145755 kahaarin
pi_53547522
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef NorthernStar het volgende:

Ik mis het motief van de politie waarom ze de McCanns in discrediet zouden willen brengen. De McCanns daarentegen hebben wčl een motief om de politie in discrediet te brengen.
Ik weet ook niet wat het motief is, maar in mijn ogen kunnen ze niet het verbieden wanneer het de McCanns betreft en zelf aan alle kanteen lekken, het lijkt wel een vergiet daar en dat vind ik niet correct, ik weet ook niet of het daar de gewoonte is om het op deze manier te doen.
Maar het gaat mij hier om, dat the police claims en dat vingertje richting hen altijd, en ze mogen zelf niets terugzeggen want dat zou het onderzoek schaden....
quote:
The parents of Madeleine McCann today called for an end to the “hurtful” smear campaign that they killed their daughter as they prepare for the 150-day anniversary of her disappearance on Sunday.

Kate and Gerry McCann are expected to attend a church service in Rothley, Leicestershire, but will not hold the type of publicity event which have accompanied previous anniversaries.

The anniversary comes as it was claimed that police now believe Mrs McCann killed Madeleine while putting her to bed between 7pm and 8.30pm and then hid her corpse in a fridge with the help of friends.

The respected Diario de Noticias newspaper claimed today that officers believe Mrs McCann accidentally killed Madeleine while her husband was playing tennis.

Police suspect that Madeleine’s body then “passed through various locations” before going into the boot of the car hired by her parents 25 days after she disappeared, it was reported.

As a result detectives now want to inspect fridges at the Ocean Club complex where the McCanns were staying with a group of seven British adults.

[ Bericht 51% gewijzigd door kahaarin op 28-09-2007 16:39:54 ]
be nice or go away
pi_53549305
Al een tijdje geleden gelezen maar volgens mij zijn de Portugese wetten iets versoepeld alhoewel de politie daar tegen protest heeft laten horen wat betreft het Madeleine-dossier, wat snippers:

Hope for McCanns as law on secrecy is eased
"The country's legal system is being overhauled, lifting the veil on documents concerning their daughter Madeleine's disappearance. The move could see an end to the swirling of rumour and speculation that has surrounded the inquiry and may also make it harder for the Portuguese police to obtain authorisation to tap the telephones of the McCanns and their confidants.

"The Portuguese law was officially changed yesterday but will not come into force until tomorrow, the first working day after the weekend. It could allow the McCanns access to investigators' files, running to 4,000 pages, within days.

The new law means that all suspects and third parties, including the media, will have access to police documents in any investigation - unless the public prosecutor decides that secrecy will benefit the inquiry or protect the rights of the accused. The prosecutor's decision has to be ratified by a judge within 72 hours.

The Sunday Telegraph understands, however, that the police have already anticipated the rule change and have prepared an appeal to the public prosecutor to keep the Madeleine file secret." telegraph.co.uk 17/09/2007

Wie zou er hier voordeel cq nadeel bij hebben? En hebben er al mensen rondom en met de McCanns al inzage van het een en ander gehad, en indien ja, waarom weten wij dat niet?

En nu het zo speelt wat betreft die uren net over de Spaanse grens blijft dit mij bezig houden, wat ik eerder postte: Kwam net iets opmerkelijks tegen. Op dit forum schreef iemand:
quote:
"If anyone has a link to the picture of them in Spain you will see Kate is wearing jeans, i belivev through other threads that they are the trousers the dogs smelt the death secent on..."
Beetje raar Engels maar ik ben daarop even gaan zoeken en ergens kan het kloppen.
De foto (uit een eerdere post) in Huelva op 3 aug.en daar draagt Kate wel een jeans.

Vervolgens op The Times, September 9: "The police also told the McCanns that sniffer dogs trained to detect the smell of dead bodies had shown unusual interest in the Renault and had reacted to her jeans, T-shirt and Madeleine’s Cuddle Cat toy."

En Sky News zegt nog het volgende: "The McCanns spent more than three hours in Huelva on August 3, putting up posters of their daughter and handing them out to tourists. The trip had reportedly been postponed from the day before because Mr McCann had been feeling unwell that day.And the couple said their journey took longer than expected because they had stopped at a petrol station to hand out posters of Madeleine."

[ Bericht 7% gewijzigd door Suko op 28-09-2007 17:56:17 ]
pi_53551828
In het verlengde van het hierboven geposte bericht: "The McCanns have previously refused requests for interviews with Oprah Winfrey and Larry King but are considering a request from Barbara Walters, the veteran American broadcaster, to coincide with the launch of an Ł80,000 advertising campaign to promote the search for their daughter.

The couple, who previously rejected high-profile interviewers because they did not want to become celebrities, are now furious that they can not speak out due to Portuguese judicial secrecy laws. However, this law only prevents them from discussing evidence in the case. The Times.

En in The Times ook het verhaal van de diepvriezers in die apartementen: "Police suspect that Madeleine’s body then “passed through various locations” before going into the boot of the car hired by her parents 25 days after she disappeared, it was reported. As a result detectives now want to inspect fridges at the Ocean Club complex where the McCanns were staying with a group of seven British adults.

A source close to the McCanns said: “That is total rubbish. Have you seen the size of the fridges in those apartments? Of course they did not stuff her in a fridge. “Kate was not in the apartment alone with Maddie. They had both been playing tennis then they put her to bed together and were then down for dinner [with their friends] by 8.20pm.”

We gaan op zoek naar die koelkasten met een diepvries, maar alleen een koelkast kan ook natuurlijk....gruwelijke gedachte. Het apartement zelf gevonden: The kitchen has a washing machine, cooker, fridge/freezer, microwave, and toaster. Bron

En nog even de Daily Mail: Diario de Noticias claimed police believed that the couple then disposed of Madeleine's body together, in Huelva, Spain, on August 3, three months to the day after she "disappeared". Officers believe the date is significant as it was a public holiday and the streets would have been quieter than normal. The paper also stated that English Catholics have a tradition of visiting the tomb of a loved one three months after their death.

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 28-09-2007 20:09:11 ]
pi_53555343
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zou tenminste geen ander belang kunnen bedenken zonder een of ander monstercomplot met pedofielennetwerken a la Dutroux met hoge heren die beschermt moeten worden oid en er is niks wat ook maar in zo'n soort richting hint.
doe eens googelen op Casa Pia schandaal, en dan met name het gedeelte waar getuigenverklaringen verdwijnen en zo .. hoezo geen hoge heren pedofielen die beschermt worden ?

of Gonçalo Amaral en Joana Cipriano .. ook zo'n vaag iets

of je kan ook in de vorige topics terug lezen .. ik had daar al een hele hoop informatie over verzameld ..
pleased to meet you
pi_53556074
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef moussie het volgende:

[..]

doe eens googelen op Casa Pia schandaal, en dan met name het gedeelte waar getuigenverklaringen verdwijnen en zo .. hoezo geen hoge heren pedofielen die beschermt worden ?

of Gonçalo Amaral en Joana Cipriano .. ook zo'n vaag iets

of je kan ook in de vorige topics terug lezen .. ik had daar al een hele hoop informatie over verzameld ..
Dit is voor mij roze ballet.
Ik heb een hoop meningen gezien, in de nuchterheid van tbl1966 kon ik me erg goed vinden. Jammer dat hij of zij blijkbaar niet meer in deze reeks post. Nu ja in zoverre... enfin.

Moussie, wat zijn jouw ideeen nu? Ik kan niet 14 topics teruglezen, sorry.
pi_53556703
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over, maar een totaal gebrek aan emotie.

De houding van de ouders straalt meer 'niemand kan ons iets maken' uit, dan verdriet om een vermist kind. Althans, zo komt het op mij over.
Ik heb het echt niet over gillen, schreeuwen, janken of wat dan ook, maar er is een totaal gebrek aan emotie en dat vind IK raar, ja.
.

Hier, botje, ongevangen. .
Foto is alweer gedateerd maar dit is uiteraard allemaal PR. Aldus jij en een Sucker4life. .
pi_53557305
Zo moest even bijlezen, jeetje wat speculeren jullie weer lekker Ben even in 't vorige topic gedoken en wil toch nog wel even reageren, vooral op deze
quote:
Een vage foto van een meisje ergens in Marokko was in dit geval genoeg.

John McCann, Gerry's brother, said: "We are just glad people are still continuing to search for Madeleine and the focus is shifting from Kate and Gerry back onto her again."

Mission accomplished
Logisch toch dat de McCanns willen dat de focus op Maddie blijft, zij willen dat ze gevonden wordt en dan kan de politie beter hun energie stoppen in het natrekken van aanwijzingen, hoe vaag die ook mogen zijn, dan halsstarrig vast blijven houden aan de vooroordelen die zij tegen de McCanns hebben. Natuurlijk moeten ze die sporen ook natrekken, maar ze moeten niet hun ogen sluiten voor aanwijzingen rondom Maddy. Dat moet hun prioriteit hebben zolang ze geen concrete feiten tegen de ouders hebben.
quote:
Ik zie dat allemaal ook al s een soort PR, de zielige Kate, dat verhaal lees je ook hier: http://www.mirror.co.uk/n(...)alth-89520-19861277/ Ik ga er een beetje over m'n nek van. Zo 'belazerd' had ze er eigenlijk direct moeten uitzien. Die foto is wel erg slecht belicht overigens, vreemde make-up ook...
Bah, bah, bah, hoe kun je zo hard zijn en zo oordelen over deze vrouw. Dus iedereen moet maar reageren volgens jouw maatstaven. En nu ze dat niet doen 'deugen' ze niet. Ik zie hier een - toch al niet te dikke - vrouw, die door het verlies van haar dochter nog magerder is geworden. De lijnen rond haar mond zijn dieper geworden, haar gezicht smaller waardoor het langer lijkt. Ze heeft dat magere en strakke wat je ook vaak bij anorexia-patiënten ziet.

quote:
Hoe cynisch ben je als je alles wat deze mensen doen, er voor deze mensen gedaan wordt in een kwaad daglicht moet/wil zetten.
quote:
Ik mis het motief van de politie waarom ze de McCanns in discrediet zouden willen brengen.
Gezichtsverlies van de portugese politie zou een goed motief kunnen zijn. De ogen van de hele wereld zijn op ze gericht en ze komen niet echt veel dichter bij een oplossing. Het zou zo maar kunnen zijn dat ze koste wat het kost een dader willen hebben en dat ze zich daarom zo focussen op de McCanns.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_53557336
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:10 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is voor mij roze ballet.
Ik heb een hoop meningen gezien, in de nuchterheid van tbl1966 kon ik me erg goed vinden. Jammer dat hij of zij blijkbaar niet meer in deze reeks post. Nu ja in zoverre... enfin.

Moussie, wat zijn jouw ideeen nu? Ik kan niet 14 topics teruglezen, sorry.
Dank je voor 't compliment , ik probeer enigszins te nuanceren. De laatste topics valt het wel mee, in de eerste topics had ik het idee dat de McCanns al veroordeeld waren zonder rechtszaak.

[ Bericht 5% gewijzigd door tbl1966 op 28-09-2007 23:08:43 ]
pi_53557713
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:03 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

ik probeer enigszins te nuanceren. De laatste topics valt het wel mee, in de eerste topics had ik het idee dat de McCanns al veroordeeld waren zonder rechtszaak.
Ja, dat idee kreeg ik toen ook en jij bent me daarom met je nuchterheid ook bij gebleven, maar je hebt wel een lastige naam. .
pi_53557785
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, dat idee kreeg ik toen ook en jij bent me daarom met je nuchterheid ook bij gebleven, maar je hebt wel een lastige naam. .
hoezo lastig? 't is een afkorting van tuttebol , zo noemt m'n man me altijd. Maar dat staat soms zo raar dus heb ik het afgekort
pi_53558005
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:21 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

hoezo lastig? 't is een afkorting van tuttebol , zo noemt m'n man me altijd. Maar dat staat soms zo raar dus heb ik het afgekort
Tuttebol, clean to the fact is tbl.

Ik ga maandag lekker de heertjes pesten. TBL. Geen hond die zo'n link weet te leggen. .
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2007 @ 23:48:42 #46
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53558570
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:01 schreef tbl1966 het volgende:

Hoe cynisch ben je als je alles wat deze mensen doen, er voor deze mensen gedaan wordt in een kwaad daglicht moet/wil zetten.
Ja want met goed en kwaad heeft het ook zo ontzettend veel te maken.

"alles wat deze mensen doen, er voor deze mensen gedaan wordt"

Alles? Die stunt met die foto en de meelij opwekkende berichten over Kate vallen imo onder het nieuwe PR-offensief.

Wat voor labeltje, goed of slecht, jij daar aan wilt hangen moet jij weten maar schrijf dat vervolgens niet aan mij toe. Jij vindt het gebruikmaken van PR kennelijk slecht om uberhaupt tot zo'n conclusie te komen.

Sinds de verdenkingen tegen de McCanns en vooral sinds ze bijstand van Brian Kennedy krijgen draait het in de media voornamelijk nog om hun image, dat kun je moeilijk ontkennen toch?
pi_53558728
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 01:21 schreef moussie het volgende:

het is alleen maar een wilde theorie hoor .. ik heb dus ook geen idee wat er evtl afgedwongen zou kunnen worden ...
ik weet allen maar dat de vrijmetselaars al een tijdje bestaan en niemand die weet hoe machtig zij echt zijn, en niemand die weet wie wel of niet lid is tenzij je zelf lid bent .. het is een grote bonk speculatie ..

net zoals dus een vermeende hoge positie van Gerry puur speculatief is .. ik vind het alleen maar opvallend wat er gebeurd ..
eerst de overheid die de PR betaald, dan wat rijke mensen die alle benodigde gelden gaan ophoesten, een CRG die gezien de openbaringen aangaande het maddie fonds blijkbaar niet uit die pot betaald word .. een PR persoon dat zijn baantje bij de overheid (job security .. hello ?) opgeeft om te gaan free-lancen ?
Heb even de rest van je verhaal weggehaald omdat ik even wil reageren op die Vrijmetselarij. Heb er inmiddels de wildste verhalen over gelezen maar niet alles is natuurlijk rubbish. Bijvoorbeeld dat de Britse PM Gordon Brown (een bekende van Gerry McCann) een Freemason zou zijn, zeker is wel z'n moeder en haar oudere broer. Daily Mail Ook van Gerry McCann wordt beweerd dat hij een Freemason is, hij woont zelfs in het dorp Rothley met een nest vol Vrijmetselaars..."Records show that the Templars were already in Rothley when King John gave them five librates of land in 1203." Bron En de Templars zijn mogelijk de voorlopers van de Vrijmetselaars. "There have been some highly questionable claims made about Royston Cave and its history, including the suggestion that its Templar builders may, in effect, have been early Freemasons. However, no evidence of this link has been produced at this time." Bron Je kan dit stuk nog lezen waar je wenkbrauwen van gaan fronsen (en bij mij een ferme lachsalvo!), op een forum waar ik niks mee heb, pfff. En nog een interessant commentaar van ene Brenda, haar vader was een Freemason, zij moet er nu niets meer van hebben, integendeel. Van geldvertrekker Richard Branson wordt ook gezegd dat hij lid van die club is maar nergens een bevestiging gelezen, die members-records blijven gesloten. Leek me wel een spannend gegeven, zo vlak voor het weekend, maar een gevleugeld woord van het McCann-kamp komt vanzelf naar boven drijven, ludicrous, alhoewel...

Voor de vorige posters: zoals er wel meer dat benadrukken, ik ben er niet zeker van dát de McCanns iets met de vermissing/dood van Madeleine te maken hebben, ik heb alleen ernstige bedenkingen tegen hen. Ook al vanwege hun aanpak van dit alles. Ze staan me ook ronduit tegen. Op 3 mei vermist, en de volgende dag al een site ontwikkelen die amper 13 dagen later on air ging met alle toeters en bellen vandien. Hoe weet je dat ze niet gauw wordt gevonden??? Als ik het trouwens zeker wist, met bewijzen, zou ik direct een hoog geld kunnen gaan verdienen, dan zat ik hier niet eens meer, sure! Maar dat is niet zo. Ik respecteer diegene die wel in hun onschuld (willen) geloven, dus kan het ook andersom, toch?!
pi_53559103
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:48 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja want met goed en kwaad heeft het ook zo ontzettend veel te maken.

"alles wat deze mensen doen, er voor deze mensen gedaan wordt"

Alles? Die stunt met die foto en de meelij opwekkende berichten over Kate vallen imo onder het nieuwe PR-offensief.

Wat voor labeltje, goed of slecht, jij daar aan wilt hangen moet jij weten maar schrijf dat vervolgens niet aan mij toe. Jij vindt het gebruikmaken van PR kennelijk slecht om uberhaupt tot zo'n conclusie te komen.

Sinds de verdenkingen tegen de McCanns en vooral sinds ze bijstand van Brian Kennedy krijgen draait het in de media voornamelijk nog om hun image, dat kun je moeilijk ontkennen toch?
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik vind de reactie 'spin spin spin' cynisch en daar reageerde ik op. Ik vind het gebruik maken van PR niet slecht en ik kan me hier heel goed voorstellen dat deze mensen de aandacht van zich willen afleiden. De focus moet op Maddy blijven en het is jammer dat er mensen zijn die daar hun bedenkingen en twijfels bij hebben en daardoor dus vinden dat de McCanns hierdoor de verdenking op zich laden.

Vind jij het vreemd dat familie en vrienden zo over haar spreken, zij maken haar regelmatig mee, zien een vrouw die gebukt gaat onder zorgen. Dan is het toch logisch dat ze bezorgd om haar zijn.

Het draait al sinds het begin om hun image, nl. die van slechte ouders die hun kind(eren) alleen hebben gelaten. Inderdaad, pas sinds de verdachtmakingen is er een tegenoffensief begonnen. 't is alleen jammer dat dat nodig is, dat de pers de zaak niet neutraal benadert zodat dit soort berichten niet nodig zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2007 @ 00:11:51 #49
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53559202
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:53 schreef Suko het volgende:

[..]

Voor de vorige posters: zoals er wel meer dat benadrukken, ik ben er niet zeker van dát de McCanns iets met de vermissing/dood van Madeleine te maken hebben, ik heb alleen ernstige bedenkingen tegen hen. ook al vanwege hun aanpak van dit alles. Ze staan me ook ronduit tegen. Als ik het trouwens zeker wist, met bewijzen, zou ik direct een hoog geld kunnen gaan verdienen, dan zat ik hier niet eens meer, sure! Maar dat is niet zo. Ik respecteer diegene die wel in hun onschuld (willen) geloven, dus kan het ook andersom, toch?!
Inderdaad. Alsof iemand zich zou moeten verontschuldigen voor wat hij of zij vermoedt. En direct weer gegooi met moraal, goed en slecht... alsjeblieft zeg. Als iemand hier zo zeker weet dat ze onschuldig zijn laat diegeen zich dan melden bij de McCanns of de politie, daar kunnen ze je goed gebruiken.

---

Leuke uitsmijter voor het weekend idd. Dat ze goede connecties hebben zou je er zo naar kijkend wel zeggen.

"Every year over 70,000 children go missing in the UK."
pi_53559268
quote:
Voor de vorige posters: zoals er wel meer dat benadrukken, ik ben er niet zeker van dát de McCanns iets met de vermissing/dood van Madeleine te maken hebben, ik heb alleen ernstige bedenkingen tegen hen. Ook al vanwege hun aanpak van dit alles. Ze staan me ook ronduit tegen. Op 3 mei vermist, en de volgende dag al een site ontwikkelen die amper 13 dagen later on air ging met alle toeters en bellen vandien. Hoe weet je dat ze niet gauw wordt gevonden??? Als ik het trouwens zeker wist, met bewijzen, zou ik direct een hoog geld kunnen gaan verdienen, dan zat ik hier niet eens meer, sure! Maar dat is niet zo. Ik respecteer diegene die wel in hun onschuld (willen) geloven, dus kan het ook andersom, toch?!
Ik geloof niet dat iemand hier niet je mening respecteert. Ik probeer alleen een tegengeluid te laten horen omdat sommige posters ronduit cynisch en sarcastisch zijn. Ik vind het jammer dat de antipathieën die er tegen die mensen zijn soms de overhand nemen. Oké, ze lijken misschien niet sympathiek, ik denk dan hoe zou ik zelf overkomen als ik zo'n verlies zou lijden.

Aan de ene kant wordt de McCanns laksheid verweten: ze gaan niet naar Marokko, of naar België, maar ze gaan wel naar Spanje waar al genoeg posters van Maddy hangen. Aan de andere kant wordt ze verweten dat ze te voortvarend zijn met de media en hun website.

Nogmaals, ik weet ook niet of ze schuldig zijn, ik probeer me alleen maar steeds in te leven in deze mensen en te denken hoe ik me zou voelen als mijn dochter verdwenen was. Hoe de buitenwereld mij steeds zou veroordelen omdat ik niet reageer zoals zij dat van mij verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')