abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53536913
Zwangerschap en geboorte deel 321

De aanstaande papa's en mama's :

03 oktober 2007: DoctorB (papa)
06 oktober 2007: Nijna
22 oktober 2007: mariskasl
1 november 2007: Cyberbull (papa) en Luana1980
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
02 december 2007: Sanger en Hellace
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
12 december 2007: S_oepstengel
13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh
17 maart 2008: k_i_m
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke ***
29 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
*** 21 mei 2008: miss_sly en het_fokschaap ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Sorry, ik ben echt niet wakker, het moet 322 zijn. Je blijft bezig BE

[ Bericht 55% gewijzigd door BE op 28-09-2007 10:02:36 ]
pi_53537050
Ik vind het nog steeds zo bijzonder, dat we daar staan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53537094
Mooi is dat he miss_sly?

Gisteren zat er voor het eerst iemand aan mijn buik zonder dat ik het aan zag komen. Collegaatje van me, en ik vond het niet eens vervelend! Ik had eigenlijk verwacht dat ik het vervelend zou vinden, maar het was lief!
(Ok, het is dan wel een collega waar ik goed mee op kan schieten en waarvan ik weet dat ze graag zelf ook een kindje zou willen krijgen, dus misschien dat het dat anders maakt, en het is natuurlijk een bekende en niet een of andere idioot die je niet kent terwijl je boodschappen aan het doen bent ofzo )
pi_53537172
-tvp-

<-- die waren wel leuk achter de namen, nu is het weer zo saai.

[ Bericht 96% gewijzigd door Ticootje op 28-09-2007 10:03:51 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53537323
niet_zo_subtiele_tvp
Saartje
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:04:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53537407
De nummering klopt ook weer en de jongetjes en meisjes zijn aan de OP toegevoegd. Als iemand het er bij zichzelf liever niet bij heeft staan moet die maar even een brul geven.
pi_53537452
Mijn kraampakket wordt binnenkort bezorgd (tenminste, het is al wel gedeclareerd )

Is dat niet idioot vroeg?
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:07:18 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53537466
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
niet_zo_subtiele_tvp

*meelift*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53537835
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:06 schreef Pruk het volgende:
Mijn kraampakket wordt binnenkort bezorgd (tenminste, het is al wel gedeclareerd )

Is dat niet idioot vroeg?
beter te vroeg dan dat ze het vergeten pruk
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:39:38 #10
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53538174
jajaja hier een meisje gelukkig nog 1 dus!

Ticootje s-a-i-n-t en klein_spookje zijn 1 nou ja papa en mama samen

En Yppy ik meld me hoor hihi zo een handeld je gaat lekker he. Ik ben ook zoooo nieuwsgierig naar de kleertjes iedere keer weer een feest om het uit te pakken.

Be heb je al een foto van je broek. Ben totaal niet nieuwsgierig hoor.

Gisteravond heb ik alle kleertjes in een grotere maat 62/68 uitgezocht. Aangezien Mara met 1 jaar en 10 maanden nog in maat 68 past heb ik stapels in die maatjes. Zo leuk en lief jurkjes, broekjes oooo smelt helemaal weg iedere keer. Alle kleine pakjes liggen ook al klaar.

Zaterdag gaan we het kamertje afmaken als het meezit en dan zal ik ook eens foto's plaatsten.

Vannacht weer eens heerlijk geslapen eindelijk en Mara werd pas om kwart voor 8 wakker en om half 9 moeten we op de psz zijn pff dat ging ff snel.
Ik ga steeds meer op en tuimelaar lijken. Ik kom niet meer recht om hoog. En als dat wel lukt moet ik echt mijn evenwicht zoeken.
De verkoudheid word wat minder daar ben ik heeeel blij om. Hoest alleen nog en dat doet soms behoorlijk zeer. Gister ook behoorlijk wat harde buiken gehad door het hoesten.
pi_53538390
Klein_spookje, de K zit al bijna in de maand hoor, nog een paar daagjes .

Suerte, een jongetje .

Vamp, ik vind het wel een mooie omschrijving van je minimonster .

Ticootje, het is hier hardstikke bekend, maar voor jullie nog eventjes geheim . Ik schijn me gister versproken te hebben toen mn schoonouders er waren (was ik me totaal niet van bewust). En het geboortebord stond in de kamer, wel verstopt achter een andere plank, maar daar liep schoonmoeder tegenaan. Ik denk en hoop dat ze de naam nog niet gezien heeft...

BE, hoe is je broek geworden?

En ik meld me bij deze weer. Alweer een brakke nacht, zou het komen omdat ik mn warme melkje vergeten was gisteravond? Of de onrust die de thuiskomst van mn schoonouders met zich meebrengt... . Ze zijn weer in t land, gelijk even mn buik komen bewonderen nu beeb er nog in zit. En hoewel ik van nagenoeg iedereen hoor dat mn buik zo bescheiden is vond schoonmams me behoorlijk bol geworden .
Ben vandaag geloof ik niet zo in mn hum, zal wel gebrek aan slaap zijn.
Ik hoop dat dit topic dan misschien weer verse beebjes gaat brengen... (hier is alles nog rustig).
Fake it till you make it...
pi_53538426
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:50 schreef Nijna het volgende:
Klein_spookje, de K zit al bijna in de maand hoor, nog een paar daagjes .

Suerte, een jongetje .

Vamp, ik vind het wel een mooie omschrijving van je minimonster .

Ticootje, het is hier hardstikke bekend, maar voor jullie nog eventjes geheim . Ik schijn me gister versproken te hebben toen mn schoonouders er waren (was ik me totaal niet van bewust). En het geboortebord stond in de kamer, wel verstopt achter een andere plank, maar daar liep schoonmoeder tegenaan. Ik denk en hoop dat ze de naam nog niet gezien heeft...

En ik meld me bij deze weer. Alweer een brakke nacht, zou het komen omdat ik mn warme melkje vergeten was gisteravond? Of de onrust die de thuiskomst van mn schoonouders met zich meebrengt... . Ze zijn weer in t land, gelijk even mn buik komen bewonderen nu beeb er nog in zit. En hoewel ik van nagenoeg iedereen hoor dat mn buik zo bescheiden is vond schoonmams me behoorlijk bol geworden .
Ben vandaag geloof ik niet zo in mn hum, zal wel gebrek aan slaap zijn.
Ik hoop dat dit topic dan misschien weer verse beebjes gaat brengen... (hier is alles nog rustig).
Ik denk dat je daar toch echt zelf aan moet werken!!! Hup aan de pannekoeken!!
pi_53538833
Van de week al aan de pannenkoeken gezeten, vanavond worden het frietjes.

Ik geloof dat ik een jankdag heb vandaag...
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:16:13 #14
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53539023
ach nijna, dat is niet leuk he hormonen en hormonen. Nog ffies en dan is de kleine er. Heerlijk genieten. De laatste loodjes heten ook niet voor niets zo he. Die zijn echt niet altijd leuk en dan is ook de roze of blauwe wolk ver te zoeken.

Hebben jullie het geboortebord zelf gemaakt?

En ja schoonouders weer in het land vertel mij wat de mijne zijn nu nog op de camping maar komen het weekend weer naar huis na 3 wk rond trekken in frankrijjk.

Nijna je weet het he ff flink sexen en dan komt het vanzelf op gang en zo niet dan val je daarna waarschijnlijk doodvermoeid in een diepe coma.
pi_53539139
Oh Nijna ga iets leuks doen dan... beetje aan jezelf denken hoor!

Ik heb trouwens gisteren ook mijn witte broek geverfd (je berichtje werkte inderdaad aanstekelijk ) hij is lichter geworden dan dat ik had gedacht, maar wel mooi! echt 'hemels blauw'... Beetje zonnigheid kan geen kwaad in deze grauwe koude dagen!
Het is nu nog steeds wel een 'zomers' kleurtje, maar al beter als wit iig... Als t me stoort over een paar weken verf ik m gewoon nog eens...
Hier zijn de naden gewoon meegekleurd trouwens!!
pi_53539162
Nijna, wat lijkt me dat lastig, wachten op het laatst. En dan maken die hormonen het niet gemakkelijker. Rustig aan, jullie kindje komt eraan
pi_53539235
Het bord heb ik idd zelf gemaakt, staat een plaatje in het creatieve uitspattingen topic .
Ik kruip straks lekker nog even in bed, dan is de dag eerder om, is manlief eerder thuis en dan komt t vast wel weer goed voor vandaag. Gekke hormonen enzo.

DeLiedje, fotooooooo.
pi_53539309
Krijgt DoctorB een papa
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53539573
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:23 schreef Nijna het volgende:
DeLiedje, fotooooooo.
Tadaaaaa:
pi_53539694
He, dat is een leuke kleur geworden!

Wie had de broek nu donkerblauw gemaakt?? Of was dat gister donker?

Iedereen is opeens kleding aan t verven ik hou het niet meer bij hoor.
pi_53539766
Ik voel me vandaag heerlijk echt zwanger en (hoewel nog ver weg) echt aanstaande mama
pi_53539847
Icicle, dat ging ook door mijn hoofd .

DeLiedje mooie kleur !

Ticootje, ik was van het donkerblauw, heerlijk een broek die gewoon niet te strak zit .
Nog even op herhaling:

Nu BE nog even showen!

Miss_sly, lekker van genieten .
pi_53539867
Ticootje, Nijna heeft gisteren haar witte broek donker blauw geverfd, een fotootje daarvan staat in het vorige topic...

BE en ik hadden het er al eens eerder over gehad om die witte zomer broeken te verven, en hebben dat gisteren dus allebei gedaan omdat die van Nijna zo mooi was geworden!

Ik heb m turkoise geprobeerd te verven, en het is dus deze mooie kleur blauw geworden...
Op het resultaat van BE haar rode broek wachten we nog (hopelijk is die niet ook lichter geworden dan de bedoeling was... dan loopt ze in t zalm roze )
pi_53539895
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef lcicle het volgende:
Krijgt DoctorB een papa
pi_53540170
Ok check, ik ben weer bij.

Ik heb toch nog een paar truitjes nodig. Zeker nu het wat kouder wordt, een lekkere trui zal geen overbodige luxe zijn. En nog een broek erbij. Ik denk dat ik morgen maar even ga shoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')