quote:
beter te vroeg dan dat ze het vergeten prukquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:06 schreef Pruk het volgende:
Mijn kraampakket wordt binnenkort bezorgd (tenminste, het is al wel gedeclareerd)
Is dat niet idioot vroeg?
Ik denk dat je daar toch echt zelf aan moet werken!!! Hup aan de pannekoeken!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:50 schreef Nijna het volgende:
Klein_spookje, de K zit al bijna in de maand hoor, nog een paar daagjes.
Suerte, een jongetje.
Vamp, ik vind het wel een mooie omschrijving van je minimonster.
Ticootje, het is hier hardstikke bekend, maar voor jullie nog eventjes geheim. Ik schijn me gister versproken te hebben toen mn schoonouders er waren (was ik me totaal niet van bewust). En het geboortebord stond in de kamer, wel verstopt achter een andere plank, maar daar liep schoonmoeder tegenaan. Ik denk en hoop dat ze de naam nog niet gezien heeft...
En ik meld me bij deze weer. Alweer een brakke nacht, zou het komen omdat ik mn warme melkje vergeten was gisteravond? Of de onrust die de thuiskomst van mn schoonouders met zich meebrengt.... Ze zijn weer in t land, gelijk even mn buik komen bewonderen nu beeb er nog in zit. En hoewel ik van nagenoeg iedereen hoor dat mn buik zo bescheiden is vond schoonmams me behoorlijk bol geworden
.
Ben vandaag geloof ik niet zo in mn hum, zal wel gebrek aan slaap zijn.
Ik hoop dat dit topic dan misschien weer verse beebjes gaat brengen... (hier is alles nog rustig).
Ja, mooie omschrijving.... Ik hoop alleen dat het deze keer niet zo gaat!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:50 schreef Nijna het volgende:
Klein_spookje, de K zit al bijna in de maand hoor, nog een paar daagjes.
Suerte, een jongetje.
Vamp, ik vind het wel een mooie omschrijving van je minimonster.
Ticootje, het is hier hardstikke bekend, maar voor jullie nog eventjes geheim. Ik schijn me gister versproken te hebben toen mn schoonouders er waren (was ik me totaal niet van bewust). En het geboortebord stond in de kamer, wel verstopt achter een andere plank, maar daar liep schoonmoeder tegenaan. Ik denk en hoop dat ze de naam nog niet gezien heeft...
BE, hoe is je broek geworden?
En ik meld me bij deze weer. Alweer een brakke nacht, zou het komen omdat ik mn warme melkje vergeten was gisteravond? Of de onrust die de thuiskomst van mn schoonouders met zich meebrengt.... Ze zijn weer in t land, gelijk even mn buik komen bewonderen nu beeb er nog in zit. En hoewel ik van nagenoeg iedereen hoor dat mn buik zo bescheiden is vond schoonmams me behoorlijk bol geworden
.
Ben vandaag geloof ik niet zo in mn hum, zal wel gebrek aan slaap zijn.
Ik hoop dat dit topic dan misschien weer verse beebjes gaat brengen... (hier is alles nog rustig).
Dat hoop ik niet voor zijn vrouw/vriendinquote:
Nou... dan was er al weer een pakje verf overheen gegaan hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef DeLiedje het volgende:
Ticootje, Nijna heeft gisteren haar witte broek donker blauw geverfd, een fotootje daarvan staat in het vorige topic...
BE en ik hadden het er al eens eerder over gehad om die witte zomer broeken te verven, en hebben dat gisteren dus allebeigedaan omdat die van Nijna zo mooi was geworden!
Ik heb m turkoise geprobeerd te verven, en het is dus deze mooie kleur blauw geworden...
Op het resultaat van BE haar rode broek wachten we nog(hopelijk is die niet ook lichter geworden dan de bedoeling was... dan loopt ze in t zalm roze
)
Dat had ik ook hoor.... Ik was er zoooow van overtuigd!! Vriendlief ook en dan lig je daar en dan zit er een piemeltje aan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef Suerte het volgende:
Ik kom me even schamen.....ik was gisteren wel even teleurgesteld dat we een zoontje krijgen![]()
Ik was er zoooo van overtuigd dat het een meisje zou zijn, en mijn man ook.Voelde me knap klote gisteren, en had best een schuldgevoel.Ik had nooit gedacht dat ik zoiets kon denken; dat ik niet blij kon zijn op dat moment.
Zullen we ruilen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Suerte, je bent echt niet de enige.. Ik hoopte juist heel erg op een jongetje..
Maar ik vind het natuurlijk nu wel heel leuk dat het een meisje wordt, maar op het moment zelf had ik zoiets van sjit...
Ja, zoals in een soap...quote:
Jahaa!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, zoals in een soap...![]()
Dan bevallen we op dezelfde dag en dan worden de baby's omgewisseld.
Wat zijn jullie ergquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jahaa!!![]()
![]()
![]()
Ik krijg toch een meisje!!!
Niet verder vertellen anders vindt iedereen ons ontaard enzo...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:37 schreef lily het volgende:
[..]
Wat zijn jullie erg![]()
Een vriendin van me heeft 20 weken gedacht dat ze een jongen kreeg omdat ze dat bij de echo nu eenmaal vastgesteld hadden maar na de geboorte bleek het toch echt een meisje te zijn![]()
HIj was zo ver weg, dat kon wel... en ik sta een beetje schuin.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:39 schreef DeLiedje het volgende:
Hee BE, je kont staat erop!! Vergeten te croppen?
Ik vind hem er op de foto wel mooi uitzien, maaar kan me voorstellen dat als het niet écht mooi helder rood is, het een beetje tegenvalt...
Ik zou zelf een beetje huiverig zijn om er blauw overheen te doen... Misschien eerst nog eens dezelfde kleur rood proberen?
Oh, ik denk dat ik toch nog maar een echo laat maken voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:37 schreef lily het volgende:
[..]
Wat zijn jullie erg![]()
Een vriendin van me heeft 20 weken gedacht dat ze een jongen kreeg omdat ze dat bij de echo nu eenmaal vastgesteld hadden maar na de geboorte bleek het toch echt een meisje te zijn![]()
Dan had hij wel een heel klein piemeltje...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:47 schreef DeLiedje het volgende:
Mijn tante (is fysiotherapeute) had een patiente die bij de echos een paar keer te horen had gekregen dat het een meisje was...
Bij de geboorte was het een jongetje! Van de naam die ze bedacht hadden, Julia, hebben ze maar gauw Julian gemaakt
Ik ben er ook wel aan gewend nu hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:42 schreef Suerte het volgende:
Er zijn dus meer mensen die dat hadden.....
Ik moet zeggen dat ik er nu wel een beetje aan 'gewend' ben.
Een vriendin zei gisteren nog: als hij er eenmaal is, zoen je hem helemaal plat![]()
En dat denk ik zelf ook welTis toch best stoer, zo'n kleine kerel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |