quote:Op maandag 24 september 2007 15:48 schreef Mibos het volgende:
Hihi spuuglokje hier nog een verslaafde en heb toch echt een beeb gekregen hoor!!!
Ticootje hier ook tijdens de zwangerschap met behoefte aan junkfood. Om 0.30 nog richting de mac voor een sundae en na mijn zwangerschap nooit meer gegeten. Ervoor ook niet want ik hou er niet eens van en patat ook zo...
quote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef MeNicole het volgende:
Pooh hou me op over slecht eten tijdens de zwangerschap. Eerste periode kon ik niks eten, later kon ik nog steeds niet tegen de lucht van aardappelen. En tja dan moet je maar maccen of pizza of de frituurpan aan. Was echt zwaar verslaafd aan krokketen en bitterballenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En nuJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ja, broodjes kroket gaan hier ook als een achterlijke!! Normaal eet ik die nooit....
En de pakken appelsap vliegen erdoorheen. Ik ben appelsapverslaafd!
Ohwww zuurkool! Dat vind ik nu ook zo lekker ja!quote:Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef Popples het volgende:
icicle de noodles waren hier ook heel erg in. nu zijn het de pizzabagguets en tosti's met cola.
terwijl ik toch de vorige zwangerschap alleen zuurkoolstampot kon eten.
quote:hoi allemaal !
Mijn man en ik hebben het er al een tijd over om kinderen te krijgen. Nu hebben we besloten om volgend jaar het te gaan proberen.
Ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben waar ik evt voor de zwangerschap al mee kan beginnen.
(alles is welkom )
Ook eet ik geen vlees en geen vis, zijn er hier meer mensen die dit niet eten? en hoe heb je je eetpatroon aangepast tijdens je zwangerschap. Tips en adviezen zijn heel welkom.
In dat geval is het geslacht hier halverwege de zwangerschap veranderdquote:Op maandag 24 september 2007 16:18 schreef lcicle het volgende:
Ze zeggen wel eens dat als je meer zin hebt in hartige dingen het een jongetje is, in zoete dingen een meisje. We zullen zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop