abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53434254
Het vorige topic : Zwangerschap en geboorte deel 320

De aanstaande papa's en mama's :

03 oktober 2007: DoctorB (papa)
06 oktober 2007: Nijna
22 oktober 2007: mariskasl
1 november 2007: Cyberbull (papa) en Luana1980
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
02 december 2007: Sanger en Hellace
08 december 2007: Faja-Lobi
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T
12 december 2007: S_oepstengel
13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje
07 februari 2008 hestria en grim reaper
07 februari 2008: Randa_V en Magneet
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh
17 maart 2008: k_i_m
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke ***
29 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
*** 21 mei 2008: miss_sly en het_fokschaap ***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 24-09-2007 16:02:48 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53434316
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:48 schreef Mibos het volgende:
Hihi spuuglokje hier nog een verslaafde en heb toch echt een beeb gekregen hoor!!!

Ticootje hier ook tijdens de zwangerschap met behoefte aan junkfood. Om 0.30 nog richting de mac voor een sundae en na mijn zwangerschap nooit meer gegeten. Ervoor ook niet want ik hou er niet eens van en patat ook zo...
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef MeNicole het volgende:
Pooh hou me op over slecht eten tijdens de zwangerschap. Eerste periode kon ik niks eten, later kon ik nog steeds niet tegen de lucht van aardappelen. En tja dan moet je maar maccen of pizza of de frituurpan aan. Was echt zwaar verslaafd aan krokketen en bitterballen En nu
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ja, broodjes kroket gaan hier ook als een achterlijke!! Normaal eet ik die nooit....

En de pakken appelsap vliegen erdoorheen. Ik ben appelsapverslaafd!
  maandag 24 september 2007 @ 16:02:08 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53434438
Ik wissel de broodjes kroket af met hele komkommers en radijsjes enzo..

Heft elkaar mooi op
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53434468
Ik vind banketstaafjes en noodles erg lekker nu. Niet tegelijk
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 24 september 2007 @ 16:03:31 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53434475
Ik eet zeker wel gezonder dan voor mijn zwangerschap. Er gaat ook nog wel chips enzo in, maar gewoon de normale maaltijden zijn veel gezonder en gevarieerder.
En ik heb dus een voorliefde voor appels ontwikkeld.
pi_53434476
Vanavond komt Moeders voor Moeders...ben gewoon zenuwachtig dat de test die ze gaat doen ineens niet positief is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53434522
Voor mij is het pas kort, maar ik eet nu erg gevarieerd en gezond en heb nog niets dat ik liever of helemaal niet lust.

Maar goed, het is nog erg kort, dus wie weet wat er nog gebeurt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53434574
icicle de noodles waren hier ook heel erg in. nu zijn het de pizzabagguets en tosti's met cola.
terwijl ik toch de vorige zwangerschap alleen zuurkoolstampot kon eten.
wat kun je nu wel en niet geloven? alles is slecht als je het zo bekijkt.
mama van 3 kids!
pi_53434729
Miss_sly, ik was ook zo vreselijk zenuwachtig!! Maar de teststreep was nog donkerder dan de controlestreep, dus... Succes met plassen!! (Brrrr vieze flessen)

Ik ben ook een voorkeur aan het ontwikkelen voor zure dingen. Zoals zure snoepjes, citroen, het kan me niet zuur genoeg zijn.. Heerlijk.
pi_53434860
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef Popples het volgende:
icicle de noodles waren hier ook heel erg in. nu zijn het de pizzabagguets en tosti's met cola.
terwijl ik toch de vorige zwangerschap alleen zuurkoolstampot kon eten.
Ohwww zuurkool! Dat vind ik nu ook zo lekker ja!
Ik dacht even dat mijn smaak nu anders zou zijn dan in de eerste zwangerschap, maar ook toen waren de noodles erg in trek. Ze zeggen wel eens dat als je meer zin hebt in hartige dingen het een jongetje is, in zoete dingen een meisje. We zullen zien
  maandag 24 september 2007 @ 16:20:20 #11
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_53434900
ik post het voor de zekerheid nog maar een keer... ik ga iig de andere topics doorspitten
Bedankt voor de adviezen zover
quote:
hoi allemaal !
Mijn man en ik hebben het er al een tijd over om kinderen te krijgen. Nu hebben we besloten om volgend jaar het te gaan proberen.
Ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben waar ik evt voor de zwangerschap al mee kan beginnen.
(alles is welkom )
Ook eet ik geen vlees en geen vis, zijn er hier meer mensen die dit niet eten? en hoe heb je je eetpatroon aangepast tijdens je zwangerschap. Tips en adviezen zijn heel welkom.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_53434918
Ik heb me trouwens ook missleijk gegeten in de huzarensalade En nu als ik het maar zie word ik alweer misselijk. Die geur alleen al
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53434952
Ik heb eigenlijk trek in alles, als het maar ongezond en eetbaar is. Ik merk nu wel echt dat mijn lichaam ook echt meer gaat vragen. Zo at ik altijd 2 broodjes tijdens de lunch, daar heb ik nu echt niet meer genoeg aan. Nu eet ik 3 of soms wel 4 boterhammen, anders heb ik gewoon nog steeds honger. Nu is het bijna half 5 en ik heb nu ook flinke trek. Dat terwijl ik dus ontbeten heb en vanmiddag goed geluncht heb, maar als ik zo thuis kom ga ik eerst een kop soep maken, anders red ik het niet tot het avondmaal.

Edit- MeNicole, ik kan zo een emmer aardappelsalade opeten. En ik lust helemaal geen salade...
pi_53435397
Knapperbolletjes
pi_53435593
Ik heb dit keer toch hele andere eetgewoontes dan tijdens de vorige zwangerschappen. Toen leefde ik op patat met BBQsaus van de Mac, pizza en ijs, en moest ik niks hebben van augurken en rode pastasaus...nu mag je die hele Mac van me houden, hoef ik geen ijs maar wel graag augurken
Saartje
pi_53436153
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:18 schreef lcicle het volgende:
Ze zeggen wel eens dat als je meer zin hebt in hartige dingen het een jongetje is, in zoete dingen een meisje. We zullen zien
In dat geval is het geslacht hier halverwege de zwangerschap veranderd . Volgens de echo is het overigens nog steeds hetzelfde, heb t zelluf gezien .
Het wisselt een beetje, de ene dag heb ik meer zin in zoetigheid, de andere dag meer in hartig.

Wat ik nu absoluut "moet" hebben is melk (en dan graag ook nog warm voordat ik naar bed ga, normaal gesproken drink ik bijna nooit melk en als ik het al drink kan het me niet koud genoeg zijn) en wat ik echt niet hoef is pindasaus .
En ik kan de hele dag wel lopen snaaien... eierkoeken doen het ook goed trouwens en minstens eens in de week frietjes .

Edit: en nu heb ik zin in een broodje kroket... veel meer dan in de nasi die voor vanavond op het programma staat... wat nu...
Fake it till you make it...
pi_53436575
Hier ook een echte snack-zwangere ... Frikandellen en friet vooral, en BigMac of MacKroket, daar heb ik echt elke dag wel zin in... (eet verder wel veel fruit overdag en ook graag tomaat of komkommer op brood ofzo...)
Ik hoop dat het na de zwangerschap over gaat zoals bij Mibos en MeNicole... Nu vallen de kilo's die erbij komen érg mee gelukkig, maar dat is normaal wel anders!
pi_53436790
Tijdens mijn vorige zwangerschap at ik vooral heel veel hartige dingen, komkommers, tomaten en paprika's waren niet aan te slepen en liters melk dronk ik (lust ik niet). Nu ben ik juist een zoetekauw, ik wil bijna iedere avond wat lekkers bij de koffie of thee. Verders eet ik weinig dingen tussendoor. 's Morgens eet ik een bakje cruesli met vanillievla (was voor ik zwanger was altijd yoghurt) 's middags 2 of 3 boterhammen en 's avonds een bord warm eten en dan bij de koffie wat lekkers. Oh en ik was al gek van ijsthee (die van de Liddl) maar het is nu gewoon niet aan te slepen.
  maandag 24 september 2007 @ 18:00:40 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53437457
Ik herinner me ineens dat ik tijdens onze vakantie, toen ik net 12 weken was me idd wel ongans gegeten heb aan de frietjes en gebakken aardappeltjes. Dat en heel veel sla was eigenlijk wat ik toen voornamelijk gegeten heb.

Los van de appels heb ik niet echt een rare voorkeur verder voor dingen.
Ik snoep nog steeds (wel iets minder dan voor de zwangerschap) maar zo af en toe wil ik me nog wel eens laten gaan met dropjes of zo. Zo lekker!

Oh, en Nijna... voorheen vond ik melk op kamertemperatuur lekkerder dan zo uit de koelkast en nu is dat hier andersom!

Oh, en qua drinken... ik leef op frambozen-limonade van de siroop van Carvan Cevitan. Geen idee waarom, maar hij is erg lekker vorige week hadden ze geen framboos meer en nam ik aardbei mee... Niet te drinken! Juk wat zoet!
Gelukkig hadden ze een paar dagen later de frambozen weer.
pi_53438134
mmm, cola werd/word hier heel wat gedronken, nu iets minder vooral omdat ik er op het moment gigantisch maagzuur van krijg.
Mac donalds gaan we toch ook wel 2 x per week heen(als miesje op bed ligt want ik wil haar nog niet aan die rotzooi hebben )
verder staan hier net zo als bij miesje chocolade bollen op nummer 1, vind ik niet erg als ze me daar voor wakker maken hoor! Verder niet echt rare eetgewoonten, ja tenzij je 1 uur na het avond eten nog 4 boterhammen naar binnenwerken onder rare eetgewoonten vind vallen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 24 september 2007 @ 18:27:06 #21
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_53438243
Wat een snackers allemaal Het enig wat ik echt elke dag MOET hebben is soep.Maakt niet uit welke smaak, als het maar soep is.
Tis dat ik niet meer in NL woon, anders had de frituurpan overuren gedraaid
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_53439241
Nou, ik pas heel blij met mijn zuurkool, na twee happen had ik er genoeg van hoor

Ik ben heel raar wat eetgewoonten nu, ik heb maar 1 regel: het moet een tweede keer ook nog lekker zijn
pi_53439319
Oja, en ik sta regelmatig een pannenkoek te bakken. Weet inmiddels precies hoeveel je nodig hebt voor 1 pannenkoek
pi_53439332
Eigenlijk geen rare eetgewoonten hier meer. Tenzij ik met mijn zusje de stad in ga, dan is de automatiek een vast stoppunt voor een frikandelletje of frietje met hele lekkere mayo. Verder wel veel chocolade hier, maar dat is me niet vreemd. Wat ik wel opmerk is dat ik heel verlekkerd kan kijken naar potjes zilveruitjes maar kopen doe ik niet want ik lust geen zuur denk ik dan en toch het verlangen blijft.
pi_53439501
Ik heb ook nog erg last van geurtjes, het kokhalzen is hier niet overgegaan na de eerste paar maanden...
Dat heeft ook invloed op mijn eetlust. Als ik ook maar vermoed dat iets niet meer goed is, dan hoef ik het niet meer... als ik tijdens het koken iets ruik wat ik vind stinken, dan is meteen mijn hele honger weg en hoef ik echt niets meer...

In de eerste periode was ik dol op verse harde witte broodjes, ik had een keer nog af te bakken ciabatta gekocht... Toen ie uit de oven kwam vond ik hem wat raar ruiken, bleek beschimmeld... Nu nog als ik ciabatta ruik, ga ik bijna over mn nek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')