Inderdaad...we hebben een hele klaagbaak volquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:37 schreef Pakspul het volgende:
En dan komt er nog z'n import hoer die zegt dat echt Nederlanders niet meer bestaan
We laten haar gewoon keer verkrachten door z'n aidsneger en dan wordt ze zelf ook in een klap een Nederlander, want ze zal wel aan een stuk door zeuren hoe moeilijk ze het wel niet heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Inderdaad...we hebben een hele klaagbaak vol
Klinkt goed. Het liefst nog een drugskoerier ook want dan zal ze zich ook tegen uitzetting van deze figuren inzettenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
We laten haar gewoon keer verkrachten door z'n aidsneger en dan wordt ze zelf ook in een klap een Nederlander, want ze zal wel aan een stuk door zeuren hoe moeilijk ze het wel niet heeft.
Dit is KLB... wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Was het echt je bedoeling een serieuze discussie uit te lokken dan?
Als ik je OP zo lees heb ik daar geen zin in
Doe ik wel, want het is wel een serieuze klacht!quote:
Een medestander!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef michiel5 het volgende:
Paupers moeten oprotten~!!!
Alle flats plat en villa's neerzetten lekker dicht bij het centrum, hoef ik niet meer zolag te rijden met mijn Bentley als ik naar de PC Hoofdstraat wil.
Ik kom op voor mensen met een hoog inkomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Doe ik wel, want het is wel een serieuze klacht!![]()
Jij bent zeker ook "één van die mensen"?
Klein loontje, te lui om er iets aan te doen, maar wel altijd klagen?![]()
Het liefst over zn zusje heenquote:
Ja Jan Modaal moet het van de VVD hebben tegenwoordig, schandalig!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:33 schreef LekkerWijf het volgende:
Er al bij stil gestaan dat juist die mensen al jaren achtereen aan het inleveren zijn?
Je word gestraft als je hard werkt en klopt natuurlijk van geen kant.
Owja, PvdaSp
![]()
Vvd![]()
Rutte![]()
Ik stem niet. Het interesseert mij niet welke partij regeert.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:04 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Ja Jan Modaal moet het van de VVD hebben tegenwoordig, schandalig!
Laat de PvdA weer voor ze op komen, kan de VVD weer wat voor de rijken gaan doen
SP? hebben die ooit in de regering gezeten? Grootste kostenpost van de afgelopen jaren, nieuwe zorgstelsel, was van de VVD toch?
Dan moet jij je smoel houden en mag je aan geen enkele discussie meedoen die over Nederland gaatquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:24 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik stem niet. Het interesseert mij niet welke partij regeert.
Geld genoeg hier!![]()
Had je maar geen palletsorteerder moeten wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:35 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarde vrind Miljonair,
Zoals jij wellicht weet, behoor ik ook tot de mensen die het niet breed hebben. IK doe er echter alles aan om toch op een hogere levensstandaard te komen. Helaas is dit met de maatregelen van het kabinet onmogelijk. SInds ik werk heb, heb ik netto zelfs een marginaal bedrag MINDER te besteden per maand dan toen ik nog een uitkering had. Waar is deze regering mee bezig?
Wat ik wel met je eens ben is dat die mensen, die jij beschrijft, die zo'n royaal bedrag als bijvoorbeeld een ton per jaar verdienen, geen recht hebben tot klagen. Deze lui zijn rijk genoeg om een huis, auto en vakantie te betalen en menen dan nog te moeten zeuren dat het ze niet goed gaat.
Conclusie: "rijke" klagers die pakweg een ton per jaar verdienen
arme mensen die echt niets hebben mogen wel klagen
Geen werk geen geld. Zo zou het moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:35 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarde vrind Miljonair,
Zoals jij wellicht weet, behoor ik ook tot de mensen die het niet breed hebben. IK doe er echter alles aan om toch op een hogere levensstandaard te komen. Helaas is dit met de maatregelen van het kabinet onmogelijk. SInds ik werk heb, heb ik netto zelfs een marginaal bedrag MINDER te besteden per maand dan toen ik nog een uitkering had. Waar is deze regering mee bezig?
Wat ik wel met je eens ben is dat die mensen, die jij beschrijft, die zo'n royaal bedrag als bijvoorbeeld een ton per jaar verdienen, geen recht hebben tot klagen. Deze lui zijn rijk genoeg om een huis, auto en vakantie te betalen en menen dan nog te moeten zeuren dat het ze niet goed gaat.
Dit bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:35 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarde vrind Miljonair,
U kent mij niet en plaats mij meteen in een hokje. Hier ben ik niet van gediend. Ik verricht werkzaamheden op kantoor, welke bestaan uit het archiveren of vernietigen van bedrijfsdocumenten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Had je maar geen palletsorteerder moeten worden![]()
Misschien moet jij juist wel minde rklagen, niet iedereen krijgt t geld zomaar in zn schoot geworpen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus...![]()
En maar klagen. Ga lekker in een ander land wonen, school jezelf wat beter, etc... Maar klaag niet.![]()
Dat kreeg jij toch ook voordat je weer ging werken....quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Misschien moet jij juist wel minde rklagen, niet iedereen krijgt t geld zomaar in zn schoot geworpen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:18 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat kreeg jij toch ook voordat je weer ging werken....![]()
Als het goed is hou je nog steeds je hand op.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:21 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ja.. en daar schaamde ik mij diep voor. Ging niet meer naar feestjes enzo, omdat ik mij niet durfde te vertonen bij de mensen die met hard werken mijn uitkering op moesten hoesten
...
Ik verdien het minimumloon. Dat is dus bruto boevn bijstandsniveau. Helaas lever je dan zoveel in bij die Haagse graaiers, dat je netto iets minder overhoudtquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Als het goed is hou je nog steeds je hand op.
Als je onder bijstandsniveau verdient, wordt het tot dat niveau aangevuld als ik het goed heb.![]()
te weinig mensen weten het, zeg maar gerust iedereen die op ze stemt en geen uitkering heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:07 schreef iamredleader het volgende:
Weten jullie trouwens waar PvdA voor staat?
Portemonnee van de Ander
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kom op voor mensen met een hoog inkomen
Zie: nivelleren
Bull-shit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:35 schreef Armoedzaaier het volgende:
Waarde vrind Miljonair,
Dat mag je niet hardop zeggen; je moet de quasi-rijke popiejopies op fok niet de illusie dat de nederlandse regering altijd hun gaten in de begroting probeert op te vullen door alleen 2,5-4 Modaal te plukken ontnemen, daar waar de regering stelselmatig allerlei vaste lasten die juist bij minima het hardst aankomen omhoog jaagt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:27 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ik verdien het minimumloon. Dat is dus bruto boevn bijstandsniveau. Helaas lever je dan zoveel in bij die Haagse graaiers, dat je netto iets minder overhoudt
Meneer is bang dat hij zn derde skivakantie dit jaar moet afzeggen? How sadquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bull-shit.
Rijke mensen werken voor hun geld. Ze houden een ton per jaar over, maar zonder allerlei nutteloze belastingen was dit misschien wel 20% meer geweest. Ten tweede, wat geeft jou het recht om te bepalen wanneer mensen wel mogen klagen en niet? De mensen die rijk zijn hebben er zelf hard voor gewerkt en gestudeerd, en het heeft ze beloond. Prima toch! Aangezien jij niet al te lang geleden nog een uitkering had, betrekt me het gevoel dat je niet hebt gestudeerd of een studie hebt gekozen waarin weinig toekomstperspectief zat. Dat is ook niet al te slim, vrind. Als er IEMAND mag klagen, zijn het wel de bezitters van 'asobakken'.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:37 schreef Pakspul het volgende:
Echte Nederlanders
En dan komt er nog z'n import hoer die zegt dat echt Nederlanders niet meer bestaan
Geloof je het zelf, kameraad harrypielquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:37 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Dat mag je niet hardop zeggen; je moet de quasi-rijke popiejopies op fok niet de illusie dat de nederlandse regering altijd hun gaten in de begroting probeert op te vullen door alleen 2,5-4 Modaal te plukken ontnemen, daar waar de regering stelselmatig allerlei vaste lasten die juist bij minima het hardst aankomen omhoog jaagt.
Ik studeer nog en mijn ouders verdienen gewoon modaal. Ik ben gewoon niet zo hypocriet om iedereen die het breder heeft dan ik meteen te verketteren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:40 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Meneer is bang dat hij zn derde skivakantie dit jaar moet afzeggen? How sad
meneer is bang dat hij daadwerkelijk ipv 1 uur 's middags al om 7 uur 's ochtends z'n nest uit moet om te gaan werken zoals ieder normaal mens, how sad.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:40 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Meneer is bang dat hij zn derde skivakantie dit jaar moet afzeggen? How sad
Anders ga jij lekker naar het idyllische Afrika waar je geen belasting hoeft te betalen om luie donders te sponsoren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik studeer nog en mijn ouders verdienen gewoon modaal. Ik ben gewoon niet zo hypocriet om iedereen die het breder heeft dan ik meteen te verketteren.
En als ik later hard zou werken voor drie skivakanties en ik kan er maar twee betalen, zou ik daar van balen. Rijkdom is relatief. In Afrika zou men het bizar vinden dat mensen met een uitkering hier klagen, je krijgt immers geld, je hoeft er niks voor te doen, je hebt een dak boven je hoofd, je hebt te eten. Dan zeggen ze ook: "Ach gut, ze kunnen daar in Holland straks maar twee paar schoenen in plaats van drie kopen, boehoe."
Mensen die denken dat rijke mensen maar vooral moeten inleveren 'omdat ze toch genoeg hebben'. Hoe enorm zielig en asociaal kan je zijn om zo te denken. Begrijp toch eens dat mensen die rijk zijn dat geld ZELF VERDIEND hebben, en dat het enorm bizar is om te denken dat dat wel afgepakt mag worden omdat ze al zoveel hebben...
Ik weet het wel zeker "mr. ik-zal-het-maar-weer-eens-op-dat-doodgeslagen-paard-"rechts-vs-links"-gooien"quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, kameraad harrypiel![]()
spreek voor jezelf; met een bioritme dat al 9 jaar op 5:30 - 6:00 staat ingesteld kan je dat argument tegen mij ook weer linea recta richting Recycle Bin sturenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
meneer is bang dat hij daadwerkelijk ipv 1 uur 's middags al om 7 uur 's ochtends z'n nest uit moet om te gaan werken zoals ieder normaal mens, how sad.
Anders reageer je inhoudelijk, in plaats van dat soort nietszeggende inhoudsloze oneliners te plaatsen. Als je een te laag niveau hebt om een fatsoenlijke discussie te kunnen voeren: prima, niks mis mee, maar pretendeer dan ook niks.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anders ga jij lekker naar het idyllische Afrika waar je geen belasting hoeft te betalen om luie donders te sponsoren.
Oké, ik ben het enigszins met jouw eens. Alleen jouw zienswijze van "ik had 20% meer kunnen verdienen whehehequote:
Moet ik voor de zoveelste keer aan kortzichtige kapitalisten zoontjes uitleggen dat ze zelf profiteren van het sociale stelsel? Dat het beter is de werkelozen met een fooi af te kopen dan ze te arresteren wegens het stelen van voedsel of het beroven van een sigarenwinkel en ze voor veel meer belasting centjes op te sluiten? Dat het minimumloon en andere symptomen van evenwichtige arbeidsverhoudingen bijdraagt aan een stabiele economie waardoor veel bedrijven in Nederland willen zitten?quote:Op zondag 30 september 2007 01:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anders reageer je inhoudelijk, in plaats van dat soort nietszeggende inhoudsloze oneliners te plaatsen. Als je een te laag niveau hebt om een fatsoenlijke discussie te kunnen voeren: prima, niks mis mee, maar pretendeer dan ook niks.
Gaan we filosofisch doen? Rijk = veel euries.quote:Op zondag 30 september 2007 02:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En wat is nu rijk? je gezondheid, kwaliteit van je leven, geld?
Moet ik nu voor de zoveelste keer uitleggen dat dat mijn punt niet is en dat jij een domme kneus bent die alleen Russisch goed kan lezen?quote:Op zondag 30 september 2007 02:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik voor de zoveelste keer aan kortzichtige kapitalisten zoontjes uitleggen dat ze zelf profiteren van het sociale stelsel? Dat het beter is de werkelozen met een fooi af te kopen dan ze te arresteren wegens het stelen van voedsel of het beroven van een sigarenwinkel en ze voor veel meer belasting centjes op te sluiten? Dat het minimumloon en andere symptomen van evenwichtige arbeidsverhoudingen bijdraagt aan een stabiele economie waardoor veel bedrijven in Nederland willen zitten?
Noudaar heb ik helemaal geen zin in
[afbeelding]
Maar het is wel mijn punt en normale arbeidsverhoudingen hebben niets met communisme te maken.quote:Op zondag 30 september 2007 03:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet ik nu voor de zoveelste keer uitleggen dat dat mijn punt niet is en dat jij een domme kneus bent die alleen Russisch goed kan lezen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |