Dus minimaal vier gaan vervolgens door naar de laatste achtquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
10 bij de laatste 16, das niet niks.
Dat gezeik is zó 06/07quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB speelt echt een pleuris spelletje!!!
Die loting slaat helemaal nergens op.
Echt doorgestoken kaart alles!!
Jong Heerenveen zal inderdaad niet meevallen voor julliequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Revisitedquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef BigFire het volgende:
Ajax FC Den Bosch-feyenoord in de finale![]()
Net als vorig jaar is het allemaal inderdaad wel weer heel dubieus. Paar eredivisieclubs aan elkaar gekoppeld, zodat er tv uitzendingen mogelijk zijn, paar amateurs aan elkaar gekoppeld zodat "het zo leuk is dat die ook ver komen" en een zooi eerste divisie aan elkaar gekoppeld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik geloof niet zo in complottenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wou je het ontkennen dan??
Dat boeit me niet eens! Maar gewoon het feit dat die loting allemaal doorgestoken kaart is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jong Heerenveen zal inderdaad niet meevallen voor jullie![]()
een feit, nog wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat boeit me niet eens! Maar gewoon het feit dat die loting allemaal doorgestoken kaart is.
Heeft niks met complotten te makenquote:
Vlak Den Bosch niet uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Ajax, Feyenoord, Groningen en Heerenveen zijn nog de enige kanshebbers volgens mij.
En laten die teams nou net tegen elkaar spelen.
Dat doe ik wel als je het niet erg vindt.quote:
En 2 november op het programma: Dordrecht-MVV.........Kutloting!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
MVV - FC Dordrecht
Speeldata: 30 en 31 oktober en 1 november.
Hoe kun je nou geloven dat deze loting doorgestoken kaart is. Ik vind dat nogal moeilijk om te geloven...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef DRD het volgende:
[..]
Net als vorig jaar is het allemaal inderdaad wel weer heel dubieus. Paar eredivisieclubs aan elkaar gekoppeld, zodat er tv uitzendingen mogelijk zijn, paar amateurs aan elkaar gekoppeld zodat "het zo leuk is dat die ook ver komen" en een zooi eerste divisie aan elkaar gekoppeld.
Eindhoven gooit Vitesse eruit, Haarlem verslaat Willem II. Wat krijgen ze als beloning? Eindhoven-Haarlem, voor 800 toeschouwers........
Honderd aantijgingen maken nog geen feit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft niks met complotten te maken
De KNVB en de FIFA overigens ook, staat hier bekend om.
Haha, heb je de loting uberhaupt gezien?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geloven dat deze loting doorgestoken kaart is. Ik vind dat nogal moeilijk om te geloven...
Ik heb de loting net bekeken, ja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, heb je de loting uberhaupt gezien?
Zie je welke wedstrijden er op het programma staan?
Nou, omdat het (net als onder Talpa / Tien) allemaal wel weer heel mooi uitkomt voor de tv kijker. Ajax thuis, Feyenoord thuis en met Sparta-NAC een "leuke" eredivisiewedstrijd voor de 3de speeldag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geloven dat deze loting doorgestoken kaart is. Ik vind dat nogal moeilijk om te geloven...
Hij bedoelt denk ik meer van dat dit niet doorgestoken kan zijn. Hoe kan je deze loting doorstekenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, heb je de loting uberhaupt gezien?
Zie je welke wedstrijden er op het programma staan?
>>> TRUquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef DRD het volgende:
[..]
Nou, omdat het (net als onder Talpa / Tien) allemaal wel weer heel mooi uitkomt voor de tv kijker. Ajax thuis, Feyenoord thuis en met Sparta-NAC een "leuke" eredivisiewedstrijd voor de 3de speeldag.
Dan stel ik de vraag andersom,quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb de loting net bekeken, ja.
Leg jij me eens uit hoe elk balletje precies in de juiste volgorde naar boven komt.
Toeval ! kan niet anders !quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan stel ik de vraag andersom,
Leg jij mij eens uit hoe elk jaar, elke ronde weer dit soort lotingen tot stand kunnen komen?
O op die manier. Voor de complottheorieeen: wie zegt dat het live is uitgezonden? Dat er niet andere namen / balletjes op andere momenten worden gemonteerd? Daar geloof ik ook niet in, maar het komt allemaal weer zo heerlijk mooi uit voor de tv zenders. En ondertussen hebben wij al tien jaar lang saaie kutbekerwedstrijden, simpelweg omdat ons tv belang vele malen kleiner is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb de loting net bekeken, ja.
Leg jij me eens uit hoe elk balletje precies in de juiste volgorde naar boven komt.
Won ajax in 2002 ook met toeval de beker? In de wedstrijd tegen utrecht?quote:
Tuurlijk is het live anders kwam het wel uit met die supporters die achter het raam zaten te kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:21 schreef DRD het volgende:
[..]
O op die manier. Voor de complottheorieeen: wie zegt dat het live is uitgezonden? Dat er niet andere namen / balletjes op andere momenten worden gemonteerd? Daar geloof ik ook niet in, maar het komt allemaal weer zo heerlijk mooi uit voor de tv zenders. En ondertussen hebben wij al tien jaar lang saaie kutbekerwedstrijden, simpelweg omdat ons tv belang vele malen kleiner is.
Dat is weer wat andersquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Won ajax in 2002 ook met toeval de beker? In de wedstrijd tegen utrecht?
Dat kon je toen ook niet bepaald toeval noemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |