Dus minimaal vier gaan vervolgens door naar de laatste achtquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
10 bij de laatste 16, das niet niks.
Dat gezeik is zó 06/07quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB speelt echt een pleuris spelletje!!!
Die loting slaat helemaal nergens op.
Echt doorgestoken kaart alles!!
Jong Heerenveen zal inderdaad niet meevallen voor julliequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Revisitedquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef BigFire het volgende:
Ajax FC Den Bosch-feyenoord in de finale![]()
Net als vorig jaar is het allemaal inderdaad wel weer heel dubieus. Paar eredivisieclubs aan elkaar gekoppeld, zodat er tv uitzendingen mogelijk zijn, paar amateurs aan elkaar gekoppeld zodat "het zo leuk is dat die ook ver komen" en een zooi eerste divisie aan elkaar gekoppeld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik geloof niet zo in complottenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wou je het ontkennen dan??
Dat boeit me niet eens! Maar gewoon het feit dat die loting allemaal doorgestoken kaart is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jong Heerenveen zal inderdaad niet meevallen voor jullie![]()
een feit, nog wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat boeit me niet eens! Maar gewoon het feit dat die loting allemaal doorgestoken kaart is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |