Ik ga denk ik juist andersom doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu ik dit lees wil ik nog bijna enhancement blijven in plaats van overgaan op restoration.
Vind ik ook erg geweldig, maar ik heb al een DPS'er, nu maar eens een healerquote:
Mja maar kun je met een healer lekker solo'en?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik ook erg geweldig, maar ik heb al een DPS'er, nu maar eens een healer.
Nee, daarom ben ik nu nog enhancementquote:Op zaterdag 29 september 2007 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja maar kun je met een healer lekker solo'en?
Welk lvl ben je nu dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik nu nog enhancement. Op 60 ofzo switch ik wel naar elemental/resto en dan op 70 volledig resto.
En ga es naar bed jij, vlegel!quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef Fir3fly het volgende:
49.
Ben Holy specced met mijn priest, mijn guild verklaart me voor gek dat ik niet gewoon als Shadow tot 70 solo en dan respec, maar ik heb het al aardig in de vingers.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja maar kun je met een healer lekker solo'en?
Ik speel Alliance. Ben jij 'Viezeaap'?quote:
Hehe nee. Ik was Sunar (paladin) en Eiebora (shaman), zat in Genesis. Maar tegenwoordig speel ik een Troll Priestquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik speel Alliance. Ben jij 'Viezeaap'?
Als ik jou was zou ik naar een normal populated server gaan, die noobs beginnen na een tijdje echt irritant te worden. Wacht maar tot je begint in een instance en iedereen leaved omdat hem/haar moeder hem roept. Ik begon op een noob server maar ben nu op een andere server. Als je hulp nodig hebt kun je ook wel bij mij op de server komen en dan help ik je wel een beetje op weg.quote:Op zondag 30 september 2007 01:03 schreef Dodecahedron het volgende:
ik ben pas begonnen met WoW. Is WoW nu leuk voor noobs of is iedereen al een oldbie?
Wat is een server met veel newbies?
Op de meeste servers heb je een mix van noobs en oldbies, als je geen irritante puber bent die constant schreeuwt mag je best naar Executus komenquote:Op zondag 30 september 2007 01:03 schreef Dodecahedron het volgende:
ik ben pas begonnen met WoW. Is WoW nu leuk voor noobs of is iedereen al een oldbie?
Vergeet niet dat je een newbie bent en geen noobquote:Op zondag 30 september 2007 01:03 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik had een paar toons staan op Ghostlands, een vrij nieuwe server destijds, maar dat is zwaar kloten. Speel nu op Lightbringer, stukken beter. Afgezien van de eerste 20 levels is het zo'n verbetering geweest tov nieuwere servers. Je bent ook als newbie echt beter af op servers met ervaren spelers.quote:Op zondag 30 september 2007 01:03 schreef Dodecahedron het volgende:
Nog een tip: ga niet bedelen voor geld of een boostquote:Op zondag 30 september 2007 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had een paar toons staan op Ghostlands, een vrij nieuwe server destijds, maar dat is zwaar kloten. Speel nu op Lightbringer, stukken beter. Afgezien van de eerste 20 levels is het zo'n verbetering geweest tov nieuwere servers. Je bent ook als newbie echt beter af op servers met ervaren spelers.
Niks horde, Alliance, dan mag je naar executus komenquote:Op zondag 30 september 2007 11:33 schreef Duvekoater het volgende:
[..]
Op de meeste servers heb je een mix van noobs en oldbies, als je geen irritante puber bent die constant schreeuwt mag je best naar Executus komenwe hebben meer nederlanders/belgen nodig. Wel Horde gaan spelen heh
Wat is jouw naam op Kadghar eigenlijk? En zijn er wel wat Nederlanders aanwezig in je guild?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ga es naar bed jij, vlegel!
of nog ff de kroeg in![]()
Heb je ff?quote:Op zondag 30 september 2007 18:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is jouw naam op Kadghar eigenlijk? En zijn er wel wat Nederlanders aanwezig in je guild?. De mijne is jogy, die was gewoon nog vrij
.
haha tofquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef Stranger het volgende:
Gisteren een feestje gehad ter ere van iemand die tot level 70 naakt had geleveled, begonnen op sen'jin beach in durotar, geeindigd in stormwind.
Met z'n allen op de zeppelin.
[afbeelding]
nee schijnt iets van 300 man te zijn.quote:
Ik denk dichter tegen de 500, het zorgde tenminste voor een world server crash een paar minuten nadat hij 70 dingde.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef Stranger het volgende:
Gisteren een feestje gehad ter ere van iemand die tot level 70 naakt had geleveled, begonnen op sen'jin beach in durotar, geeindigd in stormwind.
Met z'n allen op de zeppelin.
[afbeelding]
idd! Hij werkt niet zo fijn als de vorige!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:09 schreef tonks het volgende:
Ja het is weer helemaal nieuw. Wel even wennen.
Maar die zijn ook echt lachertjes, zeker Shade of Akama. Ze kunnen net zo goed een chest neerzetten die je meteen kan looten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:25 schreef Salatrel het volgende:
gisteren in 1 raid Anetheron (2e boss in Mount Hyjal neergelegd om vervolgens naar black temple te gaan en Supremus en Shade of Akama aan de lijst toe te voegen![]()
''After nearly 32 days /played and approximately 15 months on and off playing.....here we go... ''quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef Gupje het volgende:
vette actie man maar hoe lang heeft hij gedaan over lvlen naar 70 totally naked ?
Hij gebruikte toch wel wapens enzo? Welke class was die trouwens?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''After nearly 32 days /played and approximately 15 months on and off playing.....here we go... ''
Geen wapens, wel trinkets/ringen/neck slots volgens mij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:02 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Hij gebruikte toch wel wapens enzo? Welke class was die trouwens?
Nee hij heeft 1,5 jaar iedereen voor de gek gehouden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:02 schreef tonks het volgende:
En heeft hij er ook bewijs van?
Gratz!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef epimethea het volgende:
gutrog is 70? te dope
ome epi heeft gisteravond ff zijn nieuwe e-peen geloot
ashes of alar!!!!!!!!!!!!
ik heb alleen nog geen 300 riding skill, maar gm en rl vonden dat ik em verdiende omdat ik ruim 150k dmg gap met no2 (cheers voor geen dkp guilds en legendary weapons) , wel leuk hoor de drama die ontstaat als er zoiets dropt, 1 van de long term members is zelfs ge gquit omdat hij em niet kreeg moehahahaha
Alliance is gayquote:Op zondag 30 september 2007 16:18 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Niks horde, Alliance, dan mag je naar executus komen![]()
![]()
Dat zou minder zijn aangezien ik afgelopen zondag mn epic flying heb gehaald. Dr komt wel een nieuwe mount voor 2k van Cenarion Expedition (revered)...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:38 schreef vogelkooi het volgende:
er ging een gerucht dat de epic flyer goedkoper word.
met een q en 2k gold in plaats van 5k.
er werd verwezen hier na : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=983739070&pageNo=1&sid=2
of iemand frans kan?
want het schijnt daar te staan.
bron van de aanleiding : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1015944072&sid=1
betrouwbaar of niet? of is dit totale onzin?
Wat voor mount is dat dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:50 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou minder zijn aangezien ik afgelopen zondag mn epic flying heb gehaald. Dr komt wel een nieuwe mount voor 2k van Cenarion Expedition (revered)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |