Mijn geldkraan is dichtquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Woei alleen is het gold > honor voor mij nu. Nu nog ff iets zien te verzinnen om veel geld snel te verdienen want mining gaat niet super rap.
Dat is jammerquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Mijn geldkraan is dicht
Ze hebben de chests in mech onbereikbaar gemaakt voor solo-rogues.
Ik verdiende al snel 300-400G per week...
Voorheen had ik ook altijd de disenchanting truuk. In Halaa kon je werpsterren kopen, daar kwamen meestal 2 Greater Planar Essences uit, af en toe een Large Prismatic Shard. Ieder half uur kocht ik er 3(limited) voor 2gold. Kosten waren dus 6gold. Per half uur had ik gemiddeld 5 Planar Essences. 30Gold. In de tussentijd grinde ik die clefthoof bulls, waarbij ik 7 a 8 thick skins had die ook voor 35G verkochten. Dus 130gold per uur haalde ik... Thx for the drake!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik moet vannacht misschien maar de nacht door trekken en de hele nacht door blijven minen (stagrate DVDtje er in) en kijken wat ik in 1 nacht kan verdienen
.
Beidequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:58 schreef tonks het volgende:
Heb wel wat tips voor je qua twinken. Bedoel je gear/build tips?
Cloth twinks komen niet geweldig veel voor maar het is wel leuk om te doen vooral warlock twinks zie je niet veel maar dat maakt het wel leuker vind ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BeideHeb sowieso al een beetje een idee van gear, en qua build zou Affliction de beste zijn? (instant corruption ofzo
)
Maar eens goed uit zoeken dan, en in de OP zetten zoals belooftquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef epimethea het volgende:
veel geld snel verdienen?
daily q's doen (250g in 1.5 uur als je alle dailys kan doen)
en een bepaalde q aan nemen , quest item in ontvangst nemen, q verlaten, q weer aannemen, quest item ontvangen (des gewenst herhalen) en q itemS op ah zetten
maar net zoals mech chests ga ik niet over die q praten moehahahaha
av weekend word wel de bom, geweldig die report player afk optie, jammer alleen dat je geen allies kan aangeven, want ipc heb je 8reports nodig om iemand de debuff te geven
Waren dat appels?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:03 schreef epimethea het volgende:
na zal ik jullie dan ff blij maken , waarschijnlijk hebben jullie em toch al gedaan en ik hoop maar dat blizz geen fok leest
in zangramarsh kan je in het horde trollen dropje een q aannemen waar je underwaterbreathing pots krijgt. als je die q verlaat krijgt je niet zoals bij veel q's de melding abandon ladida and destroy ladida
paar keer die q aannemen en verlaten en je heb een flinke stapel pots waar je niks voor gedaan heb(in tegenstelling tot alchemist die dezelfde pot kan maken), die knal je op ah voor een redelijke prijs en kassa, t is geen vet pot ofzo maar ik krijg zo een 5-7g per pot en gooi dr zo een 10 per dag op ah
dus das zo een 50-70g per dag voor nog geen 2min werk
prijs die je kan vragen verschild per server, maar niet iedereen is undead of warlock en iedereen farmed volgens mij primal water /motes of water dus ze vinden wel gretig aftrek
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:11 schreef epimethea het volgende:
neej zijn echte pots, jij bent in de war met die q in nagrand waar je eerst poepmoet verzamelen voor die cherry's
Je ziet het welquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:11 schreef tonks het volgende:
Waarom is dat toch geen blauwe ? quest.
Heb die q nu ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:11 schreef epimethea het volgende:
neej zijn echte pots, jij bent in de war met die q in nagrand waar je eerst poepmoet verzamelen voor die cherry's
Nu ik dit lees wil ik nog bijna enhancement blijven in plaats van overgaan op restorationquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:03 schreef tonks het volgende:
2.3:
(2) New Talent - Shamanistic Focus: After landing a melee critical strike, you enter a focused state. The focused state reduces the mana cost of your next Shock spell by 60%
New Talent replacing the 2 Handed weapons one - Elemental Focus: Puts you in a "focused state" after landing a melee critical strike, reducing the mana cost of your next Shock spell by 60% (Source)
All shaman can equip 2-Handed Axes and 2-Handed Maces without spending talent points. (Source)
Frost shock is no longer subject to diminishing returns. (Source)
Shamanistic rage also reduces all damages taken by 30% for the duration of the ability (30 seconds) in addition to its current effect. (Source)
Spirit weapons reduces melee threat by 30% instead of 15%. (Source)
Ik ga denk ik juist andersom doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu ik dit lees wil ik nog bijna enhancement blijven in plaats van overgaan op restoration.
Vind ik ook erg geweldig, maar ik heb al een DPS'er, nu maar eens een healerquote:
Mja maar kun je met een healer lekker solo'en?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik ook erg geweldig, maar ik heb al een DPS'er, nu maar eens een healer.
Nee, daarom ben ik nu nog enhancementquote:Op zaterdag 29 september 2007 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja maar kun je met een healer lekker solo'en?
Welk lvl ben je nu dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik nu nog enhancement. Op 60 ofzo switch ik wel naar elemental/resto en dan op 70 volledig resto.
En ga es naar bed jij, vlegel!quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:50 schreef Fir3fly het volgende:
49.
Ben Holy specced met mijn priest, mijn guild verklaart me voor gek dat ik niet gewoon als Shadow tot 70 solo en dan respec, maar ik heb het al aardig in de vingers.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja maar kun je met een healer lekker solo'en?
Ik speel Alliance. Ben jij 'Viezeaap'?quote:
Hehe nee. Ik was Sunar (paladin) en Eiebora (shaman), zat in Genesis. Maar tegenwoordig speel ik een Troll Priestquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:28 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik speel Alliance. Ben jij 'Viezeaap'?
Als ik jou was zou ik naar een normal populated server gaan, die noobs beginnen na een tijdje echt irritant te worden. Wacht maar tot je begint in een instance en iedereen leaved omdat hem/haar moeder hem roept. Ik begon op een noob server maar ben nu op een andere server. Als je hulp nodig hebt kun je ook wel bij mij op de server komen en dan help ik je wel een beetje op weg.quote:Op zondag 30 september 2007 01:03 schreef Dodecahedron het volgende:
ik ben pas begonnen met WoW. Is WoW nu leuk voor noobs of is iedereen al een oldbie?
Wat is een server met veel newbies?
Op de meeste servers heb je een mix van noobs en oldbies, als je geen irritante puber bent die constant schreeuwt mag je best naar Executus komenquote:Op zondag 30 september 2007 01:03 schreef Dodecahedron het volgende:
ik ben pas begonnen met WoW. Is WoW nu leuk voor noobs of is iedereen al een oldbie?
Vergeet niet dat je een newbie bent en geen noobquote:Op zondag 30 september 2007 01:03 schreef Dodecahedron het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |