''After nearly 32 days /played and approximately 15 months on and off playing.....here we go... ''quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef Gupje het volgende:
vette actie man maar hoe lang heeft hij gedaan over lvlen naar 70 totally naked ?
Hij gebruikte toch wel wapens enzo? Welke class was die trouwens?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''After nearly 32 days /played and approximately 15 months on and off playing.....here we go... ''
Geen wapens, wel trinkets/ringen/neck slots volgens mij.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:02 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Hij gebruikte toch wel wapens enzo? Welke class was die trouwens?
Nee hij heeft 1,5 jaar iedereen voor de gek gehouden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:02 schreef tonks het volgende:
En heeft hij er ook bewijs van?
Gratz!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:50 schreef epimethea het volgende:
gutrog is 70? te dope
ome epi heeft gisteravond ff zijn nieuwe e-peen geloot
ashes of alar!!!!!!!!!!!!
ik heb alleen nog geen 300 riding skill, maar gm en rl vonden dat ik em verdiende omdat ik ruim 150k dmg gap met no2 (cheers voor geen dkp guilds en legendary weapons) , wel leuk hoor de drama die ontstaat als er zoiets dropt, 1 van de long term members is zelfs ge gquit omdat hij em niet kreeg moehahahaha
Alliance is gayquote:Op zondag 30 september 2007 16:18 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Niks horde, Alliance, dan mag je naar executus komen![]()
![]()
Dat zou minder zijn aangezien ik afgelopen zondag mn epic flying heb gehaald. Dr komt wel een nieuwe mount voor 2k van Cenarion Expedition (revered)...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:38 schreef vogelkooi het volgende:
er ging een gerucht dat de epic flyer goedkoper word.
met een q en 2k gold in plaats van 5k.
er werd verwezen hier na : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=983739070&pageNo=1&sid=2
of iemand frans kan?
want het schijnt daar te staan.
bron van de aanleiding : http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1015944072&sid=1
betrouwbaar of niet? of is dit totale onzin?
Wat voor mount is dat dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:50 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Dat zou minder zijn aangezien ik afgelopen zondag mn epic flying heb gehaald. Dr komt wel een nieuwe mount voor 2k van Cenarion Expedition (revered)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |