abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:05:32 #101
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56388263
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:03 schreef Blaatmaster het volgende:
Gezien het feit dat ik een jaartje ben gestopt met studeren heb ik besloten ook maar eens een \"grote reis\" te gaan maken. Omdat ik eigelijk geen ervaring heb met zulke reizen ben ik me ook maar meteen gaan verdiepen in vanalles en nog wat. Na enkele maanden al vele verschillende topics hier door te hebben gelezen heb ik me al een aardig beeld kunnen maken van de vele prachtige natuur- en historische sites die Zuid Amerika te bieden heeft. Het is alleen erg moeilijk er een overzicht in te houden... Zo\'n overkill aan informatie

Ik heb voor mezelf echter wel een klein reisschematje gemaakt. Waarschijnlijk verre van perfect maar daarom ook graag hierover jullie advies. Tevens zijn aanvullingen vanzelfsprekend ook altijd welkom.
[ code verwijderd ]

Om vervolgens via de States naar huis te vliegen. Wat is er verkeerd, en wat vergeet ik. Ik hoor het graag van jullie! Alvast bedankt!
Ik hoop dat jij van tijd tot tijd eens wat van je laat horen tijdens je reis. Bedoel er zijn daar ook internet-cafe's en anders even je laptop meenemen en via GPRS wat opsturen.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:49:04 #102
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_56389307
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:57 schreef Hik het volgende:
500 euro per maand is 16 euro per dag...
Tja, het kan: als je ticket al betaald is, je verzekeringen, prikken, en eventuele kosten thuis eraf zijn.
Als je alleen in dorms verblijft, alleen set-menu's eet (of niet), niet naar Chili en Brazilië gaat, niet uitgaat, geen tours, musea of andere bezienswaardigheden doet en alleen maar hele kleine stukjes met de bus doet (of lift).
Natuurlijk, overdreven... Maar op die manier zou voor mij de lol er snel af zijn.

Ik heb de prijzen allemaal niet zo in mijn hoofd meer, maar weet wel dat je óók met set-menu's zo een euro of 6 per dag aan eten kwijt bent, ook een euro of 6 aan een dorm (en in grote steden waarschijnlijk vaak meer). Dan zou je nog 4 euro per dag over hebben om uit te gaan, een snackje te kopen, AL je bustickets van te kopen, water, toegangsprijzen, lokaal transport (taxi)... Ik geef het je te doen. Mijn ervaring is dat mensen die op die manier reizen er over het algemeen niet léuker van worden (want over iedere cent moeten zeiken, tegen medereizigers en de lokale bevolking... héérlijk )

maar enkele blowjobs van een westers meisje doet wonderen he
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:58:31 #103
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56389557
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef pirlo444 het volgende:

[..]

maar enkele blowjobs van een westers meisje doet wonderen he
Ja, ja, we hadden je grapje eerder al gehoord hoor.

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:46:55 #104
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_56414978
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:34 schreef pirlo444 het volgende:
vermijd brazillie met carneval met arische hoofd

hoezo ??
zonnig Brasil
pi_56418112
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:57 schreef Hik het volgende:
500 euro per maand is 16 euro per dag...
Tja, het kan: als je ticket al betaald is, je verzekeringen, prikken, en eventuele kosten thuis eraf zijn.
Als je alleen in dorms verblijft, alleen set-menu's eet (of niet), niet naar Chili en Brazilië gaat, niet uitgaat, geen tours, musea of andere bezienswaardigheden doet en alleen maar hele kleine stukjes met de bus doet (of lift).
Natuurlijk, overdreven... Maar op die manier zou voor mij de lol er snel af zijn.

Ik heb de prijzen allemaal niet zo in mijn hoofd meer, maar weet wel dat je óók met set-menu's zo een euro of 6 per dag aan eten kwijt bent, ook een euro of 6 aan een dorm (en in grote steden waarschijnlijk vaak meer). Dan zou je nog 4 euro per dag over hebben om uit te gaan, een snackje te kopen, AL je bustickets van te kopen, water, toegangsprijzen, lokaal transport (taxi)... Ik geef het je te doen. Mijn ervaring is dat mensen die op die manier reizen er over het algemeen niet léuker van worden (want over iedere cent moeten zeiken, tegen medereizigers en de lokale bevolking... héérlijk )
Ik zit nu ruim 2 weken in Argentinie en geef idd veeel meer uit dan 16 euro per dag. Maar goed, heb dan ook nog geen een keer zelf gekookt ofzo, wat de kosten een beetje kan drukken. Ik leef hier behoorlijk luxe.

Overigens heb ik een twijfelgeval: ik zit nu in Mendoza en kan of naar het zuiden afreizen, of weer terug naar Buenos Aires (wat hou ik van die stad), daar een kamer huren en een maandje Spaans volgen aan de UBA. Die cursus begint alleen nog in februari. Wil sowieso nog meer Spaanse lessen nemen, en dit is de goedkoopste optie. Op dit moment neig ik meer naar de BsAs-optie. Het zuiden kan ik ook nog wel aan het eind van mn reis doen. En Buenos Aires is zo leuk..! Wat denken jullie?
  donderdag 31 januari 2008 @ 09:59:48 #106
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56427649
Ik zou zeker nu Spaans gaan volgen. Als je Spaans spreekt wordt de rest van je reis toch ook veel leuker?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_56436031
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 09:59 schreef Hik het volgende:
Ik zou zeker nu Spaans gaan volgen. Als je Spaans spreekt wordt de rest van je reis toch ook veel leuker?
Heb besloten om terug te gaan naar BsAs, vind het idd veel leuker om Spaans te spreken Voel me nu echt zo'n lompe Amerikaan die een beetje de toerist komt uithangen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:16:27 #108
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_56469989
Iedereen die zo'n leuke lonely planet gids over Argentinië heeft, vergis je niet in de prijzen. Argentinië is LANG niet meer zo goedkoop als iedereen in Nederland nog steeds loopt te verkondigen. Natuurlijk is het goedkoop naar Nederlandse standaarden, maar naar Zuid-Amerikaanse standaarden absoluut niet meer. Zeker Buenos Aires is duur. Prijzen die in de LP staan mag je gerust verdubbelen.

Het veel gehoorde: "voor vijf euro heb je een goeie biefstuk en een goede fles wijn" gaat absoluut niet op, daar ben je tegenwoordig op z'n minst 10 euro voor kwijt. Maar ook als je gewoon iedere dag naar de supermarkt gaat (zoals ik), dan merk je dat het allemaal in rap tempo duurder aan het worden is. Kostte een stokbrood in juli nog gewoon ¤0,15 , tegenwoordig ben je al snel ¤0,25 kwijt. Boodschappen zijn over het algemeen 35% duurder geworden over 2007. Binnenlandse vluchten kostten je ook flink wat geld aangezien ze voor buitenlanders andere tariefen hanteren, en dat doen ook veel hotels... Verkijk je daar niet op
[b]@RemiLehmann[/b]
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:31:00 #109
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_56487191
Wil volgend jaar ook naar zuid-amerika, dus ga morgen ff dit topic doorlezen!
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_56507030
@MarkaD:
Teruggegaan naar BsAs ja? Ik zit nu in Rio, vertrek morgen of overmorgen naar iguacu en ben denk ik dan van de maandag erop tot en met die zaterdag in BsAs. Kun je me mooi rondleiden daar!!

Over Rio met carnaval. Het is hier idd redelijk drukjes ja. Maar echt gevaarlijk vind ik het hier niet. Nu moet ik zeggen dat ik hier voornamelijk ook met een groep van locals en andere reizigers opgetrokken heb (lang leve couchsurfing), maar nog niet echt in vervelende situaties terechtgekomen.

En ja, ik zie er behoorlijk arisch uit... Voor mijn foto]s van Rio, klik hier
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
pi_56509411
Ja ik zit weer in BsAs! En de couchsurf groep is hier zooo groot, elke dag wel iets te doen! Als je even een berichtje plaatst daar dan kunnen we wel even meeten met meerdere mensen
  maandag 4 februari 2008 @ 04:32:33 #112
14509 reem
pi_56519179
Iedereen die nu nog in Arg. verblijft: komend weekend begint de voetbalcompetitie weer. Wedstrijdje van River of Boca zien hoort wel tot de musts....
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56568330
hmmm ik kom daar zondag aan, weet niet hoe laat, hangt van de bus af. en mijn vlucht is op zaterdag rond het middaguur...

is er een match in die tijdspan?

@markad: wat is je CS nick? ik ben jimbeauvde
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:05:49 #114
14509 reem
pi_56572325
Zondag 7.30 PM speelt river
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56580537
is het mogelijk om overdag daar nog kaartjes voor te halen? mijn bus komt waarschijnlijk zo rond 9:00 am aan

[edit]
en als er iemand geinteresseerd is mee te gaan is hij/zij natuurlijk van harte welkom!!

[ Bericht 33% gewijzigd door Blaatmaster op 07-02-2008 12:53:08 ]
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:29:38 #116
14509 reem
pi_56581539
Kaartjes kun je gewoon bij het stadion halen een uurtje voor de wedstrijd. Metrolijn "D" nemen richting Congreso de Tucuman (eindstation) en bij dat station uitstapen. Daarna in een taxi springen, gewoon zeggen dat je naar "la cancha de River" wil. Zal iets van 10 peso kosten.

Aangezien de tegenstander vergelijkbaar is met RKC zal het niet uitverkocht zijn . Zorg dat je een zitplaats (platea) koopt. Die kosten ongeveeer 50 peso (11 euro) op de tweede ring (platea alta) aan de lange zijde (dat is de San Martín of Belgrano tribune).
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56669363
ik zat achter de goal waar de goals in de tweede helft vielen. Eerste helft was geen klap aan maar tweede hlft was wel leuk idd. En de sfeer was erg goed!! Zeker een aanrader idd!
pi_56669481
Sfeer bij River, moet niet gekker worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:12:57 #119
14509 reem
pi_56695968
Ben in Futaleufú (Chile) nu. Heel leuk als je van Rafting houd. Anders niet!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56696189
En hou je van Raften?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56697827
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef MarkaD het volgende:

[..]

Heb besloten om terug te gaan naar BsAs, vind het idd veel leuker om Spaans te spreken Voel me nu echt zo'n lompe Amerikaan die een beetje de toerist komt uithangen.
Gemiste kans. Je had gewoon door moeten reizen naar San Carlos de Bariloche. Daar zitten ook genoeg taalscholen en het grote voordeel is dat het daar niet overspoeld wordt door europeanen. In de zomer zit het daar namelijk vol met Argentijnen die hun vakantie aan het vieren zijn.
pi_56708827
even iets tussendoor, iemand enig idee of ze hier helsingborg - PSV uitzenden? Hollandse kroeg ofzo, weetikveel. Ik wil het iig graag zien

owja, hier = nog steeds buenos aires
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:28:03 #123
14509 reem
pi_56718267
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef DRA het volgende:

[..]

Gemiste kans. Je had gewoon door moeten reizen naar San Carlos de Bariloche. Daar zitten ook genoeg taalscholen en het grote voordeel is dat het daar niet overspoeld wordt door europeanen. In de zomer zit het daar namelijk vol met Argentijnen die hun vakantie aan het vieren zijn.
Nou ik was er van de week, en ik hoorde meer Engels dan Spaans op straat in Bariloche. Maar tis wel een gemiste kans want bariloche is A-OK!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56719711
hmmm, alweer een vraagje. Is er ook een soort van skyscanner.net voor vluchten in zuid amerika? skyscanner is namelijk niet zo compleet en geeft eigelijk alleen maar vluchten naar europa als mogelijkheid...
pi_56730466
Nee, gewoon boeken via de maatschapijen.

Gaat je tussen de 1000 en 1500 euro kosten
pi_56731720
hmmm... dat kan ik bijna niet geloven enkele vluchten binnen het continent zo duur? Aerolineas Argentinas had gister namelijk nog een vlucht van El Calafate naar Bariloche voor 200 euro... maar dat vond ik eigelijk nog te duur (reis met een budget u know ).

Het probleem is dat ik met de bus eerst naar Rio Gallegos moet voordat ik naar Bariloche kan...
pi_56736469
Sorry begreep het verkeerd

www.despegar.com volgens mij
pi_57242602
Ik zit erover te denken om in februari 2009 een 6 maanden durende reis te gaan maken door Zuid-Amerika. Daarom even deze tvp, dan kan ik me wat gaan inlezen
pi_57276560
zit nu in bariloche, tot nu toe zeker de moeite waard Omaha! Ik zou gaan als ik jou was!

Mocht je vragen hebben over waar ik ben geweest, shoot me

( Foto´s van waar ik was: http://picasaweb.google.nl/jimbeauvde & weblog staat eerder al genoemd )
  maandag 10 maart 2008 @ 10:16:06 #130
58060 Apoc2003
pi_57279429
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Omaha het volgende:
Ik zit erover te denken om in februari 2009 een 6 maanden durende reis te gaan maken door Zuid-Amerika. Daarom even deze tvp, dan kan ik me wat gaan inlezen
Ik zit er ook over te denken, welke landen ben je van plan te bezoeken? Ga je alleen? Wat is je budget?

@ Blaatmaster: Wat een fantastische foto's, vooral die vanaf Ushuaia. Hoeveel kostte je ticket van Buenos Aires naar Ushaia? En spreek je spaans? Zo ja, hoe en waar heb je het geleerd en is het een beetje snel onder de knie te krijgen?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_57280801
Zo ook maar eens een berichtje in deze topic.
Wij gaan met zn tweeen 12 tot 15 maanden naar Zuid -en Midden Amerika. We vertrekken maart/april 2009. Ons budget is 50 euro per dag voor ons tweeen samen. Dit is exclusief de tickets.

We zijn al in Guatemala, Belize en Mexico geweest dus die landen slaan we over. In Zuid Amerika slaan we Suriname en Guyana over. Dit alles willen we in ongeveer 12 maanden doen, mochten we dan nog zin en geld over hebben dan willen we in 3 maanden nog enkele landen in de Caribbean bezoeken. In eerste instantie was het de bedoeling om eerst een tour van een maand door Amerika te maken maar dat laten we achterwege. Nu zijn we aan het uitzoeken wanneer we het beste naar welk land kunnen gaan ivm de regentijden en de temperatuur. Als laatste willen we naar Brazilie omdat dat land ons het minste trekt en ook omdat ze er Portugees spreken.

In September ga ik beginnen met een cursus Spaans en eenmaal op reis gaan we uiteraard Spaanse les volgen en slapen bij een Spaanstalig gezin.
pi_57284949
Denk dat je na een maand of 3 weer thuis bent als je niet wat extra geld inslaat
  maandag 10 maart 2008 @ 15:44:32 #133
14509 reem
pi_57285319
Vijftig euro per dag is goed te doen in Argentinië (zolang het maar exclusief je reiskosten is). Maar er blijft dan wel weinig geld over om leuke excursies te maken. Daarnaast vragen veel nationale parken hier entreeprijzen, en door de inflatie wordt het hier met de dag duurder. Mijn advies: Of spaar een beetje door, of ga gewoon korter zodat je meer geld te besteden hebt. Of je nou 3 weken of 12 maanden reist, aan het eind heb je altijd het gevoel dat je meer had kunnen zien
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57285423
15000 euro - 2400 euro(2 tickets) = 12.600

12.600 : 300 dagen = 42 euro : 2 personen = 21 euro PP

Denk je echt dat het lukt?
pi_57285760
foutje van me hierboven. We zijn uitgegaan van 50 euro per dag voor eten drinken en slapen gaat makkelijk lukken denk ik ja. 18.000 euro voor een jaar is dat (en dus geen 15.000 wat ik hierboven schreef). Daar bovenop komt nog geld voor excursies en reizen.

Geld voor tickets zit hier niet bij dus dat komt er ook nog bij. Bovendien is ons budget niet strak. Maar meer een streefbedrag.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:12:10 #136
14509 reem
pi_57285822
Als je niet iedere dag uit eten gaat, en je vooral in hostels verblijft, dan moet dat wel lukken denk ik zo.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57285825
Hopelijk voor je heb je nog een keer een duizend of 18 erbij voor reizen en excursies
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:42:44 #138
62913 Blik
The one and Only!
pi_57309781
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk voor je heb je nog een keer een duizend of 18 erbij voor reizen en excursies
Dat zal ook wel meevallen. Dan zou je 3000 euro per maand kwijt zijn. Je gaat lang niet iedere dag iets duurs doen, er zullen genoeg dagen tussen zitten waar je maar 20 of 30 euro uitgeeft. Die compenseer je weer met de duurdere dagen. En met z'n 2-en ben je altijd goedkoper uit dan in je eentje
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:57:43 #139
14509 reem
pi_57310028
Dat klopt. Maar vergeet niet dat je bijvoorbeeld als buitenlander andere tarieven betaald als een local, wanneer je: binnenlandse vluchten in Argentinië maakt, nationale parken bezoekt etc. Daarnaast stijgen de prijzen hier zo snel dat ik denk dat een colaatje rond oktober net zoveel zal kosten als in NL.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57310099
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat zal ook wel meevallen. Dan zou je 3000 euro per maand kwijt zijn. Je gaat lang niet iedere dag iets duurs doen, er zullen genoeg dagen tussen zitten waar je maar 20 of 30 euro uitgeeft. Die compenseer je weer met de duurdere dagen. En met z'n 2-en ben je altijd goedkoper uit dan in je eentje
1500 p.p. all inn, das echt niet veel voor Peru, Brazilie, Paraguay, Uruguay, Bolivia, Peru en Argentinie

Over midden Amerika en andere landen kan ik niet oordelen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:09:37 #141
62913 Blik
The one and Only!
pi_57310256
Landen als Bolivia, Peru en Ecuador zijn spotgoedkoop. Ook de hoeveelheid binnenlandse vluchten zal meevallen als je 12 maanden naar een gebied toegaat.

En nogmaals, als je met 2 personen gaat zijn je kosten niet even duur als 2 keer 1 persoon. Er zijn best wat dingen die je dagelijks doet waarmee je goedkoper uit bent.

36.000 euro is echt een te hoge schatting, mits je ook weggaat op een "backpackmanier".
pi_57310307
En wanneer was jij voor het laatst in Perú of Bolivia?

Dat moet erg lang geleden als je denkt dat het spotgoedkoop is
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:14:53 #143
14509 reem
pi_57310383
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:09 schreef Blik het volgende:
Landen als Bolivia, Peru en Ecuador zijn spotgoedkoop. Ook de hoeveelheid binnenlandse vluchten zal meevallen als je 12 maanden naar een gebied toegaat.
Tja, alleen dat gebied is zo enorm groot! Buenos Aires - El Calafate bijvoorbeeld, das of 3 uur vliegen, of 50 uur bussen.

[ Bericht 2% gewijzigd door reem op 11-03-2008 18:22:09 ]
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57310881
@apoc:
Mijn ticket heb ik ver vooraf geboekt. Kostte me iets van 95 of 100 euro. Dat is ook echt wel nodig ver vooraf. Het was echt vrij lastig uit ushuaia te komen in februari. En ik hooorde van mensen dat het ook lastig was naar ushuaia toe te komen (ik had mijn ticket dus al).
Over het spaans: Ik heb 3 weken spaans gevolgd in Madrid. Was genoeg voor een basis (lees: verre van correct duidelijk maken wat ik wil) maar nu wil ik eigelijk toch ook wel wat vloeiender spaans spreken. Ik zit dus te denken hier in chili of bolivia ergens een of twee weken prive lessen te nemen als dat niet te duur is.

Iemand daar ervaring mee, ik hoor het graag!

Ow, verder ben ik aan het overwegen California over te slaan en door te reizen door colombia naar Venezuala. Als iemand daar nog tips voor heeft (vooral vluchten vanuit die regionen naar de States of Nederland) hoof ik het ook graag!

Wederom alvast bedankt!

Groeten uit Puerto Varas!!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:51:28 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_57311231
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wanneer was jij voor het laatst in Perú of Bolivia?

Dat moet erg lang geleden als je denkt dat het spotgoedkoop is
2 vrienden van mij zijn daar vorig jaar naartoe geweest, mijn vriendin 4 jaar geleden. Iets duurder dan Azië, maar alsnog gewoon goedkoop. Ook in de LP van vorig jaar (2007) staat dat je als budget-traveller makkelijk rond kan komen van $20 a $25 per dag. Neem er een marge bij van 20%. Dan zit je met 2 personen op 50 a 60 dollar, en dat is ruim onder de 50 euro per dag.
pi_57314959
Als je heel de dag in je hostel blijft zal dat best lukken ja. Als je een dag met zijn tweeen naar Machu Pichu wilt is je weekbudget weg
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:58:02 #147
58060 Apoc2003
pi_57315870
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je heel de dag in je hostel blijft zal dat best lukken ja. Als je een dag met zijn tweeen naar Machu Pichu wilt is je weekbudget weg
Wat denk je dat je gemiddeld nodig hebt qua budget per maand om rond te reizen en de leuke dingen niet aan je neus voorbij te laten gaan? Als ik bedragen van 50 euro per dag voorbij hoor komen, schrikt me dat toch behoorlijk af, zoveel geld heb ik niet, en kan ik waarschijnlijk ook niet op tijd bij elkaar krijgen....
-Rudyard Kipling
pi_57315932
30 euro p.p. als je ieder dubbeltje omdraait en 50 euro p.p. als je lekker wat wil kunnen doen
pi_57316117
Met zijn tweeen een maand in BA blijven, met uitstapjes naar Montevideo en de kust, 3 weken naar het zuiden, een weekje naar Igazu, en 2 weken naar het noorden(waarna je meteen doortrekt naar biijvoorbeeld Bolivia) kost denk ik ongeveer tussen de 8000 en 10.000 euro en dan ben je pas 10 weken weg.

Dat is exclusief ticket en ga ik wel uit dat je wel wat dingen doet zoals een keer gaan uit eten, een keer op stap gaat, een keer naar de bios gaat en wat museums en uitstapjes doet
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:28:46 #150
58060 Apoc2003
pi_57316800
Fuck! Dat is wel veel meer dan ik had verwacht, eigenlijk betekend dat het nekschot voor mijn mooie plannen om een paar maanden naar zuid amerika te gaan Uiteindelijk blijf ik wel een 'arme' student die een volgend jaar te veel tijd heeft...
-Rudyard Kipling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')