Ik zit er ook over te denken, welke landen ben je van plan te bezoeken? Ga je alleen? Wat is je budget?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Omaha het volgende:
Ik zit erover te denken om in februari 2009 een 6 maanden durende reis te gaan maken door Zuid-Amerika. Daarom even deze tvp, dan kan ik me wat gaan inlezen
Dat zal ook wel meevallen. Dan zou je 3000 euro per maand kwijt zijn. Je gaat lang niet iedere dag iets duurs doen, er zullen genoeg dagen tussen zitten waar je maar 20 of 30 euro uitgeeft. Die compenseer je weer met de duurdere dagen. En met z'n 2-en ben je altijd goedkoper uit dan in je eentjequote:Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk voor je heb je nog een keer een duizend of 18 erbij voor reizen en excursies
1500 p.p. all inn, das echt niet veel voor Peru, Brazilie, Paraguay, Uruguay, Bolivia, Peru en Argentiniequote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen. Dan zou je 3000 euro per maand kwijt zijn. Je gaat lang niet iedere dag iets duurs doen, er zullen genoeg dagen tussen zitten waar je maar 20 of 30 euro uitgeeft. Die compenseer je weer met de duurdere dagen. En met z'n 2-en ben je altijd goedkoper uit dan in je eentje
Tja, alleen dat gebied is zo enorm groot! Buenos Aires - El Calafate bijvoorbeeld, das of 3 uur vliegen, of 50 uur bussen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:09 schreef Blik het volgende:
Landen als Bolivia, Peru en Ecuador zijn spotgoedkoop. Ook de hoeveelheid binnenlandse vluchten zal meevallen als je 12 maanden naar een gebied toegaat.
2 vrienden van mij zijn daar vorig jaar naartoe geweest, mijn vriendin 4 jaar geleden. Iets duurder dan Azië, maar alsnog gewoon goedkoop. Ook in de LP van vorig jaar (2007) staat dat je als budget-traveller makkelijk rond kan komen van $20 a $25 per dag. Neem er een marge bij van 20%. Dan zit je met 2 personen op 50 a 60 dollar, en dat is ruim onder de 50 euro per dag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wanneer was jij voor het laatst in Perú of Bolivia?
Dat moet erg lang geleden als je denkt dat het spotgoedkoop is
Wat denk je dat je gemiddeld nodig hebt qua budget per maand om rond te reizen en de leuke dingen niet aan je neus voorbij te laten gaan? Als ik bedragen van 50 euro per dag voorbij hoor komen, schrikt me dat toch behoorlijk af, zoveel geld heb ik niet, en kan ik waarschijnlijk ook niet op tijd bij elkaar krijgen....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je heel de dag in je hostel blijft zal dat best lukken ja. Als je een dag met zijn tweeen naar Machu Pichu wilt is je weekbudget weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |