Het is toch eigenlijk ook humor. AL die fouten die zich in de loop de jaren op stapelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef appelsientje het volgende:
Dan maar een beetje zelf spot
Ja, wel redelijk laat. Zo tegen twaalven volgens mijquote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Is ASWH nog op televisie geweest dan? Was inderdaad een flinke fout, maar goed, daar verlies je de wedstrijd niet door.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Bos81 het volgende:
O ja Stef Clement brons op het WK (Tijdrit)![]()
Eerst The distance to here (de hele CD) en een oudere, V, erachteraanquote:
The Distance to Here is ouder dan V hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst The distance to here (de hele CD) en een oudje, V, erachteraan![]()
[afbeelding]
Owquote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
The Distance to Here is ouder dan V hoor![]()
Ik heb alle Cd's van hun totaan Distance to Here.
Ik ben Awake nu aan het binnenhalen....quote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alle Cd's van hun totaan Distance to Here.
Okee, die heb ik ook nietquote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben Awake nu aan het binnenhalen....
Okee. V is dus de opvolger van Distance to Herequote:Op donderdag 27 september 2007 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OwNou ja in volgorde van binnenkomst in Bluezz' huis is in mijn beleving V ouder
Ow ik heb er 3. V, Distance en Mental jewelry.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Okee, die heb ik ook niet
In Chronoligische volgorde:
Mental Jewelry
Throwing Copper
Secret Samadhi![]()
Distance to Here
vandaar dat je op de vu wasquote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Againzender het volgende:
Goedemiddag
Buluitreiking van mijn zusje gehad, aansluitned gelunched tot 4 uur, best veel wijn verbruik je dan
Ik drink geen thee zegquote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Laat Bluezz nou dr mok staan?
jij ?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik drink geen thee zeg![]()
Koffie, bier, wijn![]()
quote:
eens per jaar is de kreetquote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef Againzender het volgende:
PSV
Doe eens wat aan je adminsitratie zeg, dit is niet de eerste keer dat het fout gaat
oké goede keuzequote:Op donderdag 27 september 2007 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Witbier, Palm, Jupiler, lekkere belgische biertjes in een café, ja hoor![]()
Ik eet er gemiddeld 1x in de 2 weken, maar de verse broodjes zijn altijd lekkerquote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
catering was nog net zo slecht als vroeger
Jullie hebben wel een gezamelijke douche?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
Sinds begin deze week een nieuwe tijdelijke huisgenote en ja hoor. Weer uit Limburg.
Een Duitse of een Belgische ?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
Sinds begin deze week een nieuwe tijdelijke huisgenote en ja hoor. Weer uit Limburg.
Ik heb m'n eigen verdieping dus ik heb alles voor mezelf.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een gezamelijke douche?
Vreemdquote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef golfer het volgende:
Goedenavond, weer thuis na een enerverend dagje werken.
Mijn direct leidinggevende, waar ik het heel goed mee kon vinden, riep ons om 16:45 even gezamenlijk bij haar en kondigde volkomen onverwachts haar ontslag aan.
10 minuten later was ze al definitief weg.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
Ja, ik ben ook benieuwd hoe ze het gaan oplossen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
Dat is kut golfer, hopelijk komt er iemand met wie je het ook heel goed kan vinden.
blijft raar maar zo gaat dat tegenwoordigquote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef golfer het volgende:
Mijn direct leidinggevende, waar ik het heel goed mee kon vinden, riep ons om 16:45 even gezamenlijk bij haar en kondigde volkomen onverwachts haar ontslag aan.
als we morgen de kroketten maar krijgenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef Bjoro het volgende:trainen is....daarna Volendamse avond in de kantine
Vreemd. Toch niks met jou te maken hoop ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef golfer het volgende:
Restaurant gaat wel, maar de catering na buluitreikingen en promoties is echt bijna altijd zo slecht, niet normaalquote:Op donderdag 27 september 2007 18:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik eet er gemiddeld 1x in de 2 weken, maar de verse broodjes zijn altijd lekkerDie vers uit de oven komen dan
![]()
Ik begin in karma te gelovenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is dat toch, je bent gedoemd om met een Limbo te trouwen.
Karma politie bellen?quote:
Georgina, misquote:Op donderdag 27 september 2007 20:58 schreef pascalheister het volgende:
de nationale filmquiz op ned 3, met Matthijs van Nieuwkerk
ik haak hier al afquote:Op donderdag 27 september 2007 20:58 schreef pascalheister het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Ik mag hem niet, vindt zichzelf belangrijker dan z'n gasten, erger mij mateloos aan hem.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
Wat heb je tegen Matthijs ?
Eens is.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik mag hem niet, vindt zichzelf belangrijker dan z'n gasten, erger mij mateloos aan hem.
Ik vond het erg leuk, maar inderdaad had ik bijvoorbeeld Simone Signoret op 1 gezet en niet die overhypte Streep.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef pascalheister het volgende:
Leuke filmquiz, alleen een mager top 10 lijstje van Beste Actrice Allertijden
ja en waar waren Grace Kelly en Lauren Bacallquote:Op donderdag 27 september 2007 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het erg leuk, maar inderdaad had ik bijvoorbeeld Simone Signoret op 1 gezet en niet die overhypte Streep.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
dndiek, sinds wanneer mag je een loser die een beetje met allerlei ziektes smijt omdat er een voetbalploeg verloren heeft niet meer op zn plek zetten?
Ik heb jou nog nooit iets verdiepends horen zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen verdieping dus ik heb alles voor mezelf.
Gewoon met ziektes terugsmijten bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat mag best als je het maar op een nette manier doet
Verhinderd natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja en waar waren Grace Kelly en Lauren Bacall![]()
Link ?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
De eerste echte training in een jaar of 5 zit er weer op. Ik voorspel een stijf en moeizaam weekend
Net de videolink gestuurd gekregen van een presentatie van maandag... Dat is echt raar.
Dat je maar flink last aambeien mag krijgen is meestal wel afdoende.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
Gewoon met ziektes terugsmijten bedoel je?
krijg de griep, en keelpijn en een verstuikte enkel
Ga je een beetje op tijd naar bed, je zat te gapen vanochtendquote:Op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je maar flink last aambeien mag krijgen is meestal wel afdoende.
Werkt alleen op het WUR netwerk zeggen ze.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Ga je een beetje op tijd naar bed, je zat te gapen vanochtend![]()
Krijg jeuk aan je tepelsquote:Op donderdag 27 september 2007 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
79
SCH krijg toch haaruitval
Of de schijterij, of een verstopte deus![]()
* Againzender zet dan maar vast een bokbier voor rubber neerquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:08 schreef rubbereend het volgende:oi
Wir Sind Helden wasgisteren, gezellig biertjes staan drinken met Bos
ik wil ookquote:Op donderdag 27 september 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender zet dan maar vast een bokbier voor rubber neer
Leef met je mee.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga lekker doorzakken om het plotselinge ontslag van mijn bazin even te verwerken.
kom maar naar het bokbierfestival in de Beurs van Berlagequote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga lekker doorzakken om het plotselinge ontslag van mijn bazin even te verwerken.
Thanx, maar ik hou het bij Schotse whisky i.p.v. die Amerikaanse en Canadese zooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:23 schreef Beschouw het volgende:
Leef met je mee.
Hier, als troost
[afbeelding]
volgens mij is dit wat meer voor golfer:quote:Op donderdag 27 september 2007 23:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Leef met je mee.
Hier, als troost
[afbeelding]
Nog niet bekend. Hoor ik maandag pas.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:25 schreef appelsientje het volgende:
oeps ? heeft dat nog gevolgen voor jou ?
Je kent mij!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef Againzender het volgende:
volgens mij is dit wat meer voor golfer:
[afbeelding]
Hier kom je de avond wel mee door, denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanx, maar ik hou het bij Schotse whisky i.p.v. die Amerikaanse en Canadese zooi.
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Hoor ik maandag pas.
kennen is een groot woord, maar ik heb mij wel een beeld gevormd van jouquote:
Doorzakken Boysquote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het betere werk.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:30 schreef Beschouw het volgende:
Hier kom je de avond wel mee door, denk ik.![]()
[afbeelding]
Geil.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef Againzender het volgende:
Dit is mijn favoriete Speyside trouwens, hele 'eerlijke' smaak, en niet duur. En in literfles verkrijgbaar
Effenaar en ik heb ze vorig jaar op Lowlands gezien ze staan trouwens morgenavond in Paradiso, veel dichterbij zul je ze nooit krijgenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:23 schreef Againzender het volgende:
Wir Sind Helden lijkt mij zeker een band om eens te bekijken als ze in de buurt zijn, waar hebben jullie ze gezien?
niet echt verbazingwekkendquote:Op donderdag 27 september 2007 23:37 schreef rubbereend het volgende:
alleen is het uitverkocht zie ik net
Effenaar was neit uitverkocht gisteren. Was mooi te doen je kon makkelijk naar de WC en bier halen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet echt verbazingwekkend![]()
Maar concerten laat ik even lopen de komende tijd, gezin gaat even voor
Volgens jaar misschien
neem je woensdag je hele gezin meequote:Op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet echt verbazingwekkend![]()
Maar concerten laat ik even lopen de komende tijd, gezin gaat even voor
Volgens jaar misschien
Zal Maricha leuk vindenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
neem je woensdag je hele gezin mee![]()
![]()
Ik snap het was ook als grapje bedoeltquote:Op donderdag 27 september 2007 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zal Maricha leuk vinden
Even serieus: het is gewoon nogal druk zo met zo'n klein ventje er bij. Mijn vrouw ligt nu op bed te slapen (neem ik aan...) en ik zit hier nog beneden met een slapende Marc. Die gaat zo met mij mee naar boven als hij wil drinken, tot die tijd pakt mama nog even wat rust.
Ik ga mijn vrouw niet extra zwaar lopen belasten door nog eens 's avonds weg te gaan. Dat was ook al een reden voor mij om al voor het begin van het seizoen te zeggen dat ik geen Europeese wedstrijden ga bezoeken.
omdat je niet bij de rits op je rug kan? Moet ik even helpen?quote:
Daar zit toch geen rits in, gekkiequote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je niet bij de rits op je rug kan? Moet ik even helpen?
had ik ook wel doorquote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik snap het was ook als grapje bedoelt![]()
*knuf*quote:Op donderdag 27 september 2007 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
had ik ook wel doormaar toch wilde ik even mijn verhaaltje neerpleuren
dan moet je morgen Axel maar aan de telefoon latenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
had ik ook wel doormaar toch wilde ik even mijn verhaaltje neerpleuren
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet je morgen Axel maar aan de telefoon laten![]()
nee hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je niet bij de rits op je rug kan? Moet ik even helpen?
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:53 schreef borisz het volgende:
ze kan het bier niet dragen, Al die literglazen voor al die hoolers wordt haar te zwaar
*geeft het opquote:Op donderdag 27 september 2007 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorik doe gewoon niet aan jurken
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug na met vrouwlief naar Blue Man Group geweest te zijn
Erg leuk!
Nope ... ik zat op rij 6, de eerste rij zonder regenjas ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moest je een regenjack aan??
jaloers
Altijd lekker extra lang weekend!quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:31 schreef Ole het volgende:
hey! deze niet in mijn AT
oh ja, vandaag vrije dag
Eng...26 jaar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:58 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren in Italie een 26 jarige IJshockey speler tijdens de match dood neergevallen door een hartstilstand
heb ook werkgroepen vandaag,quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:43 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Over 7 minuten op naar werkgroepje.
Kunstgras dus. Gefeliciteerd alvast.quote:
quote:
Louis vindt kunstgrasquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kunstgras dus. Gefeliciteerd alvast.
Mogguh.quote:
Mooie datum vandaag voor een nationale feestdag...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk is het vanwege een nationale feestdag in Tsjechie moet ik er wel bij zeggen. Het regent trouwens pijpestelen in Praag. Voor het eerst een wedstrijd in de regen meemaken want de ultras staan onoverdekt.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie datum vandaag voor een nationale feestdag...
hint.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
hint.
Erg hequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer als je je eigen verjaardag moet aangeven altijd
Maar gefeliciteerd Da_Sandman
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:29 schreef Suijk het volgende:
Feli sandman!
Volgens mij staat dat daar niet eens ingevuldquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het adres ook alweer van die kalender?
En Clau komt vast vaak op Hyves.
www.jarig.nlquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het adres ook alweer van die kalender?
En Clau komt vast vaak op Hyves.
Dat zou er nu wel ingaan. Even naar de FEBO... oh wacht, ik ben niet in NL...quote:
verkapte Kijk-mij-in-het-buitenland-zijn-postquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zou er nu wel ingaan. Even naar de FEBO... oh wacht, ik ben niet in NL...
v Dobbe's uit eigen frituurquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n Oost-Europeaan erop uitsturen voor 1 euro? Ze komen allemaal al hier anaar toe om onderbetaald werk te doen, dus als je het werk daar regelt hoef je minder te betalen, omdat ze niet hoeven te reizen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
hehe, valt het op? heb wel een cafe Amsterdam om de hoek zitten. misschien dat ze daar kroketten serveren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
verkapte Kijk-mij-in-het-buitenland-zijn-post![]()
niet als de baas ze betaalt natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Dobben kroketten.
Ze zijn alleen zo duur..
ik heb mij erbij gezetquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
www.jarig.nl
inloggegevens:
golfer@fok.nl pass is hools
Ik ookquote:
Pfft, ik moet nog één chemiecollegequote:
Kom maar op msn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Een hele mond vol en het zegt me niks.
Heeeeeeeele dikkequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
hint.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben binnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Aaaaaaaaah, het zonnetje begint ineens te schijnen hier.
Dat kan ik niet zijn... kutherfstquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben binnen
Aha, ik dacht dat het al gebeurd was, moet ik dus een gaatje zien te vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
vanavond voor het laast de rtl7 freeroll.
Check.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
vanavond voor het laast de rtl7 freeroll.
op iets wat niet verboden isquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Rasmussen in de Tour betrapt
,wat niet bekend is kan niet verboden zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
Alle EPO is verboden.
niet strafbaar, zo goed dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
Alle EPO is verboden.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
Heuj, biertje!
Hier ook alleen maar de verhalen. Was al wel geboren toen hij overleed. Maar als 3 jarig ettertje had ik nog geen besef van radiocommentatoren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:12 schreef RayMania het volgende:
Nooit gekend tong, voor mijn tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |