Het is toch eigenlijk ook humor. AL die fouten die zich in de loop de jaren op stapelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef appelsientje het volgende:
Dan maar een beetje zelf spot
Ja, wel redelijk laat. Zo tegen twaalven volgens mijquote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Is ASWH nog op televisie geweest dan? Was inderdaad een flinke fout, maar goed, daar verlies je de wedstrijd niet door.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Bos81 het volgende:
O ja Stef Clement brons op het WK (Tijdrit)![]()
Eerst The distance to here (de hele CD) en een oudere, V, erachteraanquote:
The Distance to Here is ouder dan V hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst The distance to here (de hele CD) en een oudje, V, erachteraan![]()
[afbeelding]
Owquote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
The Distance to Here is ouder dan V hoor![]()
Ik heb alle Cd's van hun totaan Distance to Here.
Ik ben Awake nu aan het binnenhalen....quote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb alle Cd's van hun totaan Distance to Here.
Okee, die heb ik ook nietquote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben Awake nu aan het binnenhalen....
Okee. V is dus de opvolger van Distance to Herequote:Op donderdag 27 september 2007 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OwNou ja in volgorde van binnenkomst in Bluezz' huis is in mijn beleving V ouder
Ow ik heb er 3. V, Distance en Mental jewelry.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Okee, die heb ik ook niet
In Chronoligische volgorde:
Mental Jewelry
Throwing Copper
Secret Samadhi![]()
Distance to Here
vandaar dat je op de vu wasquote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Againzender het volgende:
Goedemiddag
Buluitreiking van mijn zusje gehad, aansluitned gelunched tot 4 uur, best veel wijn verbruik je dan
Ik drink geen thee zegquote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Laat Bluezz nou dr mok staan?
jij ?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik drink geen thee zeg![]()
Koffie, bier, wijn![]()
quote:
eens per jaar is de kreetquote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef Againzender het volgende:
PSV
Doe eens wat aan je adminsitratie zeg, dit is niet de eerste keer dat het fout gaat
oké goede keuzequote:Op donderdag 27 september 2007 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Witbier, Palm, Jupiler, lekkere belgische biertjes in een café, ja hoor![]()
Ik eet er gemiddeld 1x in de 2 weken, maar de verse broodjes zijn altijd lekkerquote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
catering was nog net zo slecht als vroeger
Jullie hebben wel een gezamelijke douche?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
Sinds begin deze week een nieuwe tijdelijke huisgenote en ja hoor. Weer uit Limburg.
Een Duitse of een Belgische ?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
Sinds begin deze week een nieuwe tijdelijke huisgenote en ja hoor. Weer uit Limburg.
Ik heb m'n eigen verdieping dus ik heb alles voor mezelf.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een gezamelijke douche?
Vreemdquote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef golfer het volgende:
Goedenavond, weer thuis na een enerverend dagje werken.
Mijn direct leidinggevende, waar ik het heel goed mee kon vinden, riep ons om 16:45 even gezamenlijk bij haar en kondigde volkomen onverwachts haar ontslag aan.
10 minuten later was ze al definitief weg.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
Ja, ik ben ook benieuwd hoe ze het gaan oplossen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:32 schreef borisz het volgende:
Dat is kut golfer, hopelijk komt er iemand met wie je het ook heel goed kan vinden.
blijft raar maar zo gaat dat tegenwoordigquote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef golfer het volgende:
Mijn direct leidinggevende, waar ik het heel goed mee kon vinden, riep ons om 16:45 even gezamenlijk bij haar en kondigde volkomen onverwachts haar ontslag aan.
als we morgen de kroketten maar krijgenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef Bjoro het volgende:trainen is....daarna Volendamse avond in de kantine
Vreemd. Toch niks met jou te maken hoop ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef golfer het volgende:
Restaurant gaat wel, maar de catering na buluitreikingen en promoties is echt bijna altijd zo slecht, niet normaalquote:Op donderdag 27 september 2007 18:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik eet er gemiddeld 1x in de 2 weken, maar de verse broodjes zijn altijd lekkerDie vers uit de oven komen dan
![]()
Ik begin in karma te gelovenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is dat toch, je bent gedoemd om met een Limbo te trouwen.
Karma politie bellen?quote:
Georgina, misquote:Op donderdag 27 september 2007 20:58 schreef pascalheister het volgende:
de nationale filmquiz op ned 3, met Matthijs van Nieuwkerk
ik haak hier al afquote:Op donderdag 27 september 2007 20:58 schreef pascalheister het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |