Als Ajax tegen Praag moet, niet zo snel dusquote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt welke jood naar Praag? Ik heb zin om iemand te meeten. Ik ben echt te enige fanatiekeling hier.
Jij kan altijd een weekendje langskomen Jasz.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax tegen Praag moet, niet zo snel dus![]()
Als ik een keer geld heb zal ik langskomen hehequote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij kan altijd een weekendje langskomen Jasz.
Als ik 18 ben wil ik best komen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt welke jood naar Praag? Ik heb zin om iemand te meeten. Ik ben echt te enige fanatiekeling hier.
We kunnen Sparta Praag toch loten in de groupsfase UEFA Cup?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax tegen Praag moet, niet zo snel dus![]()
Bedanktquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er ook 1 voor HeatWave gemaakt [afbeelding]
[afbeelding]
Ale Ale Ale Mauro Mauroquote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er ook 1 voor HeatWave gemaakt [afbeelding]
[afbeelding]
Wtf hoe oud ben jijquote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Ben oom geworden , bier voor iedereen
Van hartequote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Ben oom geworden , bier voor iedereen
whehehehequote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd.
Jullie kunnen nog meer "gisteren" vergeten. Cambuur komt zojuist op een 1-0 voorsprong
Ik wil er ook 1quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:25 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij hebben ze helemaal niets in Alkmaar.
Hoe erg kan je iets terug in je smoel krijgen zeg.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
Je zal maar geen toekomst hebben.
Dat was toch zo'n spandoek van zequote:Op donderdag 27 september 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
Je zal maar geen toekomst hebben.
This "was" our levelquote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg kan je iets terug in je smoel krijgen zeg.
Ik herinner me nog een "game over nerds" spandoek......
Tja da's met heel veel hequote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg kan je iets terug in je smoel krijgen zeg.
Ik herinner me nog een "game over nerds" spandoek......
Neuh, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen, maar het staat zo dom, zoveel werk (ok, bij AZ niet) en dan nog verliezenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja da's met heel veel he. Net of we na dat Game Over spandoek ineens alles zouden gaan winnen en nooit meer zouden verliezen
u roept maar, heb toch weekendquote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan je ook een leuke avatar voor mij maken![]()
We wonnen van Brondby toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen, maar het staat zo dom, zoveel werk (ok, bij AZ niet) en dan nog verliezen.
daar heb ik nog een leuke foto vanquote:
http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00086/Ajax_bijna_klaar_me_86087a.jpegquote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
u roept maar, heb toch weekend
Dat was gewoon een antwoord op de (prachtige!) tifo actie van Brondby. Beetje Amsterdamse bluf kan geen kwaad. En ja, toen haalden we de CLquote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen, maar het staat zo dom, zoveel werk (ok, bij AZ niet) en dan nog verliezen.
Anyway, hoe erg het ook was, we zijn wel door iig...
Die vlag hangt hier ookquote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vakantie Alanya
Die heb ik ook hangen. Gewoon zo'n standaard-soevernier winkeltje in Amsterdam binnenlopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:54 schreef Nashje het volgende:
Ja ik moet een vlag hebben van de 3 kruizen. Waar kan ik die kopen??
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:54 schreef Nashje het volgende:
Leuke foto's. Vooral die laatste.
Ja ik moet een vlag hebben van de 3 kruizen. Waar kan ik die kopen??
Was 't maar zo dichtbijquote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die heb ik ook hangen. Gewoon zo'n standaard-soevernier winkeltje in Amsterdam binnenlopen.
ff inkoppen:quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
ff inkoppen:
Bij de plaatselijke cokedealer![]()
Zo, dan hoeft niemand hem meer te maken![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat was gewoon een antwoord op de (prachtige!) tifo actie van Brondby. Beetje Amsterdamse bluf kan geen kwaad. En ja, toen haalden we de CL
Nee die hadden daar een reactie opquote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]Kopenhagen had dat toch? met die pac-man.....
Nee Brondby.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef HeatWave het volgende:
Was Brondby:quote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef HeatWave het volgende:
Nee, was Brondbyquote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:19 schreef toma het volgende:
De beker wordt trouwens wel een eitje nu AZ en PSV er uit liggen
Je bent in de war. Pacman was tegen Brondby.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef HeatWave het volgende:
Zal aan mij liggen, ik herinner met een pac-man bewegende tifo bij Kopenhagen uit, en ons spandoek "game over nerds" thuis.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef HeatWave het volgende:
Zal aan mij liggen, ik herinner met een pac-man bewegende tifo bij Kopenhagen uit, en ons spandoek "game over nerds" thuis.
Die ja. Was een choreo met Ajax. Pacman kwam daar overheen en toen kwam er Brondby te staan. Geweldige tifo actie van Brondby. Wij kwamen daar op terug door met een stuk of 50 bandieris met spoken te komen. Het spookje pakte pacman. Met als balu-doek: Game over nerds.quote:
Die goeie ouwe tijd van het winnen van VCL's..quote:Op donderdag 27 september 2007 23:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die ja. Was een choreo met Ajax. Pacman kwam daar overheen en toen kwam er Brondby te staan. Geweldige tifo actie van Brondby. Wij kwamen daar op terug door met een stuk of 50 bandieris met spoken te komen. Het spookje pakte pacman. Met als balu-doek: Game over nerds.
En uiteindelijk was het ook game over voor Brondby. Wij wonnen met 3-1 en gingen de CL in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |