quote:Op zondag 27 mei 2007 16:25 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij hebben ze helemaal niets in Alkmaar.
Hoe erg kan je iets terug in je smoel krijgen zeg.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
Je zal maar geen toekomst hebben.
Dat was toch zo'n spandoek van zequote:Op donderdag 27 september 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
Je zal maar geen toekomst hebben.
This "was" our levelquote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg kan je iets terug in je smoel krijgen zeg.
Ik herinner me nog een "game over nerds" spandoek......
Tja da's met heel veel hequote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg kan je iets terug in je smoel krijgen zeg.
Ik herinner me nog een "game over nerds" spandoek......
Neuh, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen, maar het staat zo dom, zoveel werk (ok, bij AZ niet) en dan nog verliezenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja da's met heel veel he. Net of we na dat Game Over spandoek ineens alles zouden gaan winnen en nooit meer zouden verliezen
u roept maar, heb toch weekendquote:Op donderdag 27 september 2007 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan je ook een leuke avatar voor mij maken![]()
We wonnen van Brondby toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen, maar het staat zo dom, zoveel werk (ok, bij AZ niet) en dan nog verliezen.
daar heb ik nog een leuke foto vanquote:
http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00086/Ajax_bijna_klaar_me_86087a.jpegquote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
u roept maar, heb toch weekend
Dat was gewoon een antwoord op de (prachtige!) tifo actie van Brondby. Beetje Amsterdamse bluf kan geen kwaad. En ja, toen haalden we de CLquote:Op donderdag 27 september 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar achteraf is het altijd makkelijk lullen, maar het staat zo dom, zoveel werk (ok, bij AZ niet) en dan nog verliezen.
Anyway, hoe erg het ook was, we zijn wel door iig...
Die vlag hangt hier ookquote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vakantie Alanya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |