Als Ajax tegen Praag moet, niet zo snel dusquote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt welke jood naar Praag? Ik heb zin om iemand te meeten. Ik ben echt te enige fanatiekeling hier.
Jij kan altijd een weekendje langskomen Jasz.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax tegen Praag moet, niet zo snel dus![]()
Als ik een keer geld heb zal ik langskomen hehequote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij kan altijd een weekendje langskomen Jasz.
Als ik 18 ben wil ik best komen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt welke jood naar Praag? Ik heb zin om iemand te meeten. Ik ben echt te enige fanatiekeling hier.
We kunnen Sparta Praag toch loten in de groupsfase UEFA Cup?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Ajax tegen Praag moet, niet zo snel dus![]()
Bedanktquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er ook 1 voor HeatWave gemaakt [afbeelding]
[afbeelding]
Ale Ale Ale Mauro Mauroquote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er ook 1 voor HeatWave gemaakt [afbeelding]
[afbeelding]
Wtf hoe oud ben jijquote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Ben oom geworden , bier voor iedereen
Van hartequote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Ben oom geworden , bier voor iedereen
whehehehequote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd.
Jullie kunnen nog meer "gisteren" vergeten. Cambuur komt zojuist op een 1-0 voorsprong
Ik wil er ook 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |