Lekker rustig aan dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, me moeder word vandaag 50 dus we gaan vast wel uit eten en morgen bij me vriendin weer ff langs:).
Idd lekker relaxed. Moet nog wel ff snel een kadootje voor der en me broertje versierenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Lekker rustig aan dus
Ik ga vanmiddag ff de stad in, ff me auto laten repareren (simpel lampje vervangen), en dan vanavond eten bij me schoonmoeder
Dankje plurryquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd Sir Harry!![]()
mschol, hoe gaat het met jullie hondje?
Hier weinig plannen, Jort. Het weer is echt bagger, dus dat worden binnen-klusjes. Vanmiddag ga ik alle cd's bij mekaar zoeken, in juiste doosjes doen, sorteren en afstoffen. En een aantal kopietjes maken voor in de auto.
hondje??quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd Sir Harry!![]()
mschol, hoe gaat het met jullie hondje?
Hier weinig plannen, Jort. Het weer is echt bagger, dus dat worden binnen-klusjes. Vanmiddag ga ik alle cd's bij mekaar zoeken, in juiste doosjes doen, sorteren en afstoffen. En een aantal kopietjes maken voor in de auto.
*zoeken gaat...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:28 schreef phluphy het volgende:
Een herder joh?! Mijn lievelingshonden.![]()
![]()
Heb je een foto?![]()
1 2 3 | required: files.MovieFile MovieFile mtmp = dirfiles[i]; |
De laatste keer bij de dokter was ook voor een fietsongeluk. Toevalligquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef phluphy het volgende:
Een klein ongelukje zou best handig zijn. Als je dan toch bij de dokter bent, kun je gelijk naar je vlekje laten kijken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |