reactietijd is niet langzamer dan bij draad imho...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Draadloos heb ik ook een tijd gehad, maar ben blij dat ik 't niet meer heb. De reactietijd en gezeik met batterijen ben je kwijt, en dat vond ik wel een heel voordeel.
Of oplaadbarequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Geqxon het volgende:
Om het half jaar een setje batterijen kopen. Boe-hoe.
Iets zegt mij dat batterijen een half jaar in de oplader hebben zitten niet optimaal is, ook al is het Litheonquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of oplaadbare. En altijd een opgeladen setje
.
Gewoon lossequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat batterijen een half jaar in de oplader hebben zitten niet optimaal is, ook al is het Litheon
of gewoon 1x batterijen in muis, en die vervolgens in lader, die vanzelf kapt met laden wanneer ze vol zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of oplaadbare. En altijd een opgeladen setje
.
Lekker rustig aan dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, me moeder word vandaag 50 dus we gaan vast wel uit eten en morgen bij me vriendin weer ff langs:).
Idd lekker relaxed. Moet nog wel ff snel een kadootje voor der en me broertje versierenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Lekker rustig aan dus
Ik ga vanmiddag ff de stad in, ff me auto laten repareren (simpel lampje vervangen), en dan vanavond eten bij me schoonmoeder
Dankje plurryquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd Sir Harry!![]()
mschol, hoe gaat het met jullie hondje?
Hier weinig plannen, Jort. Het weer is echt bagger, dus dat worden binnen-klusjes. Vanmiddag ga ik alle cd's bij mekaar zoeken, in juiste doosjes doen, sorteren en afstoffen. En een aantal kopietjes maken voor in de auto.
hondje??quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd Sir Harry!![]()
mschol, hoe gaat het met jullie hondje?
Hier weinig plannen, Jort. Het weer is echt bagger, dus dat worden binnen-klusjes. Vanmiddag ga ik alle cd's bij mekaar zoeken, in juiste doosjes doen, sorteren en afstoffen. En een aantal kopietjes maken voor in de auto.
*zoeken gaat...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:28 schreef phluphy het volgende:
Een herder joh?! Mijn lievelingshonden.![]()
![]()
Heb je een foto?![]()
| 1 2 3 | required: files.MovieFile MovieFile mtmp = dirfiles[i]; |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |