Lekker rustig aan dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, me moeder word vandaag 50 dus we gaan vast wel uit eten en morgen bij me vriendin weer ff langs:).
Idd lekker relaxed. Moet nog wel ff snel een kadootje voor der en me broertje versierenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Lekker rustig aan dus
Ik ga vanmiddag ff de stad in, ff me auto laten repareren (simpel lampje vervangen), en dan vanavond eten bij me schoonmoeder
Dankje plurryquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd Sir Harry!![]()
mschol, hoe gaat het met jullie hondje?
Hier weinig plannen, Jort. Het weer is echt bagger, dus dat worden binnen-klusjes. Vanmiddag ga ik alle cd's bij mekaar zoeken, in juiste doosjes doen, sorteren en afstoffen. En een aantal kopietjes maken voor in de auto.
hondje??quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd Sir Harry!![]()
mschol, hoe gaat het met jullie hondje?
Hier weinig plannen, Jort. Het weer is echt bagger, dus dat worden binnen-klusjes. Vanmiddag ga ik alle cd's bij mekaar zoeken, in juiste doosjes doen, sorteren en afstoffen. En een aantal kopietjes maken voor in de auto.
*zoeken gaat...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:28 schreef phluphy het volgende:
Een herder joh?! Mijn lievelingshonden.![]()
![]()
Heb je een foto?![]()
| 1 2 3 | required: files.MovieFile MovieFile mtmp = dirfiles[i]; |
De laatste keer bij de dokter was ook voor een fietsongeluk. Toevalligquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef phluphy het volgende:
Een klein ongelukje zou best handig zijn. Als je dan toch bij de dokter bent, kun je gelijk naar je vlekje laten kijken!![]()
Nee ik zat aan de gamba's in chilisausquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:36 schreef phluphy het volgende:
Je zal wel al bijna aan het toetje zitten, Sir Harry! Eet smakelijk!![]()
Ja dat had me zusjes vriendje ook. Dus die moest verplicht aan het bier want anders stonk hij teveel naar visquote:
Nightwish-Dark_Passion_Play-2CD-Retail-2007-COS.rarquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:19 schreef Sjowhan het volgende:
2_unlimited-the_real_thing-xvid-dvdrip-1994-mv_int.avi
hihi![]()
system_of_a_down-spiders-proper-dvdrip-svcd-2000-mvi.m2vquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nightwish-Dark_Passion_Play-2CD-Retail-2007-COS.rar!
Hmmm hoe krijg jij die smilie daaro?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
system_of_a_down-spiders-proper-dvdrip-svcd-2000-mvi.m2v
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmmm hoe krijg jij die smilie daaro?![]()
Dunno hoe hij het doet maar al die smilies boven een bericht hebben een nummertje, en er zijn er meer genummer dan dat er boven staanquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Greasemonkey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |