Nou en? Zijn ook gewoon users hoor, dat ik het niet met je eens ben heeft niets met mijn mod-status te maken. Dit is VBL en ik mod hier niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zijn reactie ook.. en die van jou trouwens ook...
maar goed ik hou wel op, dadelijk heb ik nog ruzie met modjes..![]()
Dat ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik had AZ dit trouwens meer gegund.
als ik KNJB had willen posten, had ik dat ook wel gedaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1) een hele stomme, regels zijn regels. Je impliceert Calimero gedrag of KNJB!!!!!!!
2) die zijn er niet, want regels zijn regels
3 kutposts=kutusers, zegt nog veel meer.
Kan nog wel op papierquote:
Het zou vreemd zijn als ze het NIET zouden doen, dat zou nogal naar klassejustitie ruiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef Prosac het volgende:
Valt me mee dat de KNVB zo hard tegen een dergelijke club durft op te treden.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef DarkShine het volgende:
FC Eindhoven verder in de beker dan PSV!
Kutvraag, kutantwoord.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
als ik KNJB had willen posten, had ik dat ook wel gedaan.
en wie ben jij om te beslissen of er stomme vragen zijn? volgens mij zijn er alleen stomme antwoorden..
en daarom heb jij jezelf al weer bewezen.
quote:De KNVB maakte bekend dat Jong SC Heerenveen de plaats van PSV inneemt in de derde ronde van het bekertoernooi.
kutmod sloeg op je status achter je naam, maar dat begrijp je hopelijk welquote:Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Zijn ook gewoon users hoor, dat ik het niet met je eens ben heeft niets met mijn mod-status te maken. Dit is VBL en ik mod hier niet.
Dus kom maar op met je argumenten op mijn vorige post dan.
Hoi!quote:
Af en toe he....quote:Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah heatwave haalt zn ik ben hier geen mod dus ik kan hier alles maken boehoe argument weer uit de kast.
Ja iddquote:Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef Malibu-06 het volgende:
Alle clubs die vanavond moeten zijn op dit moment druk alle kaarten van hun spelers aan het nachecken
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef DarkShine het volgende:
FC Eindhoven verder in de beker dan PSV!
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Af en toe he....
Ik kan hier alles maken? Integendeel flippie, ik zeg juist dat ik gewoon user ben en mijn modstatus er niet toe doet. Maar ja, ik moet alles in Nijntjestaal uitleggen hier de laatste tijd.
niemand heeft het over je modstatus gehad hoor..quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Af en toe he....
Ik kan hier alles maken? Integendeel flippie, ik zeg juist dat ik gewoon user ben en mijn modstatus er niet toe doet. Maar ja, ik moet alles in Nijntjestaal uitleggen hier de laatste tijd.
Voor HeatWave geldt precies hetzelfde voor ieder ander hier. Klaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah heatwave haalt zn ik ben hier geen mod dus ik kan hier alles maken boehoe argument weer uit de kast.
Die ze niet meer kunnen winnenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu graag weer ontopic over PSV en de beker.
Que?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik had AZ dit trouwens meer gegund.
En ik deed het nog zo subtiel mogelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ze niet meer kunnen winnen
Klote troll Ray!![]()
PSV en de beker? is dat een grap?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor HeatWave geldt precies hetzelfde voor ieder ander hier. Klaar.
Iddquote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef jpg97 het volgende:
Echt, wát een gezeik, en dat Zonneveld van 4 jaar geleden nog een schorsing had in het Europese voetbal wisten ze wél nog?
Nee, dat brengt de UEFA ze op een papiertje, of ze hebben dat gewoon uit de krant ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef jpg97 het volgende:
Echt, wát een gezeik, en dat Zonneveld van 4 jaar geleden nog een schorsing had in het Europese voetbal wisten ze wél nog?
Splits het topic dan evenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef RayMania het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
toch raar dat de KNVB ze hier dan niet van op de hoogte stelt
Alsof PSV dat niet zelf kan bijhoudenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Inderdaad, ze zouden een keer iets zelf moeten doenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
PSV moet gewoon zn eigen zaakjes goed bij houdenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijkbaar gaat het dus wel zoquote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, dat brengt de UEFA ze op een papiertje, of ze hebben dat gewoon uit de krant ofzo![]()
KNVB heeft ze heus wel op de hoogte gesteld, alleen was dat na zijn vorige gele kaart. Dat PSV het dan nu vergeten is, is hun eigen domme schuld.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook alleen maar omdat het op VI.nl stond.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef jpg97 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |