Tuurlijk wel. Maar ik haal liever de 2e ronde CL dan dat ik de beker win.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar om nu net te gaan doen alsof de beker echt compleet niets voorstelt gaat ook nergens over hoor. Het is niet zoals de JC Schaal.
Maar het gaat gewoon om het amateurisme van PSV. Echt onbegrijpelijk dat zoiets kan.
Heatwave = ajacied zeg genoeg jaquote:Op donderdag 27 september 2007 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 het is een vraag..
2 vraag daar een normale mening over..
3 HeatWave(Kutmod) zegt ook genoeg..
Maar wat als je het beide niet doet, die kans is nu groter gewordenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar ik haal liever de 2e ronde CL dan dat ik de beker win.
Dan zou Kozakken Boys als beste verliezer doorgaanquote:Op donderdag 27 september 2007 12:50 schreef mcyodogg het volgende:
Wat trouwens als beiden clubs een niet speelgerechtigde speler laten deelnemen, vliegen ze er dan allebei uit?
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heatwave = ajacied zeg genoeg ja
ook dat idd, maar goed ajax heeft op dit moment ze eigen problemen..quote:Op donderdag 27 september 2007 12:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heatwave = ajacied zeg genoeg ja
Zeer relevant ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1) een hele stomme, regels zijn regels. Je impliceert Calimero gedrag of KNJB!!!!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 het is een vraag..
2 vraag daar een normale mening over..
zijn reactie ook.. en die van jou trouwens ook...quote:
Wij staan bovenaan én zitten in de twee ronde van de beker. En oh ja, de volgende ronde in Europa is ook binnen handbereikquote:Op donderdag 27 september 2007 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook dat idd, maar goed ajax heeft op dit moment ze eigen problemen..
Die moeten nog.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik had AZ dit trouwens meer gegund.
Mooi, ga maar weer terug naar GAMquote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zijn reactie ook.. en die van jou trouwens ook...
maar goed ik hou wel op, dadelijk heb ik nog ruzie met modjes..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |