absoluutquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk dat iedereen zo enthousiast is![]()
ik ben 3 dagen thuis geweest om voor mijn visjes en planten te zorgen, maar ik ga zo weer naar mijn ouders toe.quote:@Muck: gelukkigBen je al weer thuis?
quote:Mijn schoonmoeder kwam net langs en wilde de stoomreiniger lenen. Het was haar opgevallen dat het hier zo netjes en schoon was en dat kon natuurlijk niet door mij komen dus moest dat stoomapparaat wel een wonderding zijn.
Nu lekker even niksen met een potje theequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga vandaag:
15 minuten declutteren in de woonkamer
de laatste ramen lappen (bijkeuken en toilet) dat bleef ik maar uitstellen maar uiteindelijk was het maar 5 minuten werk![]()
De glazen tafel in de woonkamer schoonmaken 2 minuten
15 minuten kledingkast declutteren
een was draaien, drogen, vouwen en opruimen
mijn tas boogie-eneen minuutje werk
stofzuigen
dweilen
de hondenkussens Rubba Scrubba-en![]()
Thanks! Ga ik morgen eens naar op zoekquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
@meadel: Volgens mij stond er 'rubberen handstoffer' bij o.i.d. Ze liggen bij de bezems, stoffers en blikken etc. en ze zijn er in zwart en blauw en kosten 3-4 euro.
Ik zag zo'n bezem gisteren toevallig hangen bij de AH XL!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar zo'n rubberen bezem maar ik kan ze nergens vinden dus als iemand weet waar die te koop zijn dan hoor ik het graag.
Die zit hier helaas niet in de buurt maar ik zal eens kijken bij de gewone AH.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:50 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik zag zo'n bezem gisteren toevallig hangen bij de AH XL!
quote:Een paar dagen geleden heb ik me dan toch maar aangemeld bij Flylady... tot nu toe is het, wat betreft het opvolgen van de opdrachten, gebleven bij het shinen van mijn sink. Dat doe ik dan wel weer netjes elke avond, en voordat ik na mijn werk ga (al begrijpt mijn vriend het nog niet helemaal en zet hij elke dag doodleuk zijn gebruikte spulletjes in mijn shiny sink....).
quote:Ook doe ik elke morgen even met een doekje de wc, wastafel etc in de badkamer snel schoonmaken. Ik moet zeggen dat die kleine dingen al een heel verschil maken!
Wat ik me nou afvraag hè, is dat nou leuk om constant te spammen?quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef dorisW het volgende:
Tip voor iedereen die zo'n struisvogelveren plumeau zoekt:
All in Wonderland
Ah dat is shit.quote:Op zondag 6 april 2008 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het poetsen. Ik ben een week op vakantie geweest en heb daarna een week belachelijk veel overgewerkt, dus helemaal geen tijd gehad.Ik moet nu nog de badkamer en de slaapkamer.
Zonder wonderdoekjes zou mijn leven echt zinloos zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 15:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah dat is shit.
* MinderMutsig geeft Isegrim een wondersponsje en wonderdoekje om het wat makkelijker te maken
Het zijn inderdaad veel mailtjes maar er zitten ook heel veel dagelijkse herinneringen bij en die wis je op een gegeven moment gewoon ongezien dus dan blijft er netto niet zoveel over. Ik heb de Nederlandse en de Engelse mailtjes. De Nederlandse vanwege het betere tijdstip en de Engelse omdat daar toch ook nog wel eens wat handigs bij zit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:40 schreef Bijou het volgende:
Hej wat leuk dit topicIk heb me gisteren aangemeld bij flylady en al die mailtjes schrokken me wel een beetje af
Maar zag net hier een link naar de Nederlandse FlyLady en nou heb ik wat meer hoop op orde in de mails... Gelukkig ben ik net verhuisd en is het nog niet zo'n enorme bende en heb ik daarvoor al een hoop weggegooid, dus ik kan vrij relaxed beginnen denk ik (hoop ik). Leuk om te lezen dat het jullie zo goed bevalt!
Haha nee!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Over motivatie gesproken... deze al gezien? Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #5
Heb jij helemaal geen rommel meer dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef Roache_ het volgende:
Kun je ook (letterlijk) klaar zijn met FlyLady/Guy? Volgens mij ben ik nu op het punt dat mijn huis gewoon schoon is, en blijft... Lees ik soms zo'n mailtje met een opdracht en dan denk ik 'wat nou declutteren, ik heb geen rommel'. Ben ik net op een punt in m'n leven dat ik vind dat we een werkster mogen zoeken, heb ik er geen meer nodig! Hahaha cool hè?
quote:FLYLADY: Testimonial:Spring in the Netherlands
Dear FlyLady,
Four years ago I came in touch which your website and since then I
have diligently applied your 15 minutes routines, bought the timer and
the beautiful dusters as well. My small one bedroom apartment looks
pleasant and I always feel relaxed because I know: just 15 minutes and
it is all done.
Today, I had dinner on my balcony for the first time this year. I had
made the space ready for summer, including planting violets in my
flower baskets in 2 x 15 minutes! If that's not flying, then I don't know!
Thanks a lot for your inspiration.
Love from an advanced fluttering baby in The Netherlands
Kelly here: What a wonderful way to bless yourself....dinner on the
balcony! Spring is arriving in parts of the world...and getting
outside is a great way to FLY!!!!!
Create your routines, use your FlyLady tools, and bless your home.
When you do this you can find the time and pleasure of doing the
things in life that bring you joy!!!!!!!!!
Do you have a timer to help you learn you can do anything for 15 minutes?
http://flylady.net/pages/FlyShop_Timer.asp
Ik zit er ook klaar voor. Op zich is dat geen goed uitgangspunt geloof ik, dat ik er klaar voor zit.quote:Op zaterdag 19 april 2008 07:28 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag poetsdag hier.Ik heb geen zin, kunnen jullie me een beetje inspireren?
Lekker is dat hè?quote:Op zondag 20 april 2008 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Voor het eerst in een paar maanden eindelijk weer eens de wasmand hélemaal leeg.
* MinderMutsig zet een zonnebril opquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:16 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Stap 1: shine your sink...
Voor:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Na:![]()
[ afbeelding ]
Ja ik was helemaal trots... de flits heeft wel geholpen, maar toch!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig zet een zonnebril opShiny!
![]()
Wauw, je hebt zelf een weerspiegeling in de tegeltjes boven je aanrecht!![]()
Die voor foto wheheheheHerkenbaar. Wat een klein aanrechtje trouwens.
Komt vanzelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal trots... de flits heeft wel geholpen, maar toch!
En het is inderdaad klein, ernaast staat het fornuis (opzettelijk niet op de foto want daar gaan eerst nog een paar wondersponsjes aan moeten geloven). Gelukkig heb ik aan de andere kant ook nog een stuk aanrecht maar ook dat is nog niet foto-proef
Shiny!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:16 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Stap 1: shine your sink...
Voor:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Na:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:44 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Gisteren was ik nog twijfelachtig, maar deze morgen gewoon een minuut naar mijn sink staan staren![]()
Dus vlak daarna braafjes helemaal aangekleed. Babystep 2 ook in orde. Maar geen schoenen, ik loop nooit rond met schoenen en dat gaat echt niet veranderen.
Alleen valt de rest van de rommel nu nog meer op. Dus vandaag de rest van de keuken onderhanden nemen. Het is gelukkig een kleine
Ah ja, heb voor het eerst een microvezeldoekje gebruikt... Had het gratis gekregen maar vond het maar een vreemd ding. Maar na alle lofzang hier toch eens geprobeerd. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan??![]()
Dus zodadelijk een voorraad inslaan. Het maakt het poetsen er zoveel leuker op!
Wonderdoekjes gevondenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Erg hè? Sta je in de keuken helemaal blij te zijn door je shiny sink.
![]()
![]()
Als je wonderdoekjes gaat kopen moet je ook wondersponsjes meenemen.Die zijn hartstikke goehoed!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |