abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57673107
Leuk dat iedereen zo enthousiast is

Ik ga vandaag:
15 minuten declutteren in de woonkamer
de laatste ramen lappen (bijkeuken en toilet) dat bleef ik maar uitstellen maar uiteindelijk was het maar 5 minuten werk
De glazen tafel in de woonkamer schoonmaken 2 minuten
15 minuten kledingkast declutteren
een was draaien, drogen, vouwen en opruimen
mijn tas boogie-en een minuutje werk
stofzuigen
dweilen
de hondenkussens Rubba Scrubba-en

@meadel: Volgens mij stond er 'rubberen handstoffer' bij o.i.d. Ze liggen bij de bezems, stoffers en blikken etc. en ze zijn er in zwart en blauw en kosten 3-4 euro.
Ik had gisteravond de bank weer eens een uitgebreide stofzuigbeurt gegeven en heb daarna dat ding er overheen gehaald en toen kwam er gewoon nog steeds troep uit de bank. En dat terwijl mijn stofzuiger pas nieuw is en hartstikke goed zuigt.

@Muck: gelukkig Ben je al weer thuis?

Mijn schoonmoeder kwam net langs en wilde de stoomreiniger lenen. Het was haar opgevallen dat het hier zo netjes en schoon was en dat kon natuurlijk niet door mij komen dus moest dat stoomapparaat wel een wonderding zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:31:13 #202
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57673221
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk dat iedereen zo enthousiast is
absoluut
quote:
@Muck: gelukkig Ben je al weer thuis?
ik ben 3 dagen thuis geweest om voor mijn visjes en planten te zorgen, maar ik ga zo weer naar mijn ouders toe.
Het huis is (op mijn bureau na) netjes aan kant, dus ik kan met een gerust hart op weg gaan zo
quote:
Mijn schoonmoeder kwam net langs en wilde de stoomreiniger lenen. Het was haar opgevallen dat het hier zo netjes en schoon was en dat kon natuurlijk niet door mij komen dus moest dat stoomapparaat wel een wonderding zijn.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57674360
quote:
Ik ga vandaag:
15 minuten declutteren in de woonkamer
de laatste ramen lappen (bijkeuken en toilet) dat bleef ik maar uitstellen maar uiteindelijk was het maar 5 minuten werk
De glazen tafel in de woonkamer schoonmaken 2 minuten
15 minuten kledingkast declutteren
een was draaien, drogen, vouwen en opruimen
mijn tas boogie-en een minuutje werk
stofzuigen
dweilen
de hondenkussens Rubba Scrubba-en
Nu lekker even niksen met een potje thee
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:19:01 #204
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57677935
quote:
@meadel: Volgens mij stond er 'rubberen handstoffer' bij o.i.d. Ze liggen bij de bezems, stoffers en blikken etc. en ze zijn er in zwart en blauw en kosten 3-4 euro.
Thanks! Ga ik morgen eens naar op zoek
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57681399
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar zo'n rubberen bezem maar ik kan ze nergens vinden dus als iemand weet waar die te koop zijn dan hoor ik het graag.
Ik zag zo'n bezem gisteren toevallig hangen bij de AH XL!

Een paar dagen geleden heb ik me dan toch maar aangemeld bij Flylady... tot nu toe is het, wat betreft het opvolgen van de opdrachten, gebleven bij het shinen van mijn sink. Dat doe ik dan wel weer netjes elke avond, en voordat ik na mijn werk ga (al begrijpt mijn vriend het nog niet helemaal en zet hij elke dag doodleuk zijn gebruikte spulletjes in mijn shiny sink....).

Ook doe ik elke morgen even met een doekje de wc, wastafel etc in de badkamer snel schoonmaken. Ik moet zeggen dat die kleine dingen al een heel verschil maken!

Ook de stoomcleaner heb ik volop in gebruik! Vorig weekend het hele gasfornuis onder handen genomen. Daarna nog de vieze randjes van de douchecabine in de badkamer.... Verder nu al twee keer de laminaatvloer ermee gedaan, super hoor! Het wordt 1000 keer schoner dan wanneer ik dweil en nog veel sneller ook.... Het enige nadeel is dat de vloer niet gaat glanzen maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg.
pi_57682967
Ik wil ook een Rubba Scrubba (of hoe heet het kreng)! En dan neem ik meteen een weeshuisverpakking van die wondersponsjes mee!

Blue Wonder staat hier al in jerrycanformaat in de kast, naast de enorme stapel microvezeldoekjes in alle kleuren van de regenboog.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_57686208
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:50 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Ik zag zo'n bezem gisteren toevallig hangen bij de AH XL!
Die zit hier helaas niet in de buurt maar ik zal eens kijken bij de gewone AH.
quote:
Een paar dagen geleden heb ik me dan toch maar aangemeld bij Flylady... tot nu toe is het, wat betreft het opvolgen van de opdrachten, gebleven bij het shinen van mijn sink. Dat doe ik dan wel weer netjes elke avond, en voordat ik na mijn werk ga (al begrijpt mijn vriend het nog niet helemaal en zet hij elke dag doodleuk zijn gebruikte spulletjes in mijn shiny sink....).

Dat soort dingen deed de mijne ook maar hij begint in te zien dat het echt werkt en hij begint zelfs mee te doen.
Gisteren was ik heel erg moe en heb ik mijn sink niet geshined voor ik naar bed ging maar toen ik de keuken in liep vanmorgen was mijn sink wel geshined en lag mijn control journal ( ) open op aan aanrecht.
Had hij mijn avondroutine helemaal gedaan voor hij naar bed ging
Hij kijkt nog steeds een beetje meewarig als ik het heb over declutteren, 27 fling boogie en sink shinen en mijn roze mapje is het eerste wat hij uit het zicht legt als er bezoek komt maar hij vertelde vanavond dat hij nu ook op zoek is naar iets soortgelijks voor schuur / tuin / auto e.d. omdat het toch eigenlijk wel makkelijk werkt.

Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen maar ik ben nu pas echt zo ver dat ik routines aan het opbouwen ben. Ik deed een paar weken braaf mijn sink shinen tijdens schoonmaakaanvallen maar daar stopte ik ook steeds al snel mee.
quote:
Ook doe ik elke morgen even met een doekje de wc, wastafel etc in de badkamer snel schoonmaken. Ik moet zeggen dat die kleine dingen al een heel verschil maken!
Goed bezig!
pi_57738838
Weekly Home Blessing Hour
Eerst deed ik daar altijd veel langer over dan een uur, maar nu alles in principe gewoon schoon is, is het zo gebeurt.

Wij zijn eigenlijk op zoek naar een soortgelijk iets voor om het huis, in de schuur, in de auto en voor de tuin. Iemand enig idee of er zo'n groep is die ook van die mailtjes stuurt met herinneringen? We zijn in ieder geval vandaag begonnen met het 'shinen' van de werkbank in de schuur in de hoop dat dat ongeveer net zo werkt als met een geshinede sink
pi_57868703
Tip voor iedereen die zo'n struisvogelveren plumeau zoekt:
All in Wonderland
pi_57869409
Ik ben al de hele dag aan het poetsen. Ik ben een week op vakantie geweest en heb daarna een week belachelijk veel overgewerkt, dus helemaal geen tijd gehad. Ik moet nu nog de badkamer en de slaapkamer.
pi_57870249
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef dorisW het volgende:
Tip voor iedereen die zo'n struisvogelveren plumeau zoekt:
All in Wonderland
Wat ik me nou afvraag hè, is dat nou leuk om constant te spammen?
pi_57870457
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het poetsen. Ik ben een week op vakantie geweest en heb daarna een week belachelijk veel overgewerkt, dus helemaal geen tijd gehad. Ik moet nu nog de badkamer en de slaapkamer.
Ah dat is shit.
* MinderMutsig geeft Isegrim een wondersponsje en wonderdoekje om het wat makkelijker te maken
pi_57870532
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ah dat is shit.
* MinderMutsig geeft Isegrim een wondersponsje en wonderdoekje om het wat makkelijker te maken
Zonder wonderdoekjes zou mijn leven echt zinloos zijn.

Huis is aan kant. Ik moet alleen nog heel veel was opruimen (daar heb ik echt een hekel aan) en mijn ratjes verschonen. Maar nu eerst een soepie maken en het draadjesvlees opzetten.
pi_57870749
Ik denk dat het bij mij de komende weken ook een bende zal worden. Ik zit in mijn tentamenweken en ik heb het afgelopen blok te weinig gedaan dus moet flink aan de studie.
Maar ik moet zeggen dat het met die ochtend- en avondroutines vrij netjes blijft in huis.
Stofzuigen beperk ik maar even tot een keer in de week en in plaats daarvan iedere dag even vlug de bezem door het huis, dweilen kan ook wel een keertje overgeslagen worden en de zones kunnen me even gestolen worden.

Draadjesvlees is lekker
pi_57905830
Hej wat leuk dit topic Ik heb me gisteren aangemeld bij flylady en al die mailtjes schrokken me wel een beetje af Maar zag net hier een link naar de Nederlandse FlyLady en nou heb ik wat meer hoop op orde in de mails... Gelukkig ben ik net verhuisd en is het nog niet zo'n enorme bende en heb ik daarvoor al een hoop weggegooid, dus ik kan vrij relaxed beginnen denk ik (hoop ik). Leuk om te lezen dat het jullie zo goed bevalt!
pi_57907899
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:40 schreef Bijou het volgende:
Hej wat leuk dit topic Ik heb me gisteren aangemeld bij flylady en al die mailtjes schrokken me wel een beetje af Maar zag net hier een link naar de Nederlandse FlyLady en nou heb ik wat meer hoop op orde in de mails... Gelukkig ben ik net verhuisd en is het nog niet zo'n enorme bende en heb ik daarvoor al een hoop weggegooid, dus ik kan vrij relaxed beginnen denk ik (hoop ik). Leuk om te lezen dat het jullie zo goed bevalt!
Het zijn inderdaad veel mailtjes maar er zitten ook heel veel dagelijkse herinneringen bij en die wis je op een gegeven moment gewoon ongezien dus dan blijft er netto niet zoveel over. Ik heb de Nederlandse en de Engelse mailtjes. De Nederlandse vanwege het betere tijdstip en de Engelse omdat daar toch ook nog wel eens wat handigs bij zit.
Ik heb me ook tijdelijk even geabonneerd op Poets_ze die hierboven ergens gemeld werd om te zien hoe die groep was maar 90% van die mail zijn zinloze missies omdat het om klussen gaat die je met FlyLady al dagelijks bijhoudt.

Flyen en verhuizen lijkt me best lastig maar als het je lukt begin je straks wel in een schoon en opgeruimd huis
pi_57908161
Tja ik kan soms mega schoonmaakdippen hebben, maar gelukkig krijg ik nog wel eens bezoek waardoor ik wel weer moet schoonmaken Zo'n FlyLady structuur is dus denk ik wel goed voor mij, haha. En elkaar op deze manier motiveren ook! Straks maar eens beginnen met de gootsteen
pi_57908505
Over motivatie gesproken... deze al gezien? Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #5
pi_57908643
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Over motivatie gesproken... deze al gezien? Het grote tuttige wondersponsjes en wonderdoekjes topic #5
Haha nee!
Dat is denk nog iets te veel enthousiasme voor in het begin Maar toch ook wel weer nuttig... Toch maar eens gaan lezen als ik de moed op kan brengen Bedankt voor de tip!
pi_57909129
Wondersponsjes en wonderdoekjes zijn onmisbaar
Die maken schoonmaken veel makkelijker
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:45:44 #221
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_58012254
Kun je ook (letterlijk) klaar zijn met FlyLady/Guy? Volgens mij ben ik nu op het punt dat mijn huis gewoon schoon is, en blijft... Lees ik soms zo'n mailtje met een opdracht en dan denk ik 'wat nou declutteren, ik heb geen rommel'. Ben ik net op een punt in m'n leven dat ik vind dat we een werkster mogen zoeken, heb ik er geen meer nodig! Hahaha cool hè?
Ben te zaai voor een signature
pi_58012281
Het enige waarvoor ik een werkster wil, is het strijken en eens in de twee weken een grote beurt voor de badkamer en de plee. Dat zijn klusjes waar ik een broertje dood aan heb.
pi_58012498
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:45 schreef Roache_ het volgende:
Kun je ook (letterlijk) klaar zijn met FlyLady/Guy? Volgens mij ben ik nu op het punt dat mijn huis gewoon schoon is, en blijft... Lees ik soms zo'n mailtje met een opdracht en dan denk ik 'wat nou declutteren, ik heb geen rommel'. Ben ik net op een punt in m'n leven dat ik vind dat we een werkster mogen zoeken, heb ik er geen meer nodig! Hahaha cool hè?
Heb jij helemaal geen rommel meer dan?
Dan is het een kwestie van bijhouden en daar zijn die mailtjes natuurlijk wel handig voor. Die ochtend- en avonddingen, 15 minuten schoonmaken etc.

Isegrim: Swish&swipe Een keer alles een hele grote beurt en dan gewoon dagelijks bijhouden.
pi_58012695
Dat komt er momenteel vaak niet van omdat ik het belachelijk druk heb op het werk. Maar strijken, daar moet ik gewoon iemand voor hebben.
pi_58014914
OK, wie was het?
quote:
FLYLADY: Testimonial:Spring in the Netherlands

Dear FlyLady,

Four years ago I came in touch which your website and since then I
have diligently applied your 15 minutes routines, bought the timer and
the beautiful dusters as well. My small one bedroom apartment looks
pleasant and I always feel relaxed because I know: just 15 minutes and
it is all done.

Today, I had dinner on my balcony for the first time this year. I had
made the space ready for summer, including planting violets in my
flower baskets in 2 x 15 minutes! If that's not flying, then I don't know!

Thanks a lot for your inspiration.
Love from an advanced fluttering baby in The Netherlands

Kelly here: What a wonderful way to bless yourself....dinner on the
balcony! Spring is arriving in parts of the world...and getting
outside is a great way to FLY!!!!!

Create your routines, use your FlyLady tools, and bless your home.
When you do this you can find the time and pleasure of doing the
things in life that bring you joy!!!!!!!!!

Do you have a timer to help you learn you can do anything for 15 minutes?

http://flylady.net/pages/FlyShop_Timer.asp
pi_58152657
Ze hebben de site vernieuwd!
Niet dat het een hele verbetering is maar het is wel wat overzichtelijker.
pi_58153988
Vandaag poetsdag hier. Ik heb geen zin, kunnen jullie me een beetje inspireren?
  zaterdag 19 april 2008 @ 08:26:35 #228
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58154142
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 07:28 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag poetsdag hier. Ik heb geen zin, kunnen jullie me een beetje inspireren?
Ik zit er ook klaar voor. Op zich is dat geen goed uitgangspunt geloof ik, dat ik er klaar voor zit.
Maar de intentie is er
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_58154174
Ik heb de afwasmachine al uit- en ingeruimd en de wasmachine aangegooid, het begin is er. Ik wil echt gaan proberen om elke dag een beetje te doen, maar ik werk momenteel echt meer dan vijftig uur per week. Als het straks weer wat rustiger wordt, ga ik proberen om de Flylady-methode toe te passen. Als ik mijn dan ook nog eens zover krijg dat hij er niet zo'n troep van maakt...
pi_58187668
Voor het eerst in een paar maanden eindelijk weer eens de wasmand hélemaal leeg.
pi_58194531
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Voor het eerst in een paar maanden eindelijk weer eens de wasmand hélemaal leeg.
Lekker is dat hè?

Ik heb het er de afgelopen twee weken even bij laten zitten i.v.m. tentamens dus het was hier een grote zwijnenstal. Vrijdag heb ik een emergency cleaning en declutteringsessie gehouden omdat mijn broertje belde dat hij dit weekend kwam logeren met zijn vriendin en hun nieuwe hond. Een uurtje opruimen en schoonmaken op zolder en ik had weer een logeerkamer, beneden even de grootste troep opruimen en schoonmaken en bergen en bergen was wegwerken en zaterdag was alles weer presentabel. Als ik dat vergelijk met vroeger... Dan was ik echt als een dolle aan het opruimen en poetsen en kon ik nog net de bewijzen daarvan wegwerken als het bezoek onderweg was van de auto naar de voordeur. En dan leek het op het eerste gezicht wel aardig netjes maar ik kon geen kast opentrekken als er iemand achter me stond, had geen handdoek in de kast en ik hoopte heel hard dat mijn bezoek hun ogen snel sloot als ze in bed lagen want dan zagen ze het spinnenrag niet aan het plafond.

We hadden ook heel vriendelijk een gordijntje gehangen tussen de ene kant van de zolder en de andere 'omdat het dan niet zo tochtte'. Dat had echt niets te maken met het feit dat de andere kant van de zolder letterlijk onbegaanbaar was omdat hij tot de nok toe vol stond met troep hoor (En maar hopen dat iedereen zijn nieuwsgierigheid kon bedwingen om achter het gordijn te kijken. ) Toen we eenmaal die zolder onder handen namen vonden we overigens een dooie muis vlak achter het gordijn.

Heerlijk om niet meer zo te hoeven stressen tijdens een weekend logees. We hebben lekker een gigantische bende van de keuken gemaakt tijdens het koken en de daarop volgende cocktails maar door de avondroutine was het zondagochtend gewoon allemaal weer netjes en schoon genoeg voor een uitgebreid ontbijtje en daarna konden we zo de deur uit om leuke dingen te gaan doen. De afwas en de was waren gedaan, het toilet en de badkamer waren schoon en ik hoefde me niet te schamen als iemand een kast opentrok.
En vanavond hoefde ik alleen maar even een bezem door het huis te halen om de zandbak die de honden hadden aangelegd te verwijderen en het logeerbed af te halen en op te ruimen. Volgende week beginnen de colleges weer en ik kan gewoon weer terecht in mijn studeerkamer zonder over een bed heen te hoeven klauteren.
Het loopt gewoon echt gesmeerd met dat FlyLadygedoe
pi_58549729
Even kicken want ik ben weer volop aan het vliegen. Ik ben weer aan het meedoen met de babysteps en het gaat echt lekker. Het declutteren is toch wel belangrijk en dat doe ik maar bij vlagen, nu al een week heel netjes.

In Juni krijgen we een logee uit de USA en tot die tijd wil ik alles netjes houden, dus dan moet ik me wel aan m'n routines/zones houden, dan blijft alles zoals het is. Voor de dingen die in huis nog opgeknapt moeten worden heeft m'n moeder beloofd me haar klusjesman uit te lenen maar zij had me ook op het hart gedrukt dat het dan wel opgeruimd moest zijn als hij komt, dus dat is ook een stimulans. (en vervolgens zal hij ner wel een stoffige zooi van maken ;') )

Hebben jullie dat ook, dat wanneer het lekker weer is het allemaal veel lekkerder gaat ?
pi_58576901
Hoi,

Gisteren aangemeld voor Flylady, Engels en Nederlands. Al denk ik dat ik alleen die Engelse ga volgen en de Nederlandse afzeg? Erg veel mailtjes op deze manier.

Ik woon nu 4 maanden ofzo op mezelf, maar echt schoonmaken doe ik nog niet. Huisgenoot ook niet echt, dus dit moet wel gaan helpen. De site richt zich vooral op huismoeders, kan je het ook gewoon combineren allemaal met werk/school?
pi_58577302
Ja hoor, combineert prima.
Ik vind het zelf het fijnst om zowel de Nederlandse als de Engelse mailtjes te krijgen omdat de Nederlandse op de juiste tijdstippen komen maar je krijgt dan niet alle mailtjes terwijl er bij de Engelse best handige tussen zitten.
pi_58578303
Ik heb me gisteren afgemeld voor de Engelse mailtjes, vond er erg veel spam tussen zitten voor de radio en die testimonials las ik toch niet... Krijg ik meteen een mail op verontrustende toon dat ze snappen dat het soms overweldigend over kan komen al die mails maar dat ik door moet zetten enz enz Heb het maar half gelezen, wat een geleuter
Maar goed, heb mijn huis nu redelijk op orde, volg de FLY methode niet heel strikt, ik vind vooral de Kelly's klusjes wel grappig, meestal van die 'o ja dat kan ik ook wel eens schoon gaan maken' momenten
pi_58580307
Ik heb al jaaaaaren last van CHAOS... verschrikkelijk. Als mensen willen afspreken toch maar proberen dat buitenshuis te doen...
Ik kom hier heel toevallig, net een half uur zitten lezen op de flyladies site en ik wil er gewoon aan beginnen! Dus alvast aangemeld en zodadelijk de sink shinen. Al is dat niet zo eenvoudig, er zal eerst wat rond de sink opgeruimd moeten worden
Ik beloof plechtig een voor en na foto te posten straks!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_58581458
Sink shinen
pi_58582952
Stap 1: shine your sink...

Voor:

Na:
pi_58583312
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:16 schreef BrusselseSpruit het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]
* MinderMutsig zet een zonnebril op Shiny!
Wauw, je hebt zelf een weerspiegeling in de tegeltjes boven je aanrecht!

Die voor foto whehehehe Herkenbaar. Wat een klein aanrechtje trouwens.
pi_58583854
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

* MinderMutsig zet een zonnebril op Shiny!
Wauw, je hebt zelf een weerspiegeling in de tegeltjes boven je aanrecht!

Die voor foto whehehehe Herkenbaar. Wat een klein aanrechtje trouwens.
Ja ik was helemaal trots... de flits heeft wel geholpen, maar toch!

En het is inderdaad klein, ernaast staat het fornuis (opzettelijk niet op de foto want daar gaan eerst nog een paar wondersponsjes aan moeten geloven). Gelukkig heb ik aan de andere kant ook nog een stuk aanrecht maar ook dat is nog niet foto-proef
pi_58584764
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 22:01 schreef BrusselseSpruit het volgende:

[..]

Ja ik was helemaal trots... de flits heeft wel geholpen, maar toch!

En het is inderdaad klein, ernaast staat het fornuis (opzettelijk niet op de foto want daar gaan eerst nog een paar wondersponsjes aan moeten geloven). Gelukkig heb ik aan de andere kant ook nog een stuk aanrecht maar ook dat is nog niet foto-proef
Komt vanzelf.
Moet je eens opletten hoe trots je je voelt morgenvroeg als je uit bed stap, de keuken inloopt en die shiny sink ziet.
pi_58585354
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:16 schreef BrusselseSpruit het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]
Shiny! Wat een metamorfose
  zaterdag 10 mei 2008 @ 08:57:17 #243
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58590107
Wauw! Da's pas een shiny sink!

Mijn jongste gaat sinds twee maanden ook naar school en mijn hele ritme is in de war. Ik moet echt wat harder mijn best gaan doen weer in het Fly lady regime te komen. Gister visite die zich even wilde opfrissen
Schaam ik me alweer voor mijn badkamer

* debuurvrouw zichzelf een grote schop onder kont geeft
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_58591589
Gisteren was ik nog twijfelachtig, maar deze morgen gewoon een minuut naar mijn sink staan staren
Dus vlak daarna braafjes helemaal aangekleed. Babystep 2 ook in orde. Maar geen schoenen, ik loop nooit rond met schoenen en dat gaat echt niet veranderen.

Alleen valt de rest van de rommel nu nog meer op. Dus vandaag de rest van de keuken onderhanden nemen. Het is gelukkig een kleine

Ah ja, heb voor het eerst een microvezeldoekje gebruikt... Had het gratis gekregen maar vond het maar een vreemd ding. Maar na alle lofzang hier toch eens geprobeerd. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan??
Dus zodadelijk een voorraad inslaan. Het maakt het poetsen er zoveel leuker op!
pi_58592402
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 11:44 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Gisteren was ik nog twijfelachtig, maar deze morgen gewoon een minuut naar mijn sink staan staren
Dus vlak daarna braafjes helemaal aangekleed. Babystep 2 ook in orde. Maar geen schoenen, ik loop nooit rond met schoenen en dat gaat echt niet veranderen.

Alleen valt de rest van de rommel nu nog meer op. Dus vandaag de rest van de keuken onderhanden nemen. Het is gelukkig een kleine

Ah ja, heb voor het eerst een microvezeldoekje gebruikt... Had het gratis gekregen maar vond het maar een vreemd ding. Maar na alle lofzang hier toch eens geprobeerd. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan??
Dus zodadelijk een voorraad inslaan. Het maakt het poetsen er zoveel leuker op!
Erg hè? Sta je in de keuken helemaal blij te zijn door je shiny sink.

Als je wonderdoekjes gaat kopen moet je ook wondersponsjes meenemen. Die zijn hartstikke goehoed!!
pi_58595446
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:

Erg hè? Sta je in de keuken helemaal blij te zijn door je shiny sink.

Als je wonderdoekjes gaat kopen moet je ook wondersponsjes meenemen. Die zijn hartstikke goehoed!!
Wonderdoekjes gevonden
Wondersponsjes niet... Hier in Brussel blijkbaar niet zo gemakkelijk vindbaar...
Dinsdag nog eens op tocht.
Dichtsbijzijnde Action is in Antwerpen, das toch een heel eind om een paar sponsjes te halen
pi_58605686
Over dat schoenen dragen... ik wil daar ook nog steeds niet aan. Maar mijn vriend kwam ineens thuis met mooie slippers met een golden tabby Brits korthaar kitten erop, en die draag ik nu als ik in Flymode bezig ben, telt dat ook een beetje :p

Ik heb al twee dagen de afwas niet gedaan, dat moet er vandaag toch echt van komen, want als de keuken tot chaos vervalt dan gaat de rest vanzelf ook, dat blijkt in mijn geval echt waar te zijn. En ik moet nog een kwartiertje declutteren in de keuken, want dat heb ik 1 dag overgeslagen deze week en ik moest nog maar 1 laadje, alle andere lades gaan weer zó makkelijk dicht inmiddels.

Maar morgen doe ik echt helemaal niks
  zondag 11 mei 2008 @ 09:15:16 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_58605733
De hele dag schoenen dragen is ook helemaal niet goed voor je voeten, je moet je voeten ook lucht geven

Mijn hulp heeft opgezegd omdat d'r man op sterven na dood erg ziek is en nu moet ik het weer zelf doen (overigens was ze in de 60 hoor manlief heeft allerlei rare kwaaltjes, maar nu ook hartklachten en een flinke longontsteking en ligt te wachten op een rugoperatie)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58607953
Moet je weer zelf aan het werk troel.
  maandag 12 mei 2008 @ 14:23:52 #250
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_58626635
man man man, er komt helemaal níks meer van de laatste tijd
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')