weet ik ook niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
Waar vink je dat aan dan, dat je er maar eentje wilt?
Zo werkt dat hier normaal ook hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:28 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het allemaal zo knap dat jullie het volhouden!
Zijn jullie puur door dit gebeuren zo gemotiveerd geraakt ?
Ik schoonmaak zo onregelmatig zorg wel dat het redelijk is allemaal.. periodes gaat het dan super dan is het kei netjes.. en dan ineens is er weer zo'n week waarin dan een bom ontploft en dan.. ja dan is het weer complete drama.. en om dan weer aan de gang te gaanbleh enzo.
Zucht.. het wordt nooit wat vrees ik
Da's toch heel erg goed!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
FACE
![]()
Ik heb al mijn rekeningen betaald![]()
Was ik al mee bezig voor ik die mailtjes zag maar het is toch erg FlyLady
Vandaag komt er niet veel van de missions denk ik. Moet straks aan het werk met een projectgroep en ik betwijfel of ik er daarna nog zin aan heb. Ik heb wel alles ontkalkt in de douche en het tandenborstelbakje e.d. in de vaatwasser gehad.
Een uurtje is inderdaad nog wel te overzien. Dat is dan dus je ochtendroutine, je avondroutine en de missie voor die dag? Of vergeet ik nog iets?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben aan flylady hooguit een uur per dag kwijt. Met koken, wassen en strijken wel iets langer, maar drie uur haal ik bij lange niet. Ik besteed minder tijd, en het is overal veel netter en schoner vooral. Kan iemand dat even uitleggen?![]()
oeh, dat klinkt als iets voor mijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een uurtje is inderdaad nog wel te overzien. Dat is dan dus je ochtendroutine, je avondroutine en de missie voor die dag? Of vergeet ik nog iets?
Strijken doe ik nieten koken vind ik leuk dus dat zie ik niet (of zelden) als een klusje. Die kitchen_flybabies groep is trouwens wel geinig. Je krijgt in ieder geval eens in de twee weken de missie om je koelkast te boogie-en (THT controleren en een lap over de vrije delen van de planken in 15 min.) maar verder niet echt schoonmaakmissies tot nu toe. En wel veel leuke recepten.
Het is wel een typisch Amerikaanse groep, de blessings vliegen je om je oren.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is wel een typisch Amerikaanse groep, de blessings vliegen je om je oren.Ik was de eerste buitenlander en mocht gelijk beginnen met het uitleggen van de Nederlandse eetgewoonten en een paar 'must try' recepten. Kon niet echt wat bedenken eigenlijk dus ik heb ze maar naar www.godutch.com gestuurd.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
ik heb me opgegeven, dus je bent niet de enige buitenlander meer
Dat is juist het idee er achter. Als je een mooie blinkende gootsteen hebt wil je natuurlijk niet dat je aanrecht een rotzooi is. En als je die ook netjes hebt ziet het er eigenlijk niet uit als de kastjes vies zijn etc.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:00 schreef Sleeve het volgende:
Ik wil de wondersponsjes wel héél graag, maar ik heb net mijn microvezeldoekjesverslaving onder controle. Ik kon geen microvezeldoekjes meer voorbij lopen zonder er een paar te kopen. Toen ik een stapel van bijna een meter hoog had liggen wist ik mezelf eindelijk een halt toe te roepen....![]()
Gelukkig ligt de Action wel in de buurt, maar ik kom er nooit langs, dus heb ik de wondersponsjesverleiding nog weten te weerstaan....
Ik probeer ook voorlopig nog niet mezelf aan te melden bij Flylady omdat ik bang ben dat het dan uit de hand loopt.
Eerst morgen maar eens met mijn stoomreiniger spelen...
(Ik heb net wel stiekem mijn sink geshined, het aanrecht leeg gemaakt, de vaatwasser ingeruimd en de was aangezet.... volgens mij heb ik die hele Flylady niet nodig!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
nee nog nietquote:
Nou berg je dan maar. Het is een heel actieve groep die constant met elkaar aan het beppen is en van ieder bericht krijg je mail. Ik zit er over te denken om het weer op te zeggenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
nee nog niet
ik ben een paar dagen bij mijn ouders, dus ik negeer mijn mail heel hard
ik kan nu toch niks in mijn huisje doen en dan ga ik mezelf ook geen schuldgevoel aan zitten praten
oh whelpquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou berg je dan maar. Het is een heel actieve groep die constant met elkaar aan het beppen is en van ieder bericht krijg je mail. Ik zit er over te denken om het weer op te zeggen
ja, ik heb een apart mailadres, en dat is maar goed ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je een apart mailadres voor dat hele FlyLady gezeik? Dan gewoon in een keer alles verwijderen en opnieuw beginnen.![]()
Heb je geen apart mailadres? Maak dan een apart mailadres aan. Zou jammer zijn als je door FOG (FlyLady Ontwijkend Gedrag) mailtjes van vrienden e.d. ook niet meer leest.
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb een apart mailadres, en dat is maar goed ook!
My god! 112 mailtjes van die maffe wijven!
select all --> delete --> Muck blij
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel FlyLady verantwoord om je inbox op te schonen.Al die berichten waar je toch niks mee gaat doen maken het alleen maar onoverzichtelijk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je er niet bent kan je ook niks vies maken.![]()
ah weer wat geleerdquote:Een Rubba Scrubba is FlyLadies voor rubberen borstel / stoffer.Net als die rubberen bezems die ze bij kappers vaak gebruiken maar dan als handstoffer. Het grote voordeel is dat hij zo in de vaatwasser kan maar hij is ook heel handig om kruimels en haren van de bank te verwijderen, glassplinters uit een vloerkleed etc. Tenminste, dat zegt FlyLady.
Hondenhaar verwijderen lukt in ieder geval erg goed.
poets_ze is iets soortgelijks in het Nederlands.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:55 schreef Shirley het volgende:
Nou, mijn huishouden is ook een ramp, dus ga me ook maar aanmelden denk ik. Is er ook een Nederlandse versie van? Of iets soortgelijks? Want wil niet eerst een uur Engels ontleden voor ik wat kan gaan doen.
Na weer 20 extra mailtjes heb ik de knoop maar doorgehakt en die groep uit mijn lijst gegooid. Al dat geklets onderlingquote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou berg je dan maar. Het is een heel actieve groep die constant met elkaar aan het beppen is en van ieder bericht krijg je mail. Ik zit er over te denken om het weer op te zeggen
Bedoel je nu die kookgroep of FlyLady?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
ik vond het ook een beetje eng worden MM, dus ik ga me ook maar weer unsubscriben
Hoe heet dat ding? Onze katten plachten iets soortgelijks te doen als jouw honden vermoed ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb bij de Blokker een nep Rubba Scrubba gevonden.![]()
¤3,95 en hij werkt als een tierelier.
alleen die kookgroep, don't worryquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bedoel je nu die kookgroep of FlyLady?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |