abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 18:28:51 #151
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_57417089
Ik vind het allemaal zo knap dat jullie het volhouden !
Zijn jullie puur door dit gebeuren zo gemotiveerd geraakt ?
Ik schoonmaak zo onregelmatig zorg wel dat het redelijk is allemaal.. periodes gaat het dan super dan is het kei netjes.. en dan ineens is er weer zo'n week waarin dan een bom ontploft en dan.. ja dan is het weer complete drama.. en om dan weer aan de gang te gaan bleh enzo.
Zucht.. het wordt nooit wat vrees ik
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 16 maart 2008 @ 18:58:13 #152
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57417688
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:43 schreef Greys het volgende:
Waar vink je dat aan dan, dat je er maar eentje wilt?
weet ik ook niet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57417873
Bij mij is mijn schoonmaakenthousiasme deels afhankelijk van mijn hormonen geloof ik. Als ik ongesteld moet worden, krijg ik schoonmaakwoede.
pi_57417937
Ik heb inmiddels wel wat basisdingetjes die een soort ritme geven: 's avonds voor het naar bed gaan de vaatwasser vullen en het aanrecht leeg achterlaten. De was al meteen sorteren in verschillende wasmanden en zodra er 1 gevuld is draai ik een was (meestal meteen aanzetten zodra ik thuiskom, dan kan ik hem na het eten ophangen voordat ik op de bank plof om er de hele avond niet meer vanaf te komen). In het weekend verschoon ik mijn bed en wordt de slaapkamer meteen opgeruimd en gestofzuigd. Verder ben ik nog niet gekomen, maar het motto is ook Babysteps. Dingen moeten 'in je systeem' komen. Of ik ooit een echt goed schema voor mijn huishouden ga maken, daar twijfel ik aan, maar deze basis scheelt al heel veel. Binnenkort ga ik in elk geval proberen om de zones te volgen.
  maandag 17 maart 2008 @ 11:35:54 #155
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57428812
zoals ik al zei, hou ik me alleen aan de baby-steps op de dagen dat ik in mijn eigen huisje ben, dus ik zit nu pas aan step 3 en ook die is weer veeeeel te simpel
lekker gauw klaar dus vandaag
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57432705
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:28 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het allemaal zo knap dat jullie het volhouden !
Zijn jullie puur door dit gebeuren zo gemotiveerd geraakt ?
Ik schoonmaak zo onregelmatig zorg wel dat het redelijk is allemaal.. periodes gaat het dan super dan is het kei netjes.. en dan ineens is er weer zo'n week waarin dan een bom ontploft en dan.. ja dan is het weer complete drama.. en om dan weer aan de gang te gaan bleh enzo.
Zucht.. het wordt nooit wat vrees ik
Zo werkt dat hier normaal ook hoor.
Maar dit werkt eigenlijk best goed voor mij. Blijkbaar ben ik nogal een onderdanig type dat aanwijzingen nodig heeft

Vandaag was mijn errand day.
Ik heb boodschappen gedaan en ik heb er gewoon aan gedacht om stofzuigerzakken te halen en herhaalrecepten in te leveren Dat zijn dingen waarvoor ik normaal nog een paar keer naar de winkel moet.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57447304
Goeiemorgen

FACE
Ik heb al mijn rekeningen betaald
Was ik al mee bezig voor ik die mailtjes zag maar het is toch erg FlyLady
Ik krijg hakse veel geld terug van Essent én het waterbedrijf! Daar snap ik dus echt niks van, we hebben een vaatwasser gekocht die ook vrij intensief gebruikt wordt, ik heb tegenwoordig een studeerkamer op zolder die dus ook verwarmt wordt terwijl we dat vroeger niet deden, extra lampen, een laptop erbij die regelmatig aan de stroom ligt. Je zou toch denken dat we juist meer water en energie zijn gaan gebruiken. Maar mij hoor je niet klagen.

Vandaag komt er niet veel van de missions denk ik. Moet straks aan het werk met een projectgroep en ik betwijfel of ik er daarna nog zin aan heb. Ik heb wel alles ontkalkt in de douche en het tandenborstelbakje e.d. in de vaatwasser gehad.

[ Bericht 30% gewijzigd door MinderMutsig op 18-03-2008 09:28:26 ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:26:44 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57447369
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen

FACE
Ik heb al mijn rekeningen betaald
Was ik al mee bezig voor ik die mailtjes zag maar het is toch erg FlyLady

Vandaag komt er niet veel van de missions denk ik. Moet straks aan het werk met een projectgroep en ik betwijfel of ik er daarna nog zin aan heb. Ik heb wel alles ontkalkt in de douche en het tandenborstelbakje e.d. in de vaatwasser gehad.
Da's toch heel erg goed! Je doet iets, en dat is beter dan niets. Daardoor zal je morgen misschien wel zin hebben nog iets te doen.
Zo werkt het bij mij wel trouwens. Ik heb mijn swish en swipe en ochtendroutine gedaan. De was draait, ook de moltons e.d van de kinderbedden. Nu daar stoffen, de badkamermuren en de deuren. Matrassen keren en alles er weer op. dan zit mijn werk er voor vandaag weer op....
Ik ben aan flylady hooguit een uur per dag kwijt. Met koken, wassen en strijken wel iets langer, maar drie uur haal ik bij lange niet. Ik besteed minder tijd, en het is overal veel netter en schoner vooral. Kan iemand dat even uitleggen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57447587
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:

Ik ben aan flylady hooguit een uur per dag kwijt. Met koken, wassen en strijken wel iets langer, maar drie uur haal ik bij lange niet. Ik besteed minder tijd, en het is overal veel netter en schoner vooral. Kan iemand dat even uitleggen?
Een uurtje is inderdaad nog wel te overzien. Dat is dan dus je ochtendroutine, je avondroutine en de missie voor die dag? Of vergeet ik nog iets?

Strijken doe ik niet en koken vind ik leuk dus dat zie ik niet (of zelden) als een klusje. Die kitchen_flybabies groep is trouwens wel geinig. Je krijgt in ieder geval eens in de twee weken de missie om je koelkast te boogie-en (THT controleren en een lap over de vrije delen van de planken in 15 min.) maar verder niet echt schoonmaakmissies tot nu toe. En wel veel leuke recepten.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:11:34 #160
112545 Muck
pi_57448081
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 09:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Een uurtje is inderdaad nog wel te overzien. Dat is dan dus je ochtendroutine, je avondroutine en de missie voor die dag? Of vergeet ik nog iets?

Strijken doe ik niet en koken vind ik leuk dus dat zie ik niet (of zelden) als een klusje. Die kitchen_flybabies groep is trouwens wel geinig. Je krijgt in ieder geval eens in de twee weken de missie om je koelkast te boogie-en (THT controleren en een lap over de vrije delen van de planken in 15 min.) maar verder niet echt schoonmaakmissies tot nu toe. En wel veel leuke recepten.
oeh, dat klinkt als iets voor mij
pi_57448587
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:11 schreef Muck het volgende:

[..]

oeh, dat klinkt als iets voor mij
Het is wel een typisch Amerikaanse groep, de blessings vliegen je om je oren. Ik was de eerste buitenlander en mocht gelijk beginnen met het uitleggen van de Nederlandse eetgewoonten en een paar 'must try' recepten. Kon niet echt wat bedenken eigenlijk dus ik heb ze maar naar www.godutch.com gestuurd.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:44:01 #162
112545 Muck
pi_57448703
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het is wel een typisch Amerikaanse groep, de blessings vliegen je om je oren. Ik was de eerste buitenlander en mocht gelijk beginnen met het uitleggen van de Nederlandse eetgewoonten en een paar 'must try' recepten. Kon niet echt wat bedenken eigenlijk dus ik heb ze maar naar www.godutch.com gestuurd.

ik heb me opgegeven, dus je bent niet de enige buitenlander meer
pi_57455661
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 10:44 schreef Muck het volgende:

[..]

ik heb me opgegeven, dus je bent niet de enige buitenlander meer

Ook al wat gepost?
pi_57471379
Wat is het hier rustig
Ik heb inmiddels al een aardige routine en het werkt gewoon. Ik heb gisteren even vooruit gekeken door de 31 babysteps maar die vind ik dus verder niet nodig. De helft is onzin en de rest doe ik al. Ik ben nu warempel een control journal aan het bouwen!

Vanmorgen:
Swish and Swipe badkamer
Was draaien, drogen, vouwen en opruimen
Hot Spots blussen
5. min. Room Rescue
Sink Shinen

Vanmiddag:
Uurtje studeren
Kelly's mission
15 min. declutteren
Dagelijkse 27 Fling boogie

Vanavond:
Koken
Vaatwasser vullen en draaien
5. min Hot spots blussen
Vaatwasser leegruimen
Sink Shinen

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 20-03-2008 22:07:15 (vergeten bij te werken ;)) ]
pi_57508755
zeker rustig hier
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:25:04 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57508936
Flylady en betonstorten gaan niet samen, heb ik vandaag proefondervindelijk vastgesteld

Morgen weer met frisse tegenzin
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57509560
Ik kan er helemaal tegenaan.
Ik heb vanmiddag een stoomreiniger gekocht en ik snap nu al niet meer hoe ik het ooit zonder heb gedaan. Dat ding in combinatie met wondersponsjes en wonderdoekjes is fenomenaal

En ik heb een roze map gekocht om een control journal te maken

donderdag 20 maart 2008 @ 22:03:28 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57509804
Daar is het bij mij ook mee begonnen Die roze map dan, want wodnersponsjes vergeet ik iedere keer
pi_57509894
Zou het deze keer dan eindelijk echt goed komen?
pi_57509926
Oeh, een stoomreiniger lijkt mij ook erg tof.
pi_57527353
Sinds twee dagen lees ik als een bezetene alle oude topics van Flylady door.... Eerst dacht ik nog 'ik ga hier niet aan meedoen'.....
Toen betrapte ik mezelf er gisteravond op dat ik uit het niets mijn 'sink stond te shinen'....

Vervolgens heb ik net een stoomreiniger besteld via Wehkamp die ze morgen al komen bezorgen!!!!

Ik kan me er nog van weerhouden om me niet aan te melden bij Flylady al heb ik wel al stiekem op de site gespiekt.

Denken jullie dat er nog redding voor mij is, of ben ik besmet met het virus????
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:41:12 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_57527684
geen redding meer mogelijk

Heb je al wondersponsjes in huis?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57527916
Reddeloos verloren. Voor je het weet heb jij ook een roze map gekocht en zit je je control journal in elkaar te klussen.
pi_57528008
Nou, mijn huishouden is ook een ramp, dus ga me ook maar aanmelden denk ik. Is er ook een Nederlandse versie van? Of iets soortgelijks? Want wil niet eerst een uur Engels ontleden voor ik wat kan gaan doen.
Back in business.
pi_57528109
Ik wil de wondersponsjes wel héél graag, maar ik heb net mijn microvezeldoekjesverslaving onder controle. Ik kon geen microvezeldoekjes meer voorbij lopen zonder er een paar te kopen. Toen ik een stapel van bijna een meter hoog had liggen wist ik mezelf eindelijk een halt toe te roepen....

Gelukkig ligt de Action wel in de buurt, maar ik kom er nooit langs, dus heb ik de wondersponsjesverleiding nog weten te weerstaan....

Ik probeer ook voorlopig nog niet mezelf aan te melden bij Flylady omdat ik bang ben dat het dan uit de hand loopt.
Eerst morgen maar eens met mijn stoomreiniger spelen...

(Ik heb net wel stiekem mijn sink geshined, het aanrecht leeg gemaakt, de vaatwasser ingeruimd en de was aangezet.... volgens mij heb ik die hele Flylady niet nodig!)
pi_57528134
Jazeker: http://groups.yahoo.com/group/FITNreminders/
Maar dan krijg je alleen de standaard herinneringen en geen mail over extra acties.
pi_57528228
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:00 schreef Sleeve het volgende:
Ik wil de wondersponsjes wel héél graag, maar ik heb net mijn microvezeldoekjesverslaving onder controle. Ik kon geen microvezeldoekjes meer voorbij lopen zonder er een paar te kopen. Toen ik een stapel van bijna een meter hoog had liggen wist ik mezelf eindelijk een halt toe te roepen....

Gelukkig ligt de Action wel in de buurt, maar ik kom er nooit langs, dus heb ik de wondersponsjesverleiding nog weten te weerstaan....

Ik probeer ook voorlopig nog niet mezelf aan te melden bij Flylady omdat ik bang ben dat het dan uit de hand loopt.
Eerst morgen maar eens met mijn stoomreiniger spelen...

(Ik heb net wel stiekem mijn sink geshined, het aanrecht leeg gemaakt, de vaatwasser ingeruimd en de was aangezet.... volgens mij heb ik die hele Flylady niet nodig!)
Dat is juist het idee er achter. Als je een mooie blinkende gootsteen hebt wil je natuurlijk niet dat je aanrecht een rotzooi is. En als je die ook netjes hebt ziet het er eigenlijk niet uit als de kastjes vies zijn etc.

De wondersponsjes zijn trouwens wegwerpdingen dus ik denk dat het qua verslaving minder snel uit de hand zal lopen.

Ik ga beginnen aan mijn avondroutine
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 maart 2008 @ 16:02:43 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_57580640
Mijn hele huis overhoop, want ik moest vandaag zonodig mijn belastingaangifte doen.
Nu zit ik in een bende, maar ben wel opgelucht dat dat ding de deur uit is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_57581100
Ik heb vandaag alle ramen binnen en buiten gelapt, overal afgestoft, de vloer in de badkamer en toilet gedweild, deuren en kozijnen afgenomen, het bed verschoont, vuilnisbakken geleegd en schoongemaakt en ga nu aan de studie. Vanavond, als ons logee-hondje weer weg is, nog even stofzuigen en dweilen in de rest van het huis en dan kan mijn huis er weer tegenaan de komende week.
  maandag 24 maart 2008 @ 16:35:46 #180
112545 Muck
pi_57581267
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ook al wat gepost?
nee nog niet

ik ben een paar dagen bij mijn ouders, dus ik negeer mijn mail heel hard
ik kan nu toch niks in mijn huisje doen en dan ga ik mezelf ook geen schuldgevoel aan zitten praten
pi_57581490
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:35 schreef Muck het volgende:

[..]

nee nog niet

ik ben een paar dagen bij mijn ouders, dus ik negeer mijn mail heel hard
ik kan nu toch niks in mijn huisje doen en dan ga ik mezelf ook geen schuldgevoel aan zitten praten
Nou berg je dan maar. Het is een heel actieve groep die constant met elkaar aan het beppen is en van ieder bericht krijg je mail. Ik zit er over te denken om het weer op te zeggen
  maandag 24 maart 2008 @ 16:49:45 #182
112545 Muck
pi_57581596
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nou berg je dan maar. Het is een heel actieve groep die constant met elkaar aan het beppen is en van ieder bericht krijg je mail. Ik zit er over te denken om het weer op te zeggen
oh whelp
* Muck durft haar mailbox bijna niet te openen
pi_57581747
Heb je een apart mailadres voor dat hele FlyLady gezeik? Dan gewoon in een keer alles verwijderen en opnieuw beginnen.
Heb je geen apart mailadres? Maak dan een apart mailadres aan. Zou jammer zijn als je door FOG (FlyLady Ontwijkend Gedrag ) mailtjes van vrienden e.d. ook niet meer leest.
  maandag 24 maart 2008 @ 17:02:05 #184
112545 Muck
pi_57581856
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je een apart mailadres voor dat hele FlyLady gezeik? Dan gewoon in een keer alles verwijderen en opnieuw beginnen.
Heb je geen apart mailadres? Maak dan een apart mailadres aan. Zou jammer zijn als je door FOG (FlyLady Ontwijkend Gedrag ) mailtjes van vrienden e.d. ook niet meer leest.
ja, ik heb een apart mailadres, en dat is maar goed ook!
My god! 112 mailtjes van die maffe wijven!

select all --> delete --> Muck blij
pi_57582179
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef Muck het volgende:

[..]

ja, ik heb een apart mailadres, en dat is maar goed ook!
My god! 112 mailtjes van die maffe wijven!

select all --> delete --> Muck blij

Heel FlyLady verantwoord om je inbox op te schonen. Al die berichten waar je toch niks mee gaat doen maken het alleen maar onoverzichtelijk.
  maandag 24 maart 2008 @ 17:47:42 #186
112545 Muck
pi_57582767
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Heel FlyLady verantwoord om je inbox op te schonen. Al die berichten waar je toch niks mee gaat doen maken het alleen maar onoverzichtelijk.

je weet ook alles een positieve draai te geven he
pi_57602624
Ik heb bij de Blokker een nep Rubba Scrubba gevonden.
¤3,95 en hij werkt als een tierelier. Hij is in ieder geval superhandig om hondenharen van de bank en kleding te verwijderen maar verder moet ik de wondere wereld van de Rubba Scrubba nog ontdekken.

Ik begin inmiddels echt vooruitgang te zien. Gisteren kwam een vriendin langs die praktisch smetvrees heeft en ze gaf me een complimentje over hoe mijn huis erbij lag. En ik heb haar ingeweid in de wondere wereld van het wondersponsje. Ik had er speciaal een vlek voor laten zitten op een keukenkastje om het te kunnen demonstreren.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:02:12 #188
112545 Muck
pi_57602748
een wát?!

Ik ben nu overigens nog een paar dagen bij mijn ouders, want mijn moeder heeft een hernia. In mijn eigen huisje komt er dus even niks van, maar hier is alles aan kant
pi_57604270
Als je er niet bent kan je ook niks vies maken.

Een Rubba Scrubba is FlyLadies voor rubberen borstel / stoffer. Net als die rubberen bezems die ze bij kappers vaak gebruiken maar dan als handstoffer. Het grote voordeel is dat hij zo in de vaatwasser kan maar hij is ook heel handig om kruimels en haren van de bank te verwijderen, glassplinters uit een vloerkleed etc. Tenminste, dat zegt FlyLady. Hondenhaar verwijderen lukt in ieder geval erg goed.

[ Bericht 5% gewijzigd door MinderMutsig op 25-03-2008 18:27:47 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 18:25:42 #190
112545 Muck
pi_57604447
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Als je er niet bent kan je ook niks vies maken.

daar zit zeker wat in!
quote:
Een Rubba Scrubba is FlyLadies voor rubberen borstel / stoffer. Net als die rubberen bezems die ze bij kappers vaak gebruiken maar dan als handstoffer. Het grote voordeel is dat hij zo in de vaatwasser kan maar hij is ook heel handig om kruimels en haren van de bank te verwijderen, glassplinters uit een vloerkleed etc. Tenminste, dat zegt FlyLady. Hondenhaar verwijderen lukt in ieder geval erg goed.
ah weer wat geleerd
er staat mij iets van bij dat mijn opa vroeger ook zo'n ding had voor de hondenharen ja!
pi_57604518
Ik ben trouwens nog op zoek naar zo'n rubberen bezem maar ik kan ze nergens vinden dus als iemand weet waar die te koop zijn dan hoor ik het graag.
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2008 @ 18:48:27 #192
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57604928
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:55 schreef Shirley het volgende:
Nou, mijn huishouden is ook een ramp, dus ga me ook maar aanmelden denk ik. Is er ook een Nederlandse versie van? Of iets soortgelijks? Want wil niet eerst een uur Engels ontleden voor ik wat kan gaan doen.
poets_ze is iets soortgelijks in het Nederlands.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_57619329
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Na weer 20 extra mailtjes heb ik de knoop maar doorgehakt en die groep uit mijn lijst gegooid. Al dat geklets onderling er moet gepoetst worden!

Mijn kliko is vol.
Mijn heeft hem vorige week niet aan de weg gezet omdat hij dacht dat ze hem op Goede Vrijdag niet kwamen legen en hij wordt pas volgende week vrijdag weer geleegd dus nu kan ik niet meer declutteren.
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:07:29 #194
112545 Muck
pi_57619369
ik vond het ook een beetje eng worden MM, dus ik ga me ook maar weer unsubscriben
pi_57619921
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:07 schreef Muck het volgende:
ik vond het ook een beetje eng worden MM, dus ik ga me ook maar weer unsubscriben
Bedoel je nu die kookgroep of FlyLady?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 02:05:03 #196
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_57665331
Zo, ik geef toe dat m'n trapkast een zooi lege flessen bevat waarvan ik gezworen had dat ze het afgelopen weekend in de bak zouden zijn verdwenen. En dat is niet gebeurd!
En het interesseert me niks, want zelfs met minimale effort voel ik me nog steeds kei goed in m'n voor mijn doen schone huisje!
Maar m'n sink.... shiny! Want dat vind ik inmiddels gewoon echt belangrijk; een beetje van de routine is er dus wel ingeslopen. Echt leuk hoe zo weinig moeite door een schop onder je kont gewoon echt vruchten heeft afgeworpen. En als mensen zeggen dat ze vinden dat m'n huis leuker is geworden vind ik dat ook oprecht fijn want daar ben ik echt gevoelig voor. Die wondersponsjes (uit het andere topic) heb ik nog niet, ben er nog niet aan toe want ik heb geen strepen op de vloer, maar blue wonder heb ik wel gehaald en gebruikt. Soms heb je gewoon een duwtje nodig en dat was/is deze topicreeks voor mij geweest, dus kei bedankt allemaal! En nu ga ik niet declutteren (woon inmiddels in een soort zen-zone) maar gewoon naar bed! En een schoon bed that is.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:01:47 #197
185868 meet
hetisik
pi_57667707
ik wil ook! ik wil ook! ik wil ook!

hier kan het ook een gigabende zijn....
ik wil ook niet schrikken als er iemand aanbelt...gauw een blik om me heen werpen en in de stress schieten omdat ik er een rommel van heb!!!!!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:18:12 #198
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57668007
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb bij de Blokker een nep Rubba Scrubba gevonden.
¤3,95 en hij werkt als een tierelier.
Hoe heet dat ding? Onze katten plachten iets soortgelijks te doen als jouw honden vermoed ik
Haren everywhere
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:54:30 #199
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57668763
@Roache_
En woensdag is het weer anti uitsteldag!

En verdomd dat het werkt dus hè, ik doe op woensdag vaak zo'n van uitstel komt afstel klusje
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:07:32 #200
112545 Muck
pi_57671421
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bedoel je nu die kookgroep of FlyLady?
alleen die kookgroep, don't worry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')