Donker wat?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Het gekke is dat iedereen denkt dat je donker hebt en dan blijkt dat weer niet zo te zijn.![]()
Moet je doen.quote:OK. Ik zal meer weer eens na gaan denken.![]()
Thanks.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Best OP ever.
Donker haar.quote:
Ja ik ga weer aan de gang ja.quote:Moet je doen.
Leuk toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Donker haar.Toen zag ik je foto, en toen bleek dat je licht haar hebt.
quote:Ja ik ga weer aan de gang ja.
* Elseetje houdt zich in.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik heb geen vooroordelen.
Zijn er betere methodes voor een tvpquote:Op donderdag 27 september 2007 11:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als er iets is waar EchtGaaf wel van gespeend is, dan zijn het wel vooroordelen.
Waarom noem jij jezelf "Gaaf"?quote:
Omdat ik dat benquote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom noem jij jezelf "Gaaf"?
Wel, ik sla je steeds over omdat ik denk dat het toch iemand is die niks interessants te zeggen kan hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje, m'n avatar heeft wel een voordeel: je hoeft niet lang te zoeken.
Die van jou zijn interessantquote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wel, ik sla je steeds over omdat ik denk dat het toch iemand is die niks interessants te zeggen kan hebben.
Je mist m'n punt.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die van jou zijn interessant!
Hoezo? wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |