Hij mag er drie aannemen, dat was nu juist zijn 'truck': Cuddy zei dat hij er twee mocht kiezen, hij wilde er drie. Hij koos er twee waarna Cuddy vond dat hij 13 ook aan moest nemen, dus had hij zijn zin.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:08 schreef Richardfun het volgende:
Hele toffe ep! Goddank dat Cutthroat bitch weg is. Maar wie van de mannen moet nu wieberen, of mag hij er toch drie aannemen?
Oh, en de TT voor het volgende deel lijkt me duidelijk: "...how long have you known me?"
Dag Cuttroath Bitchquote:Op woensdag 28 november 2007 17:07 schreef Richardfun het volgende:
Ja, 13 is cool. Niet zo irritant moraliserend als Cameron was, maar wel iemand 'who cares'. Daarnaast ook nog eens eye candy, so yay. Blij dat cutthroat bitch eruit is, die vond ik echt vervelend.
nee.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:48 schreef Richardfun het volgende:
Maar die vent die WIlson aan wil klagen, dat is toch echt te zot voor woorden. Only in...
Die check vind ik wel typisch Wilson, zodra die man zei dat hij nu 6000 dollar moest betalen en dat niet had, wist ik al, oh, dat krijg je wel van Jimmy.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:59 schreef EvilMarc het volgende:
Toch dom van Wilson dat hij hem geld aanbied. Dat doe je toch niet. Het blijft gewoon een 'false-positive' is altijd een variabel idd.
Toch jammer van het weinige House/Wilson laatste tijd jaEcht zo mooi weer deze aflevering, met die klote muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Vette avaquote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo ben nu in 2 dagen bij gekeken geweldig weer dit seizoen
House heeft toch een gruwelijke hekel aan de kerst![]()
Ik zou trouwens wel net zulke vlammen op mijn krukken willen hebben![]()
http://www.fox.com/house/quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen is op tv.com en housemd-guide.com niets te vinden over nieuwe uitzendingen.. Zijn die 6 afleveringen nu al op? Hoe dan ook, volgende week geen House dus..
Hm, ik dacht dat House doorging tot afl. 13. Maar volgende week inderdaad geen uitzendingquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen is op tv.com en housemd-guide.com niets te vinden over nieuwe uitzendingen.. Zijn die 6 afleveringen nu al op? Hoe dan ook, volgende week geen House dus..
Niet zo stoer doen knaap.quote:Op zondag 2 december 2007 03:43 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ook nog alle eps. Gewoon 7,50 p/m voor Eweka + een fatsoenlijke HD.
Ruim een maand wachtenquote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.bierdopje.eu/f(...)-s04e10-trailer.html
Volgens deze site komt 10 schijnbaar pas in Januari
quote:
quote:shoot that ion canon!
Maar waarom die vent die zichzelf elektroduceerde? Het is duidelijk een idioot en hij hoort gewoon niet in het team van House.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij mag er drie aannemen, dat was nu juist zijn 'truck': Cuddy zei dat hij er twee mocht kiezen, hij wilde er drie. Hij koos er twee waarna Cuddy vond dat hij 13 ook aan moest nemen, dus had hij zijn zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |