quote:Fox
24: Production shut down with 8 episodes taped. Show on hiatus.
Back to You: Production shut down with 9 episodes taped. On hiatus.
Bones: 12 episodes of 22 episode order taped. Episode 9 scheduled to air November 27.
Family Guy: Production shut down.
House: Repeats to air after American Idol in January.
K-Ville: Production shut down. 5 episodes aired, 3 more first-run episodes scheduled; however, show's future uncertain and it is not scheduled for spring.
Prison Break: On hiatus until January 14.
'Til Death: Production shut down.
Ik had juist verwacht dat ie daarna zou zeggen 'Sorry, Wilson made me do it' met zo'n nep-onschuldige kop die hij dan altijd opzet.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef EvilMarc het volgende:
You're Fired!
Wanna go and have dinner?
Ik had niet gedacht dat hij het ook nog echt zou gaan doen![]()
Ja, precies. Of verontwaardigd zou komen binnenvallen "het werkte niet!" bij wilsonquote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik had juist verwacht dat ie daarna zou zeggen 'Sorry, Wilson made me do it' met zo'n nep-onschuldige kop die hij dan altijd opzet.
Same here. Ik zoek wel wat oude series die ik tot op heden nooit heb gezien maar het kijken wel waard zijn. Op DVD, zodat de schrijvers iig nog die 4ct krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:17 schreef Richardfun het volgende:
Exactly Breuls, en ondanks het feit dat ik een nieuwe hobby moet zoeken als alle series stil komen te liggen over een maand steun ik die schrijvers wel totaal.
Alsof je een keuze hebt om het wel of niet te pikken.quote:Ik zag iemand anders hier in het TV forum in een topic het volgende zeggen: "Ik steun die schrijvers wel en zo, maar ik pik het niet dat al m'n series stoppen"
Als hij zo'n gezicht trekt ziet dat er zo lollig uitquote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik had juist verwacht dat ie daarna zou zeggen 'Sorry, Wilson made me do it' met zo'n nep-onschuldige kop die hij dan altijd opzet.
Ja, maar m'n punt was dat het dus totaal holle steun wasquote:Op donderdag 15 november 2007 13:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Same here. Ik zoek wel wat oude series die ik tot op heden nooit heb gezien maar het kijken wel waard zijn. Op DVD, zodat de schrijvers iig nog die 4ct krijgen.
[..]
Alsof je een keuze hebt om het wel of niet te pikken.
... I told ' em the chances of invasion are slim to none.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"You’ve gotta get down here! They’ve got a satellite aimed directly at Cuddy’s vagina."
House was goed op dreef deze aflevering!
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:02 schreef Richardfun het volgende:
Fantastische quote van House deze week "I finally got one with lupus"
SPOILER: volgende week volgens wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Het is ook niet voor niks dat allemaal geneeskundestudenten, Greys Anatomy en House volgen. Je kan ze zo op 1 hand tellen.. bij mij zitten er ook 2 in het huisquote:Op donderdag 22 november 2007 14:30 schreef oxylus11 het volgende:
Heb het zojuist even opgezocht op de engelse wiki en daar zeggen ze ook dat het Myasthenia Gravis was in deze aflevering http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2:_2005-2006
Myasthenia Gravis is namelijk net zoals lupus een autoimmuunziekte.
Ik doe zelf namelijk onderzoek naar myasthenia gravis dus ik was al blij dat ik voor het eerst een goed raadde wat de patient had. Vreemd genoeg is dit bij de meeste kijkers heel anders overgekomen dus.
Dat heet sarcasme..quote:Op donderdag 22 november 2007 14:58 schreef Richardfun het volgende:
Raar dat House dan zei dat het lupus was. Ok, het was een auto-immuun ziekte net als lupus, maar als het geen lupus is snap ik niet waarom hij dat zei.
Je bent niet gek, alleen hebben wij niet de nederlandse versie gezienquote:Op donderdag 22 november 2007 14:06 schreef oxylus11 het volgende:
Hebben wij dezelfde aflevering gezien? Ik heb de nederlandse versie gezien. Daar ging het over een fietser met spierzwakte en begon te kwijlen en bovendien geen gevoel meer had in zijn handen. Bovendien had hij een thymoma, een belangrijke oorzak van myasthenia gravis. Ik heb iedereen al lopen vertellen dat het Myasthenia was!
Ben ik nou gek?
Aaaaaah nou zie ik het. Dit topic heet house USA deel 5! Ok we zijn dus allemaal niet gekquote:Op donderdag 22 november 2007 15:00 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Je bent niet gek, alleen hebben wij niet de nederlandse versie gezienWe hebben het hier over de nieuwste afleveringen in Amerika, het is daarom ook niet aan te radne om hier te kijken als je het op de nederlandse tv kijkt. Vandaar dat iedereen het hier over Lupus heeft
Foei!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:
Ik heb die hele lupus-quote gemist
House kennende heeft hij van het helave ziekenhuis ergens het medisch dossier liggen, maar was het ook niet zo dat House ooit dacht dat Wilson kanker oid had? Denk dat ie toen ook zijn bloed gejat heeft.. kweet het niet meer precies..quote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef Mavro het volgende:
[..]
Foei!![]()
Maarre, hoe wist House Wilson's bloedtype? En waarom was Wilson daar zo verontwaardigd over?
Hij heeft waarschijnlijk in zijn medische dossier zitten neuzen, waar mensen over het algemeen nogal pissig over worden.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:06 schreef Mavro het volgende:
[..]
Foei!![]()
Maarre, hoe wist House Wilson's bloedtype? En waarom was Wilson daar zo verontwaardigd over?
Hij is toch echt uitgezondenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Is House gisteren niet uitgezonden ofzo? Volgens epguides e.d. zou aflevering 4x9 zijn geweest, maar ik kan hem nergens vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |