Haha, House noemt één keer die blonde een "Cuthroat Bitch" en vervolgens hoor de rest van de guys haar ook voor "Cuthroat Bitch" uitmaken
![]()
House is idd een beetje
![]()
voor een near death experience. Wilson gaf al aan dat ie al een keer eerder een near death experience had, waarom dan nog een keer zichzelf even tijdelijk van kant maken..
![]()
Hij was er toch al van overtuigd dat er niks in het hiernamaals te vinden was?
Opmerking van Wilson was dan wel weer geniaal toen House in dat ziekenhuisbed weer net een beetje bij zinnen komt. You're an Idiot!!!
![]()
Met die pillen vond ik gewoon een beetje klunzig,
![]()
Die patiënt had ook niet echt de kans gehad om die pillen in te nemen, die nummer 13 liep weg nadat ze het bekertje met pillen op de tafel gezet had en wat water ingeschonken had, vervolgens namen die Raj (9) en die nummer 37 de patient mee om een poepmonster te nemen.. Aangezien het al een half verlamde beer was, kon die niks innemen. Als Raj en die andere gast em gewoon even hadden laten liggen, had die nummer 13 de patient z'n pillen kunnen geven en dan was ie idd binnen een aantal dagen weer beter..
Alleen ben ik er nog niet helemaal uit wie ie allemaal over houdt. Die Cuthroat bitch en die nummer 13 iig als ik het zo zie, de rest van het team van vrouwen ligt er iig uit..
maar wie er verder nog blijft is me niet helemaal duidelijk.. [edit]Beter leren kijken naar de preview voor de volgende aflevering
![]()
[/edit]
[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Noodle op 11-10-2007 01:50:49 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...