quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.gayhealth.nl/e-male/toon_artikel.php?id=456
Gillend naar huis!
Snelle COS Ruud.......Butt-ler?
![]()
Waar schaam je je voor mop?quote:
Ongelooflijk wat een nepstel.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
Ik neem Dennis en Nadia nooit serieus.Altijd dat domme gelach er tussen door.
Voor fysiek geweld? Ben je gek dat is zijn manier van zijn mannelijkheid tonen.quote:
Triest ? Totale afknapperquote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor fysiek geweld? Ben je gek dat is zijn manier van zijn mannelijkheid tonen.
Ik begrijp dat ze een take 2 moeten doen, triest.![]()
Of zouden dan eindelijk die stembanden zijn doorgeknipt?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
D'r stem kwijt. Die ligt nog in de studio.![]()
![]()
![]()
Voor ¤ 3,95 is je probleem opgelost.quote:
Het is meer zwart.Dus zal iets over medespelers ofzo zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
Wat laat Amanda nou lezen aan Brian?
Ik walg ook van Dennix.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Wat is Dennix een ontzettend eng mannetje. Naad wil niet kussen maar hij dwingt haar gewoon. Naad doet mee voor het spel maar walgt van hem volgens mij.
En dat door het zingen van één zinnetje: Oh Brian wat je doet doe je goedquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian over de stem: Wie heeft dat gedaan allemaal?
Jij LUL met je kutrap.![]()
Oké, ik dacht weer iets van Lieke ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is meer zwart.Dus zal iets over medespelers ofzo zijn.
Van dat tegen de kast drukken en buiten tegen de muur heeft ze al vaker gezegd dat hij dat niet moet doen. Dan giechelt ze wel en lacht op de bekende piepende manier maar het zou best wel eens kunnen zijn dat ze het echt niet leuk vindt. Maar ja, ik heb er echt moeite mee om haar te geloven.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Wat is Dennix een ontzettend eng mannetje. Naad wil niet kussen maar hij dwingt haar gewoon. Naad doet mee voor het spel maar walgt van hem volgens mij.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor ¤ 3,95 is je probleem opgelost.![]()
Ik geniet met je mee, moge het tot en met december duren.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ondertussen geniet ik van een stemloze Amanda.![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben je, en wat is je sterrenbeeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moet sparen voor mijn oude dag
Mijn muteknop doet wonderen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef T-lex het volgende:
Gvd..ik heel de tijd hopen dat Nix een poliep ofzo op z'n stembanden zou krijgen, met dat gezing heel de tijd. ...en nou heeft Amanda geen stem meer.![]()
viezerik, jij blijft van mijn kont afquote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, en wat is je sterrenbeeld.![]()
![]()
Zielig jong.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef kit2u het volgende:
inlegzooltjes Dingus staat weer te luistervinken.
totdat jaap zich ermee ging bemoeienquote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Huub in gesprek met Naad, m.a.w een normaal gesprek.
Nadia in gesprek.... Met mensen op niveau is ze daar best wel toe in staat. Maar ik vertrouw haar nog voor geen meter. De toekomst zal het uitwijzen. En dan moet ze ook afschijt(quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Huub in gesprek met Naad, m.a.w een normaal gesprek.
Huub en Naad hebben het over het bezoek van de moeder van Huub.. Interessante info.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:47 schreef b.a.s. het volgende:
Dennis luistert gesprek Nadia en Huub af
[afbeelding]
Quote je jezelf?quote:
Bak met rode RTL paraplu'squote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
Maar wat staat er nu voor de deur.
Ik denk dat de nieuwste lichting regie-stagieres is gearriveerdquote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef Dreamboy het volgende:
STREAMLOCK OP ALLES
Doe nog eens streamlock, kan ik nog een keer kijkenquote:
Dat wist ik allang.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Huub is nu iedereen voor, I love Huub![]()
![]()
![]()
Huub zei net tegen Lieke dat er geen wachtwoord op stond (al denkt Jaap van wel) en heeft er toen een wachtwoord op gezet. Maar ja nu is Huub het wachtwoord vergetenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Ik kom net binnen. Huub heeft het wachtwoord van Jaap ontfutseld? Brieven gelezen? Zit ik in de goede richting?
Dit weet ik niet zeker ik dacht van wel maar Huub wist het en heeft het daarna veranderdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
Heerlijk.... Huub huppelt weg
Jaap had zijn document niet beveiligd... hehehe...
What else is new. Als het om het spel spelen gaat moet je toch echt bij Hubert zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle punten voor Huub in deze ronde !
Ben benieuwd of er ook dingen over Brian in staan.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:04 schreef riri het volgende:
jaap had het niet beveiligd met een wachtwoord...wat ik weet is dat hub die aantekeningen naar zijn eigen map heeft gekopieerd
waarschijnlijk heeft hij het oorspronkelijke toen met een wachtwoord beveiligd en daardoor weet japie het niet....huub zegt heel mooi dat hij het wachtwoord natuurlijk ook niet meer weet
in ieder geval is jaap er helemaal para van....huub hoeft er weinig voor te doen
Please, geen Deep Throat.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian is Amanda aan het helpen door haar voeten te masseren. Nee, Brian, haar stembanden zitten in haar keel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Huub zei net tegen Lieke dat er geen wachtwoord op stond (al denkt Jaap van wel) en heeft er toen een wachtwoord op gezet. Maar ja nu is Huub het wachtwoord vergeten![]()
Jaap heeft de word documenten waar hij al zijn tactieken en bash oneliners had opgeschreven niet beveiligd.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Ik kom net binnen. Huub heeft het wachtwoord van Jaap ontfutseld? Brieven gelezen? Zit ik in de goede richting?
Psies, doesn't make sense....quote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
jaap had het niet beveiligd met een wachtwoord...
Waarom probeert Jaap dan zijn wachtwoord in te typen?
Japio lult. Word vraagt alleen om een wachtwoord bij het openen als er een wachtwoord op staat. Anders krijg je de vraag niet eens.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
jaap had het niet beveiligd met een wachtwoord...
Waarom probeert Jaap dan zijn wachtwoord in te typen?
Yep en de show kan beginnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
FEBO heeft Jaap het ww al gegeven warschijnlijk
en laat nix nou net zijn genomineerdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:07 schreef ricofromrio het volgende:
Ik ben Dennix ook zat
Huub had er toch een ww opgezet?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio lult. Word vraagt alleen om een wachtwoord bij het openen als er een wachtwoord op staat. Anders krijg je de vraag niet eens.
Ik hoorde Nadia overigens meteen aan huub vragen of hij de wachtwoorden via codetaal had gekraakt. Is dat mogelijk en een valide manier ? (Ik heb geen idee) Of zat ze maar wat te te zwammenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap heeft de word documenten waar hij al zijn tactieken en bash oneliners had opgeschreven niet beveiligd.
Huub, behulpzaam als hij altijd is, heeft de documenten een wachtwoord gegeven, zodat ze nu wel beveiligd zijn.
Jaap wil in zijn documenten, maar kan er niet in, en Huub is het wachtwoord 'vergeten'![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio lult. Word vraagt alleen om een wachtwoord bij het openen als er een wachtwoord op staat. Anders krijg je de vraag niet eens.
Jaap gelooft het niet en Lieke herhaalt letterlijk zijn en Nadia's woordenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:09 schreef riri het volgende:
lieke heeft ook afgeluisterd
niet dat documentquote:Op woensdag 26 september 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft zijn documenten alweer?
Het is allemaal gelul. Jaap wil gewoon TV maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slim!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:09 schreef riri het volgende:
lieke heeft ook afgeluisterd
Ze kunnen hem helaas vindenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
Die stagieres van de regie zijn ook steeds goedkoper.
Les 1 (de aan-uit knop) wordt nog steeds geoefend.
1972....pfff ruud! Toen hadden ze er nog haar op!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden (Linda Loveless?)
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
1972....pfff ruud! Toen hadden ze er nog haar op!
Linda Lovelace trouwens...![]()
Hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 26 september 2007 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie TV dankzij Huub....
Straks ligt hij weer in zijn nest te 'fokking hellen'quote:Op woensdag 26 september 2007 22:17 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft de verkeerde brief ???![]()
![]()
![]()
En dan net geen 'teef' willen typen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden (Linda Loveless?)
![]()
Na wat afgezeken te worden zoekt men naar politiek wat correctere termen. Maar de strekking blijft dezelfde.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
En dan net geen 'teef' willen typen.![]()
Als er toch een dat hok mag winnen..............quote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is verbaal onverslaanbaar....
en peentjes ook !quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef mazaru het volgende:
"King Jaap" zweet peultjes
[afbeelding]
daarom duikt ze snel bij Amnannie op de bank..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:16 schreef riri het volgende:
dat valt bij nadia niet in goede aarde....dat jaap en dennix nadia in alles gebruiken
Lieke geeft ook goeie stekenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is verbaal onverslaanbaar....
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als er toch een dat hok mag winnen..............![]()
Zo heb ik hem niet vaak gezien, hij voelt zich echt kutquote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
en peentjes ook !
Hij wordt gek van zijn eigen gedachtes...
Nix Jaquote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
Lieke "Dus jullie wachten op ons?"
Jaap "Ja"
Lieke "Dus het spel draait om ons?"
quote:
+1quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Nostalgist het volgende:
The streamers hate you, Dennis.....
(Ik tenminste)
Je vergeet de zakken van Dennis...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zak hooi, zak stront, zak slijm, zit allemaal in de kooi.![]()
oh, die snapte ik al niet ahahahaquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
Jaap en Nix.... we wachten nog steeds op acties van jou
Huub en Lieke: dus het spel draait om ons
Jaap: ja
Nix: nee
Huub: jaaaaaap, managen.. managen _O-
nou gewoon, niet uitzendenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef Desii het volgende:
Jaap verscheurd de brief....... dit is nu toch Huub zijn brief
oeeejjjjjj, hoe gaan ze dit oplossen van de redactie...
Alsof hij die ook maar een moment heeft gehadquote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef riri het volgende:
jaap is bijna agressief...hij vindt dit heel vervelend dat hij het idee heeft de regie kwijt te raken
Phewquote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft de brief afgepakt
Gelukkig heeft Huub een digitale kopie van de brief gemaakt!
Wat zou dat lachen zijn.Jaap is dan helemaal over de rooie.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Marieke_B het volgende:
Ze zeggen nu dat Jaap persoonlijk bezit verscheurd![]()
![]()
ik vond ook dat Jaap behoorlijk agressief werd...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef farscapevr6 het volgende:
dit was de eerste keer dat ik dacht dat jaap bijna voor t eerst zou gaan uithalen ghehehehe
Mooie exit voor Jaapquote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef KimiK het volgende:
Please Redactie mag Jaap er nu eindelijk uit!!!!!!!!!![]()
![]()
nee, een exit vind ik het niet waardig..... maar wel een boete (en dat vindt tie ook verschrikkelijk)quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
Huub "ongeveer kwart over vier, half vijf"
heeft hij de brief geprint.
Is dat op stream geweest?
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
Je kan heel goed aan Jaap zijn gezicht zien, dat hij flink over de pis is!
Doordat Jaap de brief verscheurd heeft en in de vijver heeft gegooid, kan niemand meer bewijzen, volgens Jaap, dat Huub er iets achterop geschreven heeft.
Jaap baalt![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |