Ik denk dat de nieuwste lichting regie-stagieres is gearriveerdquote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef Dreamboy het volgende:
STREAMLOCK OP ALLES
Doe nog eens streamlock, kan ik nog een keer kijkenquote:
Dat wist ik allang.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Huub is nu iedereen voor, I love Huub![]()
![]()
![]()
Huub zei net tegen Lieke dat er geen wachtwoord op stond (al denkt Jaap van wel) en heeft er toen een wachtwoord op gezet. Maar ja nu is Huub het wachtwoord vergetenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Ik kom net binnen. Huub heeft het wachtwoord van Jaap ontfutseld? Brieven gelezen? Zit ik in de goede richting?
Dit weet ik niet zeker ik dacht van wel maar Huub wist het en heeft het daarna veranderdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef Desii het volgende:
Heerlijk.... Huub huppelt weg
Jaap had zijn document niet beveiligd... hehehe...
What else is new. Als het om het spel spelen gaat moet je toch echt bij Hubert zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle punten voor Huub in deze ronde !
Ben benieuwd of er ook dingen over Brian in staan.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:04 schreef riri het volgende:
jaap had het niet beveiligd met een wachtwoord...wat ik weet is dat hub die aantekeningen naar zijn eigen map heeft gekopieerd
waarschijnlijk heeft hij het oorspronkelijke toen met een wachtwoord beveiligd en daardoor weet japie het niet....huub zegt heel mooi dat hij het wachtwoord natuurlijk ook niet meer weet
in ieder geval is jaap er helemaal para van....huub hoeft er weinig voor te doen
Please, geen Deep Throat.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian is Amanda aan het helpen door haar voeten te masseren. Nee, Brian, haar stembanden zitten in haar keel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Huub zei net tegen Lieke dat er geen wachtwoord op stond (al denkt Jaap van wel) en heeft er toen een wachtwoord op gezet. Maar ja nu is Huub het wachtwoord vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |