Jaap heeft de word documenten waar hij al zijn tactieken en bash oneliners had opgeschreven niet beveiligd.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef STAP01 het volgende:
Ik kom net binnen. Huub heeft het wachtwoord van Jaap ontfutseld? Brieven gelezen? Zit ik in de goede richting?
Psies, doesn't make sense....quote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
jaap had het niet beveiligd met een wachtwoord...
Waarom probeert Jaap dan zijn wachtwoord in te typen?
Japio lult. Word vraagt alleen om een wachtwoord bij het openen als er een wachtwoord op staat. Anders krijg je de vraag niet eens.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
jaap had het niet beveiligd met een wachtwoord...
Waarom probeert Jaap dan zijn wachtwoord in te typen?
Yep en de show kan beginnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
FEBO heeft Jaap het ww al gegeven warschijnlijk
en laat nix nou net zijn genomineerdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:07 schreef ricofromrio het volgende:
Ik ben Dennix ook zat
Huub had er toch een ww opgezet?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio lult. Word vraagt alleen om een wachtwoord bij het openen als er een wachtwoord op staat. Anders krijg je de vraag niet eens.
Ik hoorde Nadia overigens meteen aan huub vragen of hij de wachtwoorden via codetaal had gekraakt. Is dat mogelijk en een valide manier ? (Ik heb geen idee) Of zat ze maar wat te te zwammenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap heeft de word documenten waar hij al zijn tactieken en bash oneliners had opgeschreven niet beveiligd.
Huub, behulpzaam als hij altijd is, heeft de documenten een wachtwoord gegeven, zodat ze nu wel beveiligd zijn.
Jaap wil in zijn documenten, maar kan er niet in, en Huub is het wachtwoord 'vergeten'![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio lult. Word vraagt alleen om een wachtwoord bij het openen als er een wachtwoord op staat. Anders krijg je de vraag niet eens.
Jaap gelooft het niet en Lieke herhaalt letterlijk zijn en Nadia's woordenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:09 schreef riri het volgende:
lieke heeft ook afgeluisterd
niet dat documentquote:Op woensdag 26 september 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft zijn documenten alweer?
Het is allemaal gelul. Jaap wil gewoon TV maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |