dan de leeuw ook nog !quote:
natuurlijk!quote:
Ja Koning Nobelquote:Op woensdag 26 september 2007 20:30 schreef hhhpsycho het volgende:
nobel
starla + 1quote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef starla het volgende:
leon de winter natuurlijk
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef qonmann het volgende:
Einstein ?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef qonmann het volgende:
Wie componeerde de Opera "Einstein on the Beach" ?
Ja !quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Glass?
volgens mij is het pieremachochel en dat is een huurbootjequote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Alleen zijn naam zegt me wat, verder ken ik hem totaal niet qua werk...
Wat is een 'pieremegoggel'?
whahah, dat klinkt als een perfect scheldwoordquote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Alleen zijn naam zegt me wat, verder ken ik hem totaal niet qua werk...
Wat is een 'pieremegoggel'?
En nu is het dus voor de neus van Qonmannn weggekaapt...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Pieremegoggel is een klein bootje, roeiboot geloof ik
Dat is wel een mooi woordkeuze in die verbandquote:Op woensdag 26 september 2007 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu is het dus voor de neus van Qonmannn weggekaapt...
Kroc, maar goed genoegquote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef hhhpsycho het volgende:
ray crock?
Ja da's waar ook McDonald's is groot geworden door de machines,,maar hoe hij heet ..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeuj een punt!
Hoe heette de milkshakemachineverkoper die McDonald's groot heeft gemaakt?
qonmann +1quote:Op woensdag 26 september 2007 22:10 schreef qonmann het volgende:
Grun'n ?
Trés bien !quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef hhhpsycho het volgende:
White Anglosaskian Protestant
betwijfel of mijn geschiedenisdocent deze kende.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:18 schreef MadMaster het volgende:
WASP is een hardrock band die, naar verluidt, de afkorting heeft aangenomen als We Are Sexual Perverts. Ik zat er wat betreft het laatste woord sowieso naast...
nopequote:
qonman +1quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef qonmann het volgende:
boerenkool ")
Mooie winterfoto trouwens in de vorige vraag..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef hhhpsycho het volgende:
nena en kim wilde
Neleos +1quote:Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef Neleos het volgende:
Dat HAL IBM zou zijn, de H komt voor de I in het alfabet, B voor de A, L voor M
Welk nummer en van wie?quote:In the time of chimpanzees I was a monkey
Butane in my veins and Im out to cut the junkie
With the plastic eyeballs, spray-paint the vegetables
Dog food stalls with the beefcake pantyhose
starla + 1quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef starla het volgende:
beck -loser
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef hhhpsycho het volgende:
ik heb geen flauw idee, en ik ga slapen. een goede nacht een ieder en slaap lekker.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef qonmann het volgende:
Een anapest geeft, dacht ik, aan hoe het ritme (klemtonen) in een gedicht loopt, steeds voor een blokje van drie woorden(lettergrepen).
In dit geval in het ritme van anapest lang kort kort ?
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:16 schreef qonmann het volgende:
onbeklemtoond, onbeklemtoond, klemtoon ..enzovoort
Ja, revolutionair was indertijd dat het ijzer helemaal doorliep naar achterenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Friese doorloper.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Als iets geseponeerd is, afgedaan dus.
Toen het nog een fantastische meid zonder botox en een trekbek was...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
jerney kaagman toch?
Jeejquote:Op woensdag 26 september 2007 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Yuri +1
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef qonmann het volgende:
studio 54 ?
HIj heeft zijn naam verlatijnst,quote:Op donderdag 27 september 2007 00:04 schreef StallionJack het volgende:
Snellius
Kun je tijdreizen?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:48 schreef Yestuuur het volgende:
tja er zijn meer mensen op het idee van mijn sig gekomen zie ik.
Smorgens!!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:04 schreef steekbal het volgende:
Ik heb Paans een aantale keer horen praten, weet zeker dat hij een spraakhandicap had...
Nee, maar het heeft wel met muziek te maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:48 schreef MadMaster het volgende:
F gaten zoals gebruikt bij strijkinstrumenten en gitaren?
Yeah, Fortississimo is wel goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Aanduiding voor 'Fortisimo' (hard spelen)?
geen idee, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Heb 3 jaar op de muziekschool gezeten als aanstormend trompetist.
Verder dan 'aanstormend' ben ik echter niet gekomen, maar heb er wel muziek leren lezen...
Morgen verschijnt er in Europa voor de Nintendo DS een 'muzikale' tool.
Waar heb ik het over?
Ik heb gisteren het tooltje al binnengehaald en ik vind het fantastisch...
Beetje bij de les blijven voortaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:02 schreef sig000 het volgende:
Damn weer 2 vragen gemist die ik wist.
Zo simpel is het...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gitaar spelen met een speleltje?
Kan je me dit uitleggen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef MadMaster het volgende:Ik heb gisteren het tooltje al binnengehaald en ik vind het fantastisch...
MM helpt het milieu doordat er nu een plastic doosje, handleiding en cartridge minder gemaakt hoeven wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kan je me dit uitleggen?
Dat mag ik hier niet vanwege bepaalde regels op Fok!, maar via PM zal ik het zo doen...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kan je me dit uitleggen?
Je mist de grootste naam van de drie...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Michel v/d Korput, Kieft en dan nog één...
Is prima goed!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Faas Wilkes zat ook in Italië...
Waarom hadden hhhpsycho en ik het niet goed?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo simpel is het...
Het 'spelletje' heet Jam Session en met je stylus (pennetje) kan je een snaar aanslaan en met je toetsen een akkoord kiezen. Je kan ook bekende songs van o.a. Coldplay en Beck 'meespelen'.
Het geluid is zeer goed en je kan ook nog diverse effecten (flanger, tremolo, delay, etc.) bepalen.
Sla je hard aan, dan is het geluid ook harder...
Zie hier...
Karrel_Laaglawaai +1
Punten in deel 1023
qonmann 6
hhhpsycho 4
starla 2
MadMaster 3
Hawaii_Tim 1
Neleos 1
RoofingBurner 1
Yurithemaster 1
StallionJack 1
RoofingBurner 1
el_Laaglawaai 1
Mja, en waarschijnlijk kun je met het tooltje ook akoestische gitaren nabootsen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:15 schreef hhhpsycho het volgende:
persoonlijk als ik kijk naar mijn antwoordt kijk, vind ik hem te specifiek. Als ik het goed lees is mijn antwoordt een deel van de game maar niet alles.
Je had het over een electrische gitaar en het tooltje heeft alleen maar een acoustische gitaar (zoals ik toonde in de hint) en je kunt geen gitarist kiezen, zoals Psycho stelde.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom hadden hhhpsycho en ik het niet goed?
Karrel_Laaglawaai +1quote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Synergie
Flitspaal +1quote:Op donderdag 27 september 2007 10:29 schreef Flitspaal het volgende:
dus
EricusMaximus +1quote:Op donderdag 27 september 2007 10:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Ratzinger is de nieuwste.
Juist.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef hhhpsycho het volgende:
Het standford prison experiment
KL +1quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee joh, Louis Cooperus
ik gok 33.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef EricusMaximus het volgende:
26ste?
Nee, jij een nieuwe vraag, omdat de vorige kennelijk niet juist gesteld was...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh, ik heb echt 91 onthouden....
Nou ongeldig dan maar, en MM de volgende vraag?
Eigenlijk jij een nieuwe vraagquote:Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh, ik heb echt 91 onthouden....
Nou ongeldig dan maar, en MM de volgende vraag?
Als blijkt dat mensen het antwoord ook na hints niet kunnen raden en er is een gedeeltelijk goed antwoord gegeven, krijgt die persoon meestal het punt. Op die manier is het toch fair.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is iedereen het er mee eens als ik Hawaii-Tim de vraag laat stellen?
Het antwoord is niet gegeven, dus kan ik geen punt toekennen.
Waarom niet? Is er zo'n gebrek aan mensen die geen vraag willen stellen?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet bepaald fair om iemand anders met een nieuwe vraag op te zadelen zonder dat hij er een punt voor krijgt.
Ik spreek uiteraard voor mezelf, maar ik offer me al genoeg op om nieuwe vragen te stellen als een ander het heeft laten liggen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:02 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom niet? Is er zo'n gebrek aan mensen die geen vraag willen stellen?
ik denk eigenlijk dat ie goed isquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat de mijne fout is, want ik ga Family Guy kijken
Die is inderdaad fout en alle andere antwoorden ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat de mijne fout is, want ik ga Family Guy kijken
Die is groot genoeg...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef starla het volgende:
giraffe?
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
Michelle van de Beatles.
ik dacht dat ik alle hits heb gehadquote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef SaskiaR het volgende:
Die hints doen 't hem niet voor je?
Ik zal mijn mond houden v.w.b. de vraag hoewel ik er nog wel 2 weet, maar als er 6 gevraagd worden dan zou ik niet slechts een deel alvast posten, tenzij het je niet uitmaakt dat je een ander iets op weg helpt.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef starla het volgende:
drive my car schiet me te binnen
(natuurlijk weet nu iemand 2 andere nummers en die gaat er met het punt vandoor)
thx voor het punt karrelquote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Starla: Jij of ik een vraag?
stel dan maar een nieuwe vraagquote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar ik had het antwoord goed. Ik doneer het punt alleen.
die werd altijd heel erg kleinquote:Op donderdag 27 september 2007 15:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwtje theelepel.
80% zekere van niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Flitspaal het volgende:
Ook van Astrid Lindgren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |