quote:Op woensdag 26 september 2007 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Als iets geseponeerd is, afgedaan dus.
Toen het nog een fantastische meid zonder botox en een trekbek was...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
jerney kaagman toch?
Jeejquote:Op woensdag 26 september 2007 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Yuri +1
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef qonmann het volgende:
studio 54 ?
HIj heeft zijn naam verlatijnst,quote:Op donderdag 27 september 2007 00:04 schreef StallionJack het volgende:
Snellius
Kun je tijdreizen?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:48 schreef Yestuuur het volgende:
tja er zijn meer mensen op het idee van mijn sig gekomen zie ik.
Smorgens!!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:04 schreef steekbal het volgende:
Ik heb Paans een aantale keer horen praten, weet zeker dat hij een spraakhandicap had...
Nee, maar het heeft wel met muziek te maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:48 schreef MadMaster het volgende:
F gaten zoals gebruikt bij strijkinstrumenten en gitaren?
Yeah, Fortississimo is wel goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Aanduiding voor 'Fortisimo' (hard spelen)?
geen idee, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Heb 3 jaar op de muziekschool gezeten als aanstormend trompetist.
Verder dan 'aanstormend' ben ik echter niet gekomen, maar heb er wel muziek leren lezen...
Morgen verschijnt er in Europa voor de Nintendo DS een 'muzikale' tool.
Waar heb ik het over?
Ik heb gisteren het tooltje al binnengehaald en ik vind het fantastisch...
Beetje bij de les blijven voortaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:02 schreef sig000 het volgende:
Damn weer 2 vragen gemist die ik wist.
Zo simpel is het...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gitaar spelen met een speleltje?
Kan je me dit uitleggen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef MadMaster het volgende:Ik heb gisteren het tooltje al binnengehaald en ik vind het fantastisch...
MM helpt het milieu doordat er nu een plastic doosje, handleiding en cartridge minder gemaakt hoeven wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kan je me dit uitleggen?
Dat mag ik hier niet vanwege bepaalde regels op Fok!, maar via PM zal ik het zo doen...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kan je me dit uitleggen?
Je mist de grootste naam van de drie...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Michel v/d Korput, Kieft en dan nog één...
Is prima goed!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Faas Wilkes zat ook in Italië...
Waarom hadden hhhpsycho en ik het niet goed?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo simpel is het...
Het 'spelletje' heet Jam Session en met je stylus (pennetje) kan je een snaar aanslaan en met je toetsen een akkoord kiezen. Je kan ook bekende songs van o.a. Coldplay en Beck 'meespelen'.
Het geluid is zeer goed en je kan ook nog diverse effecten (flanger, tremolo, delay, etc.) bepalen.
Sla je hard aan, dan is het geluid ook harder...
Zie hier...
Karrel_Laaglawaai +1
Punten in deel 1023
qonmann 6
hhhpsycho 4
starla 2
MadMaster 3
Hawaii_Tim 1
Neleos 1
RoofingBurner 1
Yurithemaster 1
StallionJack 1
RoofingBurner 1
el_Laaglawaai 1
Mja, en waarschijnlijk kun je met het tooltje ook akoestische gitaren nabootsen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:15 schreef hhhpsycho het volgende:
persoonlijk als ik kijk naar mijn antwoordt kijk, vind ik hem te specifiek. Als ik het goed lees is mijn antwoordt een deel van de game maar niet alles.
Je had het over een electrische gitaar en het tooltje heeft alleen maar een acoustische gitaar (zoals ik toonde in de hint) en je kunt geen gitarist kiezen, zoals Psycho stelde.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom hadden hhhpsycho en ik het niet goed?
Karrel_Laaglawaai +1quote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Synergie
Flitspaal +1quote:Op donderdag 27 september 2007 10:29 schreef Flitspaal het volgende:
dus
EricusMaximus +1quote:Op donderdag 27 september 2007 10:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Ratzinger is de nieuwste.
Juist.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef hhhpsycho het volgende:
Het standford prison experiment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |