Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
Ik heb bij sommige onderdelen een schuifbalk gezien, waarmee je geloof ik kan aangeven hoeveel levels dat je speelt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
bij wario ware smooth moves:
in de vorige wario wares kon je altijd de minispelletjes ook los spelen, steeds sneller en sneller, tot je af bent.
bij smooth moves vind ik wel de mode om de games afzonderlijk te spelen, maar daar doorloop je alleen de 3 levels en dan ga je terug naar het gamekeuze scherm.
komt die andere mode nog beschikbaar later?
Ik ben ook zwaar teleurgesteld door Smooth Moves.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:18 schreef koei het volgende:
Nee, helaas niet. Smooth Moves is echt een kale Wario Ware vergeleken met de GameCube- en GBA-versies. Ik hoop dat ze binnenkort met een fatsoenlijke multiplayer versie komen (met nieuwe micro-games dan uiteraard!)
Klopt, de Wiimotes zijn systematisch uitverkocht overal. Probeer het eens bij online winkelsquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:06 schreef super-muffin het volgende:
Ow ja, en ligt het aan mij of zijn er geen Wiimotes meer in de winkel (MediaMarkt, Dixons, FRS)
Tis nogal belachelijk om daar zoveel heisa over te makenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:31 schreef Tomasso het volgende:
Nee, dat menen ze niet. Het is 1 grote grap.
ok. thanks!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
De oude Super Mario Bros games (1 en de neppe 2 zijn nu beschikbaar) zijn NES-games, die kun je spelen met de Wii-mote (gekanteld houden, als een NES-controller).
welke need for speed? pro street?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er goede racegames?
Ik las wat reviews van die need for speed game, maar die blijkt niet zo goed te zijn.
Carbon. Die komt maar zeer matig uit de reviewsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |