abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53487079
paupers in supermarkten
doei
pi_53487108
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef het_is_terecht het volgende:
paupers in supermarkten
uberhaupt supermarkten in NL, wat een bagger ligt er hier toch in de schappen.
doei
pi_53487138
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef het_is_terecht het volgende:

[..]

uberhaupt supermarkten in NL, wat een bagger ligt er hier toch in de schappen.
dat zeg jij!

alles wat ik drink/eet is premium, excellent of deluxe!
pi_53487148
Stamppot is echt zo'n typisch Nederlands baggergerecht. De drie belangrijkste elementen zitten erin, namelijk aardappels, vlees en groente. Alleen door de luiheid of bij gebrek aan inspiratie hebben ze alles maar bij elkaar gegooid en dat noemen ze dan een gerecht .

Die reclame van die toeristen in Spanje die hun rijst prakken is ook zo'n voorbeeld. Alles door elkaar prakken zodat je het lekker makkelijk naar binnen kan werken .
pi_53487196
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Stamppot is echt zo'n typisch Nederlands baggergerecht. De drie belangrijkste elementen zitten erin, namelijk aardappels, vlees en groente. Alleen door de luiheid of bij gebrek aan inspiratie hebben ze alles maar bij elkaar gegooid en dat noemen ze dan een gerecht .

Die reclame van die toeristen in Spanje die hun rijst prakken is ook zo'n voorbeeld. Alles door elkaar prakken zodat je het lekker makkelijk naar binnen kan werken .
ik heb thuis nog nooit stamppot gehad!

en heb nog NOOIT mijn eten geprakt!

pi_53487210
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef rival het volgende:

[..]

dat zeg jij!

alles wat ik drink/eet is premium, excellent of deluxe!
van edah tot albert hein, het is allemaal dikke troep. Kijk toch eens in een Wall-Mart, CORA, LeClerc, Carrefour; dat zijn pas supermarkten
doei
pi_53487214
Volgens mij is de eet gewoonte van Nederlanders echt droevig gesteld inderdaad.
wat ook wel grappig is is dat programma Man bij thond, dat ze dan gaan kijken wat mensen sávonds eten. En moet je dan is opletten hoe weinig mensen eten, echt 2 aardappelsinderdaad met wat jus.
Ik stouw elke dag een everzwijn naar binnen man, vergeleken met wat die mensen eten.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:31:16 #58
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_53487239
quote:
StamppotPaella is echt zo'n typisch Nederlands Spaans baggergerecht. De drie belangrijkste elementen zitten erin, namelijk aardappelsrijst, vlees vis en groente. Alleen door de luiheid of bij gebrek aan inspiratie hebben ze alles maar bij elkaar gegooid en dat noemen ze dan een gerecht .
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 26 september 2007 @ 14:32:12 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53487274
quote:
-- Heb je er kruiden doorheen gedaan?
-- Jazeker, peper en zout! Of wil je er nog wat mosterd bij?

Hollanders en hun smaakpapillen
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53487283
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:33 schreef Lariekoek het volgende:
Ik eet nooit gegookte aardappels.
Ik ook niet.
pi_53487288
Volgens mij is TS echt opgerot naar huis...
pi_53487294
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef freddygonzales het volgende:
Nederlanders zijn misschien gierig met vreten maar nederlanders zijn wel verdraagzaam t.o.v. andere culturen en mensen. Dat kan je van een bepaalde andere culturen en geloven (lees: moslim en islam) niet zeggen...........
Bovendien het merendeel van de nederlanders is zeer ruimhartig wat vreten betreft, ik heb nog nooit meegemaakt dat er vreten tekort is.

Dat is de grootste leugen ooit. Wij zijn gewoon een laf achterbaks volk dat achter ieders rug om en veilig op het internet pas kritiek durft te leveren.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53487308
TS rot dan lekker op naar je eigen land als het je niet bevalt
  woensdag 26 september 2007 @ 14:34:58 #64
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53487370
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Fransen
Kom op man, hun eten slakken!
Oh ja...Fransen eten enkel en alleen slakken en verder hebben ze geen keuken cuisine Ja zo wordt de Franse keuken genoemt...zo goed is dat namelijk. De Fransen hebben verfijnt eten zo'n beetje uitgevonden...al zijn ze met slakken en kikkerbilletjes wel ietsjes doorgeschoten...ik geef toe.
quote:
Maar de Nederlandse keuken is triest idd.
Nederlandse keuken.... Contradictie in terminis.

Verder: Spaanse, Italiaanse, Mexicaanse, Thaise, Japanse Keuken.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 26 september 2007 @ 14:35:25 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53487385
Sneue kaaskoppen die gelijk in de verdediging schieten zodra iemand een terechte opmerking maakt over hun gebrek aan culinaire beschaving
  woensdag 26 september 2007 @ 14:35:40 #66
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53487399
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij.

Dat kan wel kloppen, wij nederlanders kopen ons vreten, jullie turken jatten het vreten.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:36:41 #67
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53487435
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef Elixabete het volgende:
Hou toch op...het zou de Nederlander sieren om eens een keer gewoon toe tegeven dat we qua eten en gerechten gewoon nooit goed ons best hebben gedaan.....niks mis mee verder, maar eens moet je dan gewoon naar andere culturen kijken en opnieuw beginnen.....

Stampot.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_53487464
Ik ben zelf geen Nederlander, maar ik heb niets te klagen over de winkels hier.
Ik eet niet op een nederlandse manier maar op de Spaanse manier.
Maar als ik bij een Nederlandse gezin eet heb ik daar totaal geen problemen mee.
en WTF waar maken jullie je druk om? Wat kan het jullie boeien hoe iemand eet?

En de winkel Carrefour, toen ik nog in Spanje woonde had ik er 1 op de hoek.
Het zijn precies dezelfde winkels als Edah, C1000 of AH, alleen ze hebben er een multimedia afdeling bij, Visafdeling maar verder zijn de producten precies hetzelfde.

Jullie moeten gewoon stoppen op andere te letten en bezig zijn met jezelf.
Heb je er last van ofzo dat er iemand 2 aardappels eet? Nou ik niet, ik maak mijn happje zelf klaar en het boeit mij geen ruk wat mijn buurman maakt.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:37:42 #69
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53487467
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef Elixabete het volgende:
Dat kan niet, want dan verhongerd hij Hij kan zijn eten niet eens zelf opscheppen, laat staan koken
  woensdag 26 september 2007 @ 14:38:57 #70
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53487505
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef Rave_NL het volgende:

[..]
Dus je geeft bij deze gewoon toe dat je nog nooit echte Paella hebt gegeten?
pi_53487506
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Semisane het volgende:

[..]

Hou toch op...het zou de Nederlander sieren om eens een keer gewoon toe tegeven dat we qua eten en gerechten gewoon nooit goed ons best hebben gedaan.....niks mis mee verder, maar eens moet je dan gewoon naar andere culturen kijken en opnieuw beginnen.....

Stampot.
Johannes van Dam, je weet wel - die dikke gozert van het parool- stelt dat de Neerlandse keuken in de 17e eeuw vermaard was bij buitenlanders vanwege het gebruik van exotische specerijen uit Indie.
doei
pi_53487513
Hahaha al die frusto's hier die gelijk bleren dat ie terug moet naar z'n eigen land.
Het is gewoon walgelijk dat de meeste Nederlanders elke dag een paar aardappelen, suffe gekookte groente en een pekkig lapje vlees vreten en nooit wat anders dan dat.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:40:20 #73
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_53487542
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef Ringo het volgende:
Sneue kaaskoppen die gelijk in de verdediging schieten zodra iemand een terechte opmerking maakt over hun gebrek aan culinaire beschaving
'T zijn net allochtonen
  woensdag 26 september 2007 @ 14:40:24 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53487543
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef het_is_terecht het volgende:
Johannes van Dam, je weet wel - die dikke gozert van het parool- stelt dat de Neerlandse keuken in de 17e eeuw vermaard was bij buitenlanders vanwege het gebruik van exotische specerijen uit Indie.
De wet van de remmende voorsprong.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:41:22 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53487574
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

'T zijn net allochtonen
Zo zie je maar. Niets werelds is ons vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')