ja ok. nu.nl heeft een wat rare heading bedacht. don't shoot me.quote:
laat ze lekker. ik vind dit een, veels te laat, maar goed alternatief.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef HarryP het volgende:
Een extra aandachtspunt tijdens de inburgeringscursus lijkt mij..
Sexuele voorlichting.. Dat mag blijkbaar op school ook nog wel wat beter gegeven worden.
Ach, zolang Achmed en Mohammed enzo er maar in geloven, toch (dat ze nog maagd is dan)?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
En Allah heeft he-le-maal niets door! Briljant idee!
God hoe stom en achterlijk willen we het nog hebben??
Lekker serieus ben je dan ook zegquote:Op woensdag 26 september 2007 12:04 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ach, zolang Achmed en Mohammed enzo er maar in geloven, toch (dat ze nog maagd is dan)?![]()
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :pquote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker serieus ben je dan ook zeg.
Ik doe het lekker, tegen de wil van Allah in, dan neem ik een pilletje en dan is alles weer ok.
What ever happened to Allah is alwetend???
Weet ik wel. Maar het gaat toch nergens over dan? Hoe leg je dat uit "boven" dan? Ja, ik was geen maagd meer Allah, maar mijn man dacht van wel, dus alles is toch ok?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Brupje het volgende:
[..]
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :p
Misschien dat Allah niks doorheeft zolang je maar niet in de richting van Mekka neukt?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker, tegen de wil van Allah in, dan neem ik een pilletje en dan is alles weer ok.
What ever happened to Allah is alwetend???
Lekker serieus bezig met je eigen gemeenschap, ja,quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, alleen als het uitkomt.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker serieus bezig met je eigen gemeenschap, ja,. Wat denk je, dat alles daar om Allah draait?
Het komt in ieder geval zeer goed uit als zo'n mannetje niet met je wil trouwen (volgens mij is dat hele maagdenvliesgebeuren over het algemeen onzin, maar goed...) en jij denkt dat dat wel noodzakelijk is. Heeft niets met Allah te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, alleen als het uitkomt.
het is cultuur afhankelijk. Zelfs in Marokko is het stam gebonden. Zo is het bij de groep waar ik vandaan kom niet belangrijk dat het zichtbaar wordt gemaakt. Terwijl het in andere gebieden de laken met bloed en al wordt buiten gehangen. En nee komt niet uit de Koran.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Modus het volgende:
En over maagden in het paradijs gesproken... moeten die ook bloed laten zien of hoe zit dat precies? Staat zeker niks over in de koran..
Maar dat is dan weer traditie.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Brupje het volgende:
[..]
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :p
nee, mannen moeten geen vrouw die geen maagd meer is.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:46 schreef Chadi het volgende:
Het is een vrouwen probleem en geen mannen probleem.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, mannen moeten geen vrouw die geen maagd meer is.
net zoals mannen elders geen vrouw moeten die niet besneden is.
dus willen vrouwen hun maagdenvlies hersteld hebben, dus willen vrouwen besneden worden.
je draait het heel convenient om, in de BASIS is het een mannenprobleem, klaar.
hoe graag jij het ook anders ziet.
Jij begrijpt er werkelijk geen snars van. Vrouwen onderling maken het veel belangrijker dan het is. Mannen spelen hierin een beperkte rol.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, mannen moeten geen vrouw die geen maagd meer is.
net zoals mannen elders geen vrouw moeten die niet besneden is.
dus willen vrouwen hun maagdenvlies hersteld hebben, dus willen vrouwen besneden worden.
je draait het heel convenient om, in de BASIS is het een mannenprobleem, klaar.
hoe graag jij het ook anders ziet.
Chadi wat ben je toch een enorme woerstijkever / kamelenreetkeverquote:Op woensdag 26 september 2007 16:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij begrijpt er werkelijk geen snars van. Vrouwen onderling maken het veel belangrijker dan het is. Mannen spelen hierin een beperkte rol.
Come on, heb jij nooit bepaalde dingen verzwegen of verdraaid voor opa en oma, gewoon omwille van de lieve vrede?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Weet ik wel. Maar het gaat toch nergens over dan?
GIA je weet toch net zo goed als ik dat je niet meteen een lul in je gehad hoeft te hebben om geen maagdenvlies meer te hebben. In een cultuur waar dit zelfs gechecked wordt voor het huwelijk weten die meiden dondersgoed of ze nog wel een vliesje hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef Gia het volgende:
Dan nog: Als een vrouw nog maagd is, hoeft ze nergens voor te vrezen. Dan moet ze alleen wel afwachten of ze wel of niet bloedt op de eerste huwelijksnacht.
Als een vrouw niet meer maagd is, vreest ze met grote vreze voor gezichtsverlies (of erger) en gaat ze voor alle zekerheid een pilletje met bloed halen.
Oftewel: Een meisje dat om zo'n pilletje vraagt, weet van zichzelf dat ze geen maagd meer is, anders zou ze niet om zo'n pilletje vragen. En jezelf voor je man voordoen als maagd, als dat niet zo is, is behoorlijk hypocriet. Imo.
En wat als zo'n meisje die pil inbrengt en de man komt te snel klaar? Dan komt 10 minuten later dat bloed nog eens aangesijpeld.....
En die ' cultuur' is vanuit de mannen gezien natuurlijk helemaal niet hypocriet? Come on!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef Gia het volgende:
Oftewel: Een meisje dat om zo'n pilletje vraagt, weet van zichzelf dat ze geen maagd meer is, anders zou ze niet om zo'n pilletje vragen. En jezelf voor je man voordoen als maagd, als dat niet zo is, is behoorlijk hypocriet. Imo.
Waar je als mens niet bij stil kan staanquote:En wat als zo'n meisje die pil inbrengt en de man komt te snel klaar? Dan komt 10 minuten later dat bloed nog eens aangesijpeld.....
mzv kan volgens mij welquote:
en zo is het, al die murkjes maar blonde Hollande meisjes naaien en daarna zo'n hoofddoek uit eigen land importeren omdat die nog maagd is. En vreemdgaan is die mannen (daarna) ook niet onbekend.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En die ' cultuur' is vanuit de mannen gezien natuurlijk helemaal niet hypocriet? Come on!
Ik vind het eerder hypocriet dat je van je vrouw verwacht dat zij nog maagd is, terwijl je hem er zelf al hier en daar hebt ingehangen. Want ga me nou niet vertellen dat al de mannen die een bloedende vrouw op het huwelijksbed verwachten zich zo koest gehouden hebben voor hun huwelijk..![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Chadi wat ben je toch een enorme woerstijkever / kamelenreetkever
Ik heb nog nooit gehoord van maagdenvliesnijd wel van penisnijd
Het is voor vrouwen veel belangrijker waarmee ze ontmaagd zijn dan dat ze ontmaagd zijn.
Vrouwen hebben dezelfde "haast" het te doen als mannen, en de valse schaamte is opgedwongen
Eerwraak etc.... vindt nl nooit plaats op mannen
Jammer genoeg is een man die het vaker gedaan heeft "ervaren" en een vrouw een "sloerie"
afhankelijk van de hoeveelheden gaat dat bij beiden gelijkwaardig op
En daarbovenop het slaan van hun vrouw als die te lang in de richting van een andere man kijktquote:Op woensdag 26 september 2007 18:39 schreef Herald het volgende:
[..]
en zo is het, al die murkjes maar blonde Hollande meisjes naaien en daarna zo'n hoofddoek uit eigen land importeren omdat die nog maagd is. En vreemdgaan is die mannen (daarna) ook niet onbekend.
ik kan me niet voorstellen dat een zetpil zo duur is. prima oplossing dan toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:28 schreef JoPiDo het volgende:
vandaar dat de ziektekostenverzekering zo duur is, ze verspillen bakken geld met dit soort onzin!
ik denk dat het met deze maatregel juist met 150 euro afneemt, door vrouwen die, net als mannen, af en toe een lust moeten kunnen hebben, botvieren en van genieten.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Super7fighter het volgende:
Geen wonder dat de zorgverzekeringen volgend jaar met 150 euro omhoog gaan door deze hoeren.![]()
wat denk je dat die knakker per uur kost die hen die pil aansmeert?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat het met deze maatregel juist met 150 euro afneemt, door vrouwen die, net als mannen, af en toe een lust moeten kunnen hebben, botvieren en van genieten.
of niet dan? zolang jij denkt dat het zo belangrijk is dat ze maagd is en zij daar zelf heel anders, terecht, over denkt.
Hangt er vanaf wat die vrouwen rekenen per klantquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat denk je dat die knakker per uur kost die hen die pil aansmeert?
Volledig mee eens. Ik walg trouwens van geloofshypocrisie. Ik walg er nog meer van wanneer dit wordt gefaciliteerd door derden (in dit geval de gezondheidszorg) en ik walg er nog meer van wanneer dit ook nog eens door de belastingbetaler moet worden opgebracht. Wat er moet veranderen is de opvatting van moslim-mannen. Een vrouw die tijdens de seks niet bloedt, is niet per definitie al door een andere man ontmaagd. Bovendien wippen die mannen er zelf regelmatig ook vrolijk op los. Het liefst met Nederlandse meisjes, want dat zijn toch hoeren.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef deedeetee het volgende:
Het hele idee is te gek voor woordenWaneer komen die mensen eens uit die achterlijke cultuur van ze los ???
Mijn bovenstaande opmerkingen worden nog eens bevestigd door deze stompzinnige uitlating...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Super7fighter het volgende:
Geen wonder dat de zorgverzekeringen volgend jaar met 150 euro omhoog gaan door deze hoeren.![]()
Tja, een moslim die bang is om zelf 'genaaid' te worden door zijn bruid.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn bovenstaande opmerkingen worden nog eens bevestigd door deze stompzinnige uitlating...
Daar de man en zijn ideeen stammen uit een tijd dat er slijmerige dingen onder rotsen vandaan kropen is dat toch al de zaak voor de penetratie?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Wat doet die zetpil eigenlijk met de penis die via de vagina er weer mee in aanraking komt?
Ik hoop ook bloederige slijmafscheiding veroorzaken.
jij bent toch ook wel eens geneukt tijdens je periode?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef Floripas het volgende:
Wat doet die zetpil eigenlijk met de penis die via de vagina er weer mee in aanraking komt?
Ik hoop ook bloederige slijmafscheiding veroorzaken.
Commentaar graag in het passende topic: verwelkom hier Floripas en bedank Misstiquequote:Op donderdag 27 september 2007 18:08 schreef ThinkTank het volgende:
Oh my God, Floripas moderator geworden.![]()
Tja, 't is ook een manier om afwijkende meningen het zwijgen op te leggen.![]()
kende jij hiervoor ook de geschiedenis van 'het druppeltje bloed'?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ben uiteraard voor. Je kunt wel heel correct weigeren omdat je het niet eens bent met die infantiele 'ik ben ontmaagd dus ik hang een bebloed laken buiten'-cultus, maar daar heeft zo'n meisje niets aan.
Daarnaast heeft de Islam hier niets mee te maken, want er is nergens een vers dat ontmaagding voorschrijft. Wel is het een uitwas van kleinburgerlijk en bekrompen denken. Maar ik zou als gynaecoloog de pragmatische argumenten toch voorrang geven.
het is idd heel erg snel gegaan. te snel om te bevatten. maar het is nu eenmaal zo. we moeten roeien met de riemen die we hebben en zo'n bloedpil is een bevrijding voor moslimvrouwen. net als dat was voor de gewone pil voor europese vrouwen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef BretsiG het volgende:
Oh wat was het fijn, die tijd dat ik überhaupt niet wist wat Moslim of Islam was. Oh wat was het fijn, die tijd dat ik me niet haast dagelijks over deze 2 woorden hoefde te ergeren.
Het was een mooie tijd. En het is pas zo'n 20 jaar geleden....![]()
Je maakt er wel een heel geil verhaal van.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kende jij hiervoor ook de geschiedenis van 'het druppeltje bloed'?
dat al eeuwen gebruik wordt gemaakt van de fake ontmaagding. ergo, waar je dus bloed moet laten zien op het laken. ook in andere godsdiensten was/is dit een oud gebruik.
en sommige bekrompen mannen maar denken dat het gaat om onreine vrouwen die ontmaagd zijn, maar voorbij gaan aan het feit dat ze misschien tijdens het werk, rennen, een rare beweging, paardrijden etc, wat bloed in hun slipje hebben aangetroffen omdat hun vliesje is gescheurd.
ik snap niet dat gynacologen zolang de geschiedenis hebben ontkent en operationeel het vliesje hebben hersteld. heel vreemd, maar ja we moeten allemaal nog een beetje wennen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Super7fighter het volgende:
maagdenvlies hersteloperaties bestaan al weer een tijdje. net als het ampulletje bloed tijdens de seks.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als deze pil er komt zal ik nooit meer een moslimman met zijn vrouw kunnen zien lopen zonder dat ik moet denken "Pwned!!!!111![]()
![]()
"
Hoezo allah? Het gaat om de man in de huwelijksnacht.....ach, laat maar...die stomme tradities ook van die figuren!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
reken maar dat jij ook liegt over zeer diepe gevoelens. je kan het ontkennen, maar dat heeft geen nut als je écht in je diepste zelf kijkt.quote:
maar zeer goedkoop.quote:
Vrouw die in haar eentje tv kijkt gedumptquote:Op woensdag 26 september 2007 17:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
En die ' cultuur' is vanuit de mannen gezien natuurlijk helemaal niet hypocriet? Come on!
Ik vind het eerder hypocriet dat je van je vrouw verwacht dat zij nog maagd is, terwijl je hem er zelf al hier en daar hebt ingehangen. Want ga me nou niet vertellen dat al de mannen die een bloedende vrouw op het huwelijksbed verwachten zich zo koest gehouden hebben voor hun huwelijk..' T schijnt trouwens ook zo te zijn dat meisjes die wel maagd zijn ook bang zijn dat ze niet gaan bloeden tijdens de eerste keer sex, vanwege de reacties die dat dan weer oplevert...
![]()
Anyway ' Hypocriet' is imho wat anders dan dat die vrouwen hiertoe bijna genoodzaakt worden, juist omdat de verhoudingen gewoon zo scheef liggen... Het enige dat de vrouwen die zon pil gebruiken doen is zich in allerlei bochten wringen om te voldoen aan wat er van hen wordt verwacht. Je hebt het hier niet bepaald over constructies waarin je de eerlijke optie hebt om er tegenin te gaan zonder voor hele grote problemen te komen te staan.
Natuurlijk vind ik het ook ' niet eerlijk' van die dames etc. Maargoed ,om juist in deze context over hypocriet te spreken vind ik wel heel apart..![]()
[..]
Waar je als mens niet bij stil kan staan![]()
![]()
Ja, dan krijgt ie fijn een beetje varkensbloed over zich heen...![]()
De perfecte straf voor hypocriete mannetjes.![]()
![]()
ja ik ook, maar daar had ik al wat over geschreven. bij nu.nl kan je klagen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:25 schreef Gia het volgende:
Vind de topictitel ook zo raar. Alsof door die pil dat vlies herstelt!!
Toen heetten ze nog : Mohammedanen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef BretsiG het volgende:
Oh wat was het fijn, die tijd dat ik überhaupt niet wist wat Moslim of Islam was. O
Zo werkt het met strenge christenen ook... De schijn ophouden voor andere mensen, niets meer of minder.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar het gaat toch nergens over dan? Hoe leg je dat uit "boven" dan? Ja, ik was geen maagd meer Allah, maar mijn man dacht van wel, dus alles is toch ok?
*zap*.
Prachtig stukje hoor lieverd.... maar laat jouw oplossing maar horen dan.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:42 schreef milagro het volgende:
lekker meegaan in hyocriete vrouwonvriendelijke achterlijkheid, ja, dat is een strak (hihihi) plan.
gewoon het probleem, dat er feitelijk NIET is, wederom bij de vrouw leggen, ipv bij de man, waar het probleem er feitelijk WEL is, nl achterlijkheid, gebrek aan voorlichting, gebrek aan kennis, gevoed door het onder de duim willen houden van vrouwen, de echtgenotes in spé, de dochters, de zussen.
ja, laten we dat vooral in stand houden door zogenaamd de meisjes een plezier te doen, om per saldo vooral de mannen een plezier te doen.
Milago het is natuurlijk wel weer errug makkelijk dit bij de man te leggen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:42 schreef milagro het volgende:
lekker meegaan in hyocriete vrouwonvriendelijke achterlijkheid, ja, dat is een strak (hihihi) plan.
gewoon het probleem, dat er feitelijk NIET is, wederom bij de vrouw leggen, ipv bij de man, waar het probleem er feitelijk WEL is, nl achterlijkheid, gebrek aan voorlichting, gebrek aan kennis, gevoed door het onder de duim willen houden van vrouwen, de echtgenotes in spé, de dochters, de zussen.
ja, laten we dat vooral in stand houden door zogenaamd de meisjes een plezier te doen, om per saldo vooral de mannen een plezier te doen.
Ik draag je post naar voren als beste reactie ever, ever!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ben het helemaal met je eens al weet ik niet alsogf het om dezelfde achterliggende redenatie is met jouw.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik draag je post naar voren als beste reactie ever, ever!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens al weet ik niet alsogf het om dezelfde achterliggende redenatie is met jouw.
(Gezien het verschil in onze posts)
Maar Allah laat natuurlijk jouw hoofd niet inslaan door zijn minderjarige achterneefje
Die vrouw doet dat uit lijfsbehoud danwel om haar partner te plezieren, respectievelijk begrijpelijk danwel lief/dom. Maar je Opperwezen belazer je natuurlijk niet met een anale zetpil dat weet iedere goede gelovige toch??
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:27 schreef alors het volgende:
Mooi al dat idealistisch geroep van symptoombestrijding etc, maar met die kerels valt gewoon niet te praten. In sommige gevallen is het zo extreem dat ze gewoon uit de familie wordt verstoten. En dan kun je wel zeggen van: ja mooi toch wat moet zo'n meid met die mongolen. Maar het is toch je familie, en ook al zijn het alleen de mannen die dit erg vinden, je bent ook je moeder en zussen kwijt. Iedereen kijkt je met de nek aan...
Als zo'n pil dat 'op kan lossen' is dat toch mooi voor die meisjes? Ja het moet natuurlijk anders, maar de vraag is of je dat er bij die generatie nog wel in krijgt. Beter geef je nu gewoon goede seksuele voorlichting aan de huidige generatie.
zal ik het even doen? zolang de islam nog niet in staat is niet-maagden te accepteren voor het huwelijk is dit pilletje perfect.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:06 schreef Arkaneor het volgende:
Dat is een heel genuanceerde visie Alors, maar ik faal te begrijpen wat het typeren van dergelijke maatregelen als symptoombestrijding met idealisme te maken heeft. Care to elaborate?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal ik het even doen? zolang de islam nog niet in staat is niet-maagden te accepteren voor het huwelijk is dit pilletje perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |