ja ok. nu.nl heeft een wat rare heading bedacht. don't shoot me.quote:
laat ze lekker. ik vind dit een, veels te laat, maar goed alternatief.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef HarryP het volgende:
Een extra aandachtspunt tijdens de inburgeringscursus lijkt mij..
Sexuele voorlichting.. Dat mag blijkbaar op school ook nog wel wat beter gegeven worden.
Ach, zolang Achmed en Mohammed enzo er maar in geloven, toch (dat ze nog maagd is dan)?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
En Allah heeft he-le-maal niets door! Briljant idee!
God hoe stom en achterlijk willen we het nog hebben??
Lekker serieus ben je dan ook zegquote:Op woensdag 26 september 2007 12:04 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ach, zolang Achmed en Mohammed enzo er maar in geloven, toch (dat ze nog maagd is dan)?![]()
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :pquote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker serieus ben je dan ook zeg.
Ik doe het lekker, tegen de wil van Allah in, dan neem ik een pilletje en dan is alles weer ok.
What ever happened to Allah is alwetend???
Weet ik wel. Maar het gaat toch nergens over dan? Hoe leg je dat uit "boven" dan? Ja, ik was geen maagd meer Allah, maar mijn man dacht van wel, dus alles is toch ok?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Brupje het volgende:
[..]
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :p
Misschien dat Allah niks doorheeft zolang je maar niet in de richting van Mekka neukt?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker, tegen de wil van Allah in, dan neem ik een pilletje en dan is alles weer ok.
What ever happened to Allah is alwetend???
Lekker serieus bezig met je eigen gemeenschap, ja,quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, alleen als het uitkomt.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker serieus bezig met je eigen gemeenschap, ja,. Wat denk je, dat alles daar om Allah draait?
Het komt in ieder geval zeer goed uit als zo'n mannetje niet met je wil trouwen (volgens mij is dat hele maagdenvliesgebeuren over het algemeen onzin, maar goed...) en jij denkt dat dat wel noodzakelijk is. Heeft niets met Allah te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, alleen als het uitkomt.
het is cultuur afhankelijk. Zelfs in Marokko is het stam gebonden. Zo is het bij de groep waar ik vandaan kom niet belangrijk dat het zichtbaar wordt gemaakt. Terwijl het in andere gebieden de laken met bloed en al wordt buiten gehangen. En nee komt niet uit de Koran.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Modus het volgende:
En over maagden in het paradijs gesproken... moeten die ook bloed laten zien of hoe zit dat precies? Staat zeker niks over in de koran..
Maar dat is dan weer traditie.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Brupje het volgende:
[..]
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :p
nee, mannen moeten geen vrouw die geen maagd meer is.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:46 schreef Chadi het volgende:
Het is een vrouwen probleem en geen mannen probleem.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, mannen moeten geen vrouw die geen maagd meer is.
net zoals mannen elders geen vrouw moeten die niet besneden is.
dus willen vrouwen hun maagdenvlies hersteld hebben, dus willen vrouwen besneden worden.
je draait het heel convenient om, in de BASIS is het een mannenprobleem, klaar.
hoe graag jij het ook anders ziet.
Jij begrijpt er werkelijk geen snars van. Vrouwen onderling maken het veel belangrijker dan het is. Mannen spelen hierin een beperkte rol.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, mannen moeten geen vrouw die geen maagd meer is.
net zoals mannen elders geen vrouw moeten die niet besneden is.
dus willen vrouwen hun maagdenvlies hersteld hebben, dus willen vrouwen besneden worden.
je draait het heel convenient om, in de BASIS is het een mannenprobleem, klaar.
hoe graag jij het ook anders ziet.
Chadi wat ben je toch een enorme woerstijkever / kamelenreetkeverquote:Op woensdag 26 september 2007 16:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij begrijpt er werkelijk geen snars van. Vrouwen onderling maken het veel belangrijker dan het is. Mannen spelen hierin een beperkte rol.
Come on, heb jij nooit bepaalde dingen verzwegen of verdraaid voor opa en oma, gewoon omwille van de lieve vrede?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Weet ik wel. Maar het gaat toch nergens over dan?
GIA je weet toch net zo goed als ik dat je niet meteen een lul in je gehad hoeft te hebben om geen maagdenvlies meer te hebben. In een cultuur waar dit zelfs gechecked wordt voor het huwelijk weten die meiden dondersgoed of ze nog wel een vliesje hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef Gia het volgende:
Dan nog: Als een vrouw nog maagd is, hoeft ze nergens voor te vrezen. Dan moet ze alleen wel afwachten of ze wel of niet bloedt op de eerste huwelijksnacht.
Als een vrouw niet meer maagd is, vreest ze met grote vreze voor gezichtsverlies (of erger) en gaat ze voor alle zekerheid een pilletje met bloed halen.
Oftewel: Een meisje dat om zo'n pilletje vraagt, weet van zichzelf dat ze geen maagd meer is, anders zou ze niet om zo'n pilletje vragen. En jezelf voor je man voordoen als maagd, als dat niet zo is, is behoorlijk hypocriet. Imo.
En wat als zo'n meisje die pil inbrengt en de man komt te snel klaar? Dan komt 10 minuten later dat bloed nog eens aangesijpeld.....
En die ' cultuur' is vanuit de mannen gezien natuurlijk helemaal niet hypocriet? Come on!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef Gia het volgende:
Oftewel: Een meisje dat om zo'n pilletje vraagt, weet van zichzelf dat ze geen maagd meer is, anders zou ze niet om zo'n pilletje vragen. En jezelf voor je man voordoen als maagd, als dat niet zo is, is behoorlijk hypocriet. Imo.
Waar je als mens niet bij stil kan staanquote:En wat als zo'n meisje die pil inbrengt en de man komt te snel klaar? Dan komt 10 minuten later dat bloed nog eens aangesijpeld.....
mzv kan volgens mij welquote:
en zo is het, al die murkjes maar blonde Hollande meisjes naaien en daarna zo'n hoofddoek uit eigen land importeren omdat die nog maagd is. En vreemdgaan is die mannen (daarna) ook niet onbekend.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En die ' cultuur' is vanuit de mannen gezien natuurlijk helemaal niet hypocriet? Come on!
Ik vind het eerder hypocriet dat je van je vrouw verwacht dat zij nog maagd is, terwijl je hem er zelf al hier en daar hebt ingehangen. Want ga me nou niet vertellen dat al de mannen die een bloedende vrouw op het huwelijksbed verwachten zich zo koest gehouden hebben voor hun huwelijk..![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Chadi wat ben je toch een enorme woerstijkever / kamelenreetkever
Ik heb nog nooit gehoord van maagdenvliesnijd wel van penisnijd
Het is voor vrouwen veel belangrijker waarmee ze ontmaagd zijn dan dat ze ontmaagd zijn.
Vrouwen hebben dezelfde "haast" het te doen als mannen, en de valse schaamte is opgedwongen
Eerwraak etc.... vindt nl nooit plaats op mannen
Jammer genoeg is een man die het vaker gedaan heeft "ervaren" en een vrouw een "sloerie"
afhankelijk van de hoeveelheden gaat dat bij beiden gelijkwaardig op
En daarbovenop het slaan van hun vrouw als die te lang in de richting van een andere man kijktquote:Op woensdag 26 september 2007 18:39 schreef Herald het volgende:
[..]
en zo is het, al die murkjes maar blonde Hollande meisjes naaien en daarna zo'n hoofddoek uit eigen land importeren omdat die nog maagd is. En vreemdgaan is die mannen (daarna) ook niet onbekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |