quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar doe jij ook niet echt aan mee, met het verwijderen van je foto's.
Ik heb net de editknop ontdekt, dus leef je uit.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:13 schreef Apropos het volgende:
Jij bent nu de baas op het historisch forum? Ik neem alles terug wat ik ooit over NorthernStar gezegd heb en ga de mensen daar voorlichten over Hebreeuwse sjacheraars.
M.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:49 schreef Monidique het volgende:
Yo, hé, hè, blauwsmurf, met Choose Religion kun je wel nog steeds zien welke Tech is ontdekt.
Via F4 -> Techs?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:49 schreef Monidique het volgende:
met Choose Religion kun je wel nog steeds zien welke Tech is ontdekt.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 26 september 2007 12:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
OUD-ramptoeristme is geweldig.![]()
Wie is die vooraanstaande meneer?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:57 schreef Floripas het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek bij een zeer vooraanstaande meneer, die zei: "Kom maar langs ergens na vieren, drinken we een glas wijn, bij mij thuis." Ben ik de halve dag bezig geweest met kleren uitzoeken die er niet uitzien alsof ze zorgvuldig bijeen zijn geraapt, maar wel indruk maken.
Zwaardvisch.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie is die vooraanstaande meneer?
Oh, dat ja. Maar dat zie je niet wanneer je die tech niet gelijk kunt researchen. Via F6 is het niet te zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Neen, er staat een klein tekentje op elk techikoontje als die nog niet ontdekt is.
Dat zeg ik niet, straks googlet-ie me.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie is die vooraanstaande meneer?
Jawel?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, dat ja. Maar dat zie je niet wanneer je die tech niet gelijk kunt researchen. Via F6 is het niet te zien.
Ja, dat is het grote nadeel van dit forum. Je laat je sporen na.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, straks googlet-ie me.
Tja, het zijn er ook wel heel veul om te secuur te speculeren....quote:Maar hij staat hiertussen. Niet speculeren, ajb.
http://www.aup.nl/do.php?a=show_visitor_catalogus&b=auteursaz#M
Ik liep vanmorgen langs het IJ en er lag een soort rondvaartboot aan de kant. Hij werd waarschijnlijk geschilderd. Moest er ineens aan denken toen de regen losbarstte, het zal geen waterverf geweest zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef Aoristus het volgende:
Ik lees zojuist dat de chinese wolhandkrab door vroegere handel in het IJ terecht is gekomen. 't is me wat.
[afbeelding]
Nee. Ook wanneer Liberalism is ontdekt blijft de melding dat je een gratis Great Scientist krijgt. In F6 dan.quote:
Aha, iemand die geen zin had om geld aan de werf te betalen. Als het alleen verf was, dan is er weinig aan de hand, de menie spoelt wel meteen weg als het nog niet droog is.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen langs het IJ en er lag een soort rondvaartboot aan de kant. Hij werd waarschijnlijk geschilderd. Moest er ineens aan denken toen de regen losbarstte, het zal geen waterverf geweest zijn.
Door de walvisvaarders toch? In de Zaan zitten ze ook. Ik heb wel eens iemand een wolhandkrab aan zijn hengel omhoog zien halen, waar hij toch echt op paling gehoopt hadquote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef Aoristus het volgende:
Ik lees zojuist dat de chinese wolhandkrab door vroegere handel in het IJ terecht is gekomen. 't is me wat.
[afbeelding]
Schrijf gewoon lekker zelf een extensie.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:20 schreef EchtGaaf het volgende:
iemand een gouden (werkende) tip tegen die kutbanners?
ik gebruik de ad-blocker van mozilla fire fox. Werkt voor geen meter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |