de meeste mensen stinken uit hun bekquote:Op woensdag 26 september 2007 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwao verdient niet slecht. Ik had een tijdje terug een weekendtandarts nodig. Ik wachtte voor het gebouw toen een jonge vent met een Audi Q7 (bak van een suv)kwam aanrijden. Toen wist ik zeker dat ik een verkeerde richting had genomen. ()
[afbeelding]
![]()
Zoals ik al zei, met werken dus niet. Een tandarts moet toch wel ploeteren.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Aan wie delegeert een tandarts? Aan z'n geile assistentes?
Dat probeer ik je net duidelijk te maken. Een tandarts draait volle dagen. Met delegeren heeft het iha weinig te maken. Uiteindelijk is iedereen manager.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, met werken dus niet. Een tandarts moet toch wel ploeteren.
Ik denk dat je dat na twee dagen niet meer ruikt. De uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de meeste mensen stinken uit hun bek
Met elektrotechniek kun je prima aan de bak komen, heur.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat na twee dagen niet meer ruikt. De uitzonderingen daargelaten.Maar ja, puur voor het geld zou ik het niet doen, nee.....
Maar ja er zijn meerdere studies die je never nooit moet doen. ()
Dat is het probleem ook niet. Maar de branche. (quote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Met elektrotechniek kun je prima aan de bak komen, heur.
Dat scheelt mij een hoop werk, maar ik heb toch weer een reactie uitgelokt, aandachtshoer die ik er ben.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kom nooit op dat subforum, dus mislukt.
Daar heeft het alles mee te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat probeer ik je net duidelijk te maken. Een tandarts draait volle dagen. Met delegeren heeft het iha weinig te maken. Uiteindelijk is iedereen manager.
Je had toch al genoeg aandacht op zwart? Wil je echt modden?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat scheelt mij een hoop werk, maar ik heb toch weer een reactie uitgelokt, aandachtshoer die ik er ben.
echt, ik werd nog liever hoer.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou tandarts worden als ik jou was
Daar gaat het niet nu niet over, maar het is wel goed om te weten dat je een voorkeur hebtquote:
het is alletwee vies, in een kelin kamertje en is zo voorbij maar kost wel kapitalen die paar minuten, zeker bij speciale behandeling. Alleen het ene wordt niet gedekt door mn verzekering.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar gaat het niet nu niet over,
mensen die niet kiezen zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef Aoristus het volgende:maar het is wel goed om te weten dat je een voorkeur hebt
Lulhannesquote:Op woensdag 26 september 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=oAlRtCyr0sQ
Tot aan diegene die wijzigingen in een database doet aan toe. Die noemen we tegenwoordig een change manager.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat probeer ik je net duidelijk te maken. Een tandarts draait volle dagen. Met delegeren heeft het iha weinig te maken. Uiteindelijk is iedereen manager.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=oAlRtCyr0sQ
Alleen in C&Hquote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je had toch al genoeg aandacht op zwart? Wil je echt modden?
Wat dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:33 schreef Monidique het volgende:
Denk je dat dat blauwe feestje van je lang gaat duren, Floripas? Ik betwijfel het.
Dat bedoelde ik, ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan komt Lord_Vetinari weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |