abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:40:15 #181
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56403564
Uh bij de Franse F1 komen er altijd een stel F16s over en hebben dan de 3e gekleurde rook van de franse vlag.

Maar die 3 fotots zijn wel grappig om te zien dat dus commerciele vliegtuigen die rotzooi sproeien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56403622
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
Uh bij de Franse F1 komen er altijd een stel F16s over en hebben dan de 3e gekleurde rook van de franse vlag.

Maar die 3 fotots zijn wel grappig om te zien dat dus commerciele vliegtuigen die rotzooi sproeien.
Die foto's zijn van vliegtuigen die bij brandbestrijding (bosbranden) worden gebruikt: Geen gewone commerciële vliegtuigen dus, zo bijvoorbeeld
quote:
Evergreen International Aviation realizes new aerial firefighting challenges call for a new and improved aircraft. In response to this urgent problem, Evergreen International Aviation has combined its years of aerial firefighting expertise with its experience as an owner/operator of Boeing 747 aircraft to develop the nation’s next generation firefighting and aerial application platform—the Evergreen Supertanker.
http://www.evergreenaviation.com/supertanker/whyst.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2008 09:46:15 ]
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:02:16 #183
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56406373
quote:

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:17:56 #184
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_56406739
quote:
Geloof jij soms ook in sprookjes?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_56406814
quote:

En er nog serieus op ingaan ook
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:53:50 #186
52357 Lambiekje
pi_56408717
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Geloof jij soms ook in sprookjes?
Ik ben atheist dus nee ik geloof niet in sprookjes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:37:14 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56409713
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik ben atheist dus nee ik geloof niet in sprookjes.
Maar je gelooft wel in het bestaan van chemtrails?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:53:19 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56759889
http://www.newciv.org/nl/(...)/_a000035-000076.htm

Een artikel om eens fijn uit te pluizen. Aardig wat info te vinden erin.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:18:20 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56992200

Dit vind ik wel een duideijke foto op zich.
Vrijheid
pi_56992371
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]

Of voor het zelfde geld: Contrail van een 747-800 op FL40, van ongeveer twee uur oud, en een contrail van een Fokker100 op FL200 die net de foto uitgevlogen is.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:53:12 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56999599
quote:
[ afbeelding ]

Hij is wel duidelijk ja. Waar is het op gebaseerd?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 februari 2008 @ 11:04:15 #192
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_57006581
quote:
[ afbeelding ]

We kunnen natuurlijk allemaal wat tekst in een foto plakken en het op die manier anders doen voorkomen, dan het in werkelijkheid is
lucifer FTW!!!!
pi_57006791
quote:
[ afbeelding ]

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_57007785
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

[afbeelding]
Fuck nu is er al zoveel gechemtrailt dat de lucht er groen van geworden is en de bomen blauw!
Hét bewijs!
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 12:08:38 #195
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57007850
Oi

Willen de heren vliegeniers/sims het een beetje rustig aan doen?
pi_57007872
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:08 schreef NorthernStar het volgende:
Oi

Willen de heren vliegeniers/sims het een beetje rustig aan doen?
Ohja we zijn in het doemdenkersbeschermingsgebied van FOK! heh
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 12:18:18 #197
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57008026
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ohja we zijn in het doemdenkersbeschermingsgebied van FOK! heh
Niet meer vergeten he
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:23:10 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57009522
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Niet meer vergeten he
Het fok reservaat?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:05:12 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_57019797
Lekker puh. Ik heb trouwens helemaal geen verstand van die chem/contrails, waarom ze het doen en met wat etc. Ik bedoel de mensen in de politiek vinden het ook best leuk om buiten te lopen zullen we maar zeggen .

Anyway, ze doen maar. En ik weet niet of Deze al voorbij is gekomen. en natuurlijk die chemtrail patent uit 1974

Maar uiteindelijk kunnen ze een stuk efficiënter te werk gaan door gewoon ons water te vergiftigen of rotzooi in het vreten te gooien mnochten ze ons dood/ziek/whatever willen hebben. Komt wel goed.
Vrijheid
pi_57020009
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:05 schreef jogy het volgende:
Lekker puh. Ik heb trouwens helemaal geen verstand van die chem/contrails, waarom ze het doen en met wat etc. Ik bedoel de mensen in de politiek vinden het ook best leuk om buiten te lopen zullen we maar zeggen .

Anyway, ze doen maar. En ik weet niet of Deze al voorbij is gekomen. en natuurlijk die chemtrail patent uit 1974

Maar uiteindelijk kunnen ze een stuk efficiënter te werk gaan door gewoon ons water te vergiftigen of rotzooi in het vreten te gooien mnochten ze ons dood/ziek/whatever willen hebben. Komt wel goed.
Die links gaan beide over militaire experimenten, en hebben niets met grootschalig gebruik danwel met burgerluchtvaart te maken.

Dat het leger nog wel eens gevaarlijke dingen uit een vliegtuig wil laten vallen, is toch wel redelijk algemeen bekend lijkt me zo.
  zondag 2 maart 2008 @ 16:59:50 #201
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_57107600
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:16 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Die links gaan beide over militaire experimenten, en hebben niets met grootschalig gebruik danwel met burgerluchtvaart te maken.

Dat het leger nog wel eens gevaarlijke dingen uit een vliegtuig wil laten vallen, is toch wel redelijk algemeen bekend lijkt me zo.
idd echter doet men dat in een grote woestijn waar geen hond woont
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57165251
quote:
[ afbeelding ]

Gozer, de luchtverstoring die een vliegtuig maakt heeft een verschillende impact per hoogte. Verder triggeren contrails vaak het onstaan van een wolk, een zetje in de rug als het ware.
Kom nu eens met echte bewijzen, iemand?
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:01:43 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57467569
We wachten nog steeds
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 21 maart 2008 @ 17:30:11 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57523855
Volgens mij zijn ze vandaag ook weer bezig geweest, hoe kan het anders dat er in de lente sneeuw ligt .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57903931
edit
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 8 april 2008 @ 19:21:51 #207
52357 Lambiekje
pi_57916271
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:30 schreef fathank het volgende:
Volgens mij zijn ze vandaag ook weer bezig geweest, hoe kan het anders dat er in de lente sneeuw ligt .
Tja Global Warming kan het niet zijn
pi_57917595
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tja Global Warming kan het niet zijn
Het grappige is juist dat het wel global warming kan zijn.
pi_58448024
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Als jij HAARP en Chemtrails als 2 totaal verschillende onderwerpen ziet zal ik me idd de moeite besparen om hun relatie uit te leggen.
Er wordt jou gevraagd om aan te geven waarom het KNMI sprookjes verteld. Die bewering weiger je te duidelijk onderbouwen. In plaats daarvan kom je met andere dingen aanzetten.

Ik heb nergens beweerd dat trails alleen maar op 10 k hoogte ontstaan. Dus misschien moet je voortaan wat beter gaan lezen.

En mijn mening staat echt niet vast. Als je duidelijke argumenten hebt en duidelijke uitleg over chemtrails dan wil ik daar best wel naar kijken.
Maar wat jij tot nu toe hebt aangedragen maakt weinig indruk. Afstanden meten aan de hand van pixels kan ik niet bepaald serieuser nemen dan onderzoeken van het KNMI.
pi_58450790
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:55 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Er wordt jou gevraagd om aan te geven waarom het KNMI sprookjes verteld. Die bewering weiger je te duidelijk onderbouwen. In plaats daarvan kom je met andere dingen aanzetten.

Ik heb nergens beweerd dat trails alleen maar op 10 k hoogte ontstaan. Dus misschien moet je voortaan wat beter gaan lezen.

En mijn mening staat echt niet vast. Als je duidelijke argumenten hebt en duidelijke uitleg over chemtrails dan wil ik daar best wel naar kijken.
Maar wat jij tot nu toe hebt aangedragen maakt weinig indruk. Afstanden meten aan de hand van pixels kan ik niet bepaald serieuser nemen dan onderzoeken van het KNMI.
Nogmaals, ik zal je niet verder afleiden met info en heb geen zin in flauwe woordspelletjes.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_58450933
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 09:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zal je niet verder afleiden met info en heb geen zin in flauwe woordspelletjes.
Wat een aanstellerige slachtoffer rol... Ik zeg net dat ik open sta voor duidelijke informatie.
pi_58454010
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:01 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Wat een aanstellerige slachtoffer rol... Ik zeg net dat ik open sta voor duidelijke informatie.
Slachtofferrol ? Ik zie er hier maar een klagen.

Voor duidelijke info heb jij het KNMI, NASA e.d. toch die houden het lekker simpel en duidelijk en praten in hun algemene stukjes over trails als ware het alleen waterdamp. Andere dubieuze maar soms duidelijke info vind je als je de voorgaande tig topics doorspit.
Maar waarom wil je nog meer info ?
Als het KNMI het over waterdamp heeft dan is dat toch zo, als zij beweren dat trails meestal op 10 km hoogte ontstaan. idem.
Als ik n methode aanreik waarbij je hoogtes van trails zelf bij benadering kunt berekenen en je twijfelt daar om voor mij onduidelijke redenen aan. so be it. Ik vind het gemakzuchtig en kortzichtig om blind het KNMI na te blaten dan vind ik liever n.a.v eigen waarnemingen uit hoe het zit.
Het gedeelte in mijn reactie waarbij ik aangeef dat je via internet live kunt zien hoe hoog het toestel zit dat je op dat moment trails ziet maken negeer je gewoon. Lijkt me toch vrij duidelijke en betrouwbare info.

" N door mij in die tig topics veel gequote en gelezen link:
http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html
Maar ook nu zal 'n inhoudelijke reactie op deze info hoogstwaarschijnlijk uitblijven omdat het " te onduidelijk, te zweverig, te theoretisch e.d. is.
Eisenhower1961.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 15:10:47 #213
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58454731
Trails ontstaan meestal op een kilometer of 10 (daar vliegen ook de meeste vliegtuigen) en soms ook lager ja. Dat ligt net aan de weersomstandigheden.

Ze bestaan voor het overgrote deel uit waterdamp, en eventuele opgeloste stoffen erin (barium, wat dan ook) zouden geen enkel effect hebben op het al dan niet langer blijven hangen van de trail in kwestie.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:52:24 #214
52357 Lambiekje
pi_58456091
pi_58459773
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Slachtofferrol ? Ik zie er hier maar een klagen.

Voor duidelijke info heb jij het KNMI, NASA e.d. toch die houden het lekker simpel en duidelijk en praten in hun algemene stukjes over trails als ware het alleen waterdamp. Andere dubieuze maar soms duidelijke info vind je als je de voorgaande tig topics doorspit.
Maar waarom wil je nog meer info ?
Als het KNMI het over waterdamp heeft dan is dat toch zo, als zij beweren dat trails meestal op 10 km hoogte ontstaan. idem.
Als ik n methode aanreik waarbij je hoogtes van trails zelf bij benadering kunt berekenen en je twijfelt daar om voor mij onduidelijke redenen aan. so be it. Ik vind het gemakzuchtig en kortzichtig om blind het KNMI na te blaten dan vind ik liever n.a.v eigen waarnemingen uit hoe het zit.
Het gedeelte in mijn reactie waarbij ik aangeef dat je via internet live kunt zien hoe hoog het toestel zit dat je op dat moment trails ziet maken negeer je gewoon. Lijkt me toch vrij duidelijke en betrouwbare info.

" N door mij in die tig topics veel gequote en gelezen link:
http://members.aol.com/doewatch/chemtrails.html
Maar ook nu zal 'n inhoudelijke reactie op deze info hoogstwaarschijnlijk uitblijven omdat het " te onduidelijk, te zweverig, te theoretisch e.d. is.
Ik blaat helemaal niet blind het KNMI na. Jij komt er mee aanzetten dat ze sprookjes vertellen, ik vraag jou waar dat op gebasseerd is en het enige waar jij mee aankomt is die uiterst discutabele pixel meetmethode.

Lekker belangrijk of die trails op 5 of 10 k hoogte worden gemaakt. De KNMI als onbetrouwbaar afschilderen omdat er ook wel eens trails lager dan 10 k ontstaan is wel heel erg simpel. Er is niemand die zegt dat ze alleen maar op 10 k hoogte ontstaan.
Jij kunt blijkbaar geen logische verklaring geven over het nut of doel van chemtrails terwijl dat toch wel mijn eerste opmerking in dit topic was.
Mensen besproeien, voor welk doel dan ook, via een vliegtuig is het wel de meest onlogische manier. Als je perse mensen, landen of wat dan ook wilt besproeien zijn er heel wat betere en effectievere manieren om dat te doen.

Net zoiets als een dokter die met een spuit in de hoek van de kamer gaat staan, de patient in de andere hoek en dan met die spuit op de patient richten. Weet je als dokter ook wel dat die spuit compleet nutteloos was.
pi_58461537
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:10 schreef Rasing het volgende:
Trails ontstaan meestal op een kilometer of 10 (daar vliegen ook de meeste vliegtuigen) en soms ook lager ja. Dat ligt net aan de weersomstandigheden.

Ze bestaan voor het overgrote deel uit waterdamp, en eventuele opgeloste stoffen erin (barium, wat dan ook) zouden geen enkel effect hebben op het al dan niet langer blijven hangen van de trail in kwestie.
Heb je dit zelf waargenomen of heb je n bron ?
In mijn waarneming ontstaan ze nl meestal ook lager.

Het overgrote deel van wat je secundair waarneemt is (hoop ik, ) i.d.d. waterdamp, Wat er primair in de uitlaatgassen zit is wel iets gedetaileerder te beschrijven:
quote:
Did you ever wonder what blows out of a jet airplane? Here is what you'll find in the air around an airport:

Freon 11, Freon 12, Methyl Bromide, Dichloromethane, cis-l,2-Dichloroethylene, 1,1,1-Trichloro-ethane, Carbon Tetrachloride, Benzene, Trichloroethylene, Toluene, Tetrachloroethene, Ethylbenzene, m,p-Xylene, o-Xylene, Styrene, 1,3,5-Trimethyl-benzene, 1,2,4-Trimethylbenzene, o-Dichlorobenzene, Formaldehyde, Acetaldehyde, Acrolein, Acetone, Propinaldehyde, Crotonaldehyde, Isobutylaldehyde, Methyl Ethyl Ketone, Benzaldehyde, Veraldehyde, Hexanaldehyde, Ethyl Alcohol, Acetone, Isopropyl Alcohol, Methyl Ethyl Ketone, Butane, Isopentane, Pentane, Hexane, Butyl Alcohol, Methyl Isobutyl Ketone, n,n-Dimethyl Acetamide, Dimethyl Disulfide, m-Cresol, 4-Ethyl Toulene, n-Heptaldehyde, Octanal, 1,4-Dioxane, Methyl Phenyl Ketone, Vinyl Acetate, Heptane, Phenol, Octane, Anthracene, Dimethylnapthalene (isomers), Flouranthene, 1-methylnaphthalene, 2-methylnaphthalene, Naph-thalene, Phenanthrene, Pyrene , Benzo(a)pyrene, 1-nitropyrene, 1,8-dinitropyrene, 1,3-Butadiene, sulfites, nitrites, nitrogen oxide, nitrogen monoxide, nitrogen dioxide, nitrogen trioxide, nitric acid, sulfur oxides, sulfur dioxide, sulfuric acid, urea, ammonia, carbon monoxide, ozone, particulate matter
http://educate-yourself.org/cn/jp8jetfueltoxicity31dec05.shtml
En het zal best zo zijn dat van 'n aantal stoffen verbrande jet fuel niet de bron is, maar om het waterdamp te noemen.

De samenstelling van de gebruikte brandstof heeft wel invloed op het ontstaan van trails en dus ook op de hoeveelheid trails , persistent of niet.

Zwavel b.v.:
quote:
The high fuel sulfur content also caused an increase in the typical number concentrations of contrail particles by about one third with respect to low sulfur fuel, while the effective diameter of the size distribution was lowered at a fuel sulfur independent ice water content.
http://www.agu.org/pubs/crossref/1997/97JD02209.shtml
quote:
As for the sulfur in fuel option, current jet fuel sulfur levels are around 400ppm, mostly due to the removal of sulfur by use of hydroprocessing to meet other parts of the jet fuel specification or the fact that low sulfur feedstock is available (27-29). Jet aircraft have a specification limit of 3000ppm in their fuel in the U.S. and similar elsewhere, so the level could be increased by a factor of almost 8 without any modification to the specifications (30).
http://www.global-warming(...)al-Jet-Fuel/ag7.html
Eisenhower1961.
pi_58461587
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hoeveel lager, en hoe heb je dat bepaald?

En waarom zou het niet lager kunnen dan 10 km? Verkeersvliegtuigen vliegen meestal ongeveer op 10 km hoogte, maar moeten naar en van het vliegveld natuurlijk stijgen en dalen. Aangezien Schiphol een vrij goot vliegveld is (qua aantallen vliegtuigen) lijkt het mij niet vreemd dat in NL een flink deel van de verkeersvliegtuigen lager vliegt dan 10 km.
pi_58462223
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:10 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het overgrote deel van wat je secundair waarneemt is (hoop ik, ) i.d.d. waterdamp, Wat er primair in de uitlaatgassen zit is wel iets gedetaileerder te beschrijven:
[..]

En het zal best zo zijn dat van 'n aantal stoffen verbrande jet fuel niet de bron is, maar om het waterdamp te noemen.

De samenstelling van de gebruikte brandstof heeft wel invloed op het ontstaan van trails en dus ook op de hoeveelheid trails , persistent of niet.

Zwavel b.v.:
[..]

[..]

Wat voor een abnormaal iets zit er volgens jou in die uitlaatgassen?
  zondag 4 mei 2008 @ 10:56:38 #219
52357 Lambiekje
pi_58467932

Dat kneuzen die hier nog steeds roepen dat er niet zo iets als chemtrails is. Elders in wereld zijn er wel nieuwszenders die aandacht er aangeven. Dat onze propagandamedia niets meldt maakt het nog niet zo dat het niet bestaat. Je bent achterhaald met je debunkgejammer. Hand voor je ogen en het is er niet, hoe triest.

Het godverdomme bespottelijk is het, Duitsland geeft toe dat ze ons bij de grens besproeien maar onze verrotte media meldt niets? Mogen wij Nederlands nog niet collectief bekend worden met de term Chemtrails?!

[ Bericht 15% gewijzigd door Lambiekje op 04-05-2008 11:05:15 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 12:05:47 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58468815
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:56 schreef Lambiekje het volgende:

Dat kneuzen die hier nog steeds roepen dat er niet zo iets als chemtrails is. Elders in wereld zijn er wel nieuwszenders die aandacht er aangeven. Dat onze propagandamedia niets meldt maakt het nog niet zo dat het niet bestaat. Je bent achterhaald met je debunkgejammer. Hand voor je ogen en het is er niet, hoe triest.

Het godverdomme bespottelijk is het, Duitsland geeft toe dat ze ons bij de grens besproeien maar onze verrotte media meldt niets? Mogen wij Nederlands nog niet collectief bekend worden met de term Chemtrails?!
Nog maar een keer dan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chaff_%28radar_countermeasure%29
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 mei 2008 @ 12:16:47 #221
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58468983
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:56 schreef Lambiekje het volgende:
Mogen wij Nederlands nog niet collectief bekend worden met de term Chemtrails?!
Alsjeblieft niet zeg. Dan komen er nog meer van die fantasten onder hun steen vandaan met hun zelfverzonnen theorieen en zeer vaag "bewijsmateriaal".
lucifer FTW!!!!
  zondag 4 mei 2008 @ 12:58:33 #222
52357 Lambiekje
pi_58469762
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg. Dan komen er nog meer van die fantasten onder hun steen vandaan met hun zelfverzonnen theorieen en zeer vaag "bewijsmateriaal".
Dus het devies is domhouden.
  zondag 4 mei 2008 @ 13:04:03 #223
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58469862
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zou er aandacht worden geschonken aan iets wat totaal niet bestaat, en slechts in stand wordt gehouden door mensen die in sprookjes geloven?
lucifer FTW!!!!
  zondag 4 mei 2008 @ 13:17:41 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58470176
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het devies is zelf nadenken en niet domweg de youtube filmpjes van de complotters napraten.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 mei 2008 @ 19:34:50 #225
52357 Lambiekje
pi_58476911
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Waarom zou er aandacht worden geschonken aan iets wat totaal niet bestaat, en slechts in stand wordt gehouden door mensen die in sprookjes geloven?
Sprookjesgelovers zijn mensen die naar de kerk gaan en mensen die voorgelogen willen worden door staatspropaganda middels de azijnbode. Mensen die niet zelf kunnen en willen nadenken. Het kunnen is door onderwijs veroorzaakt.

Oh dus UK govt heeft sprookjes toegegeven. Wet-samenstellers verzinnen sprookjes. Patentbureaus patenteren sproojes. Kruip uit je luciferdoos - leuk gekozen referentiekader - en betreedt de realiteit. Wake Up!
  zondag 4 mei 2008 @ 19:36:40 #226
52357 Lambiekje
pi_58476946
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het devies is zelf nadenken en niet domweg de youtube filmpjes van de complotters napraten.
Jouw devies is dus staatspropaganda napraten. Politici zijn pathologische leugenaars, you know!
  zondag 4 mei 2008 @ 19:47:36 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58477192
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jouw devies is dus staatspropaganda napraten. Politici zijn pathologische leugenaars, you know!
Nee dat is het 'dus' niet
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 mei 2008 @ 19:58:32 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58477427
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sprookjesgelovers zijn mensen die naar de kerk gaan en mensen die voorgelogen willen worden door staatspropaganda middels de azijnbode. Mensen die niet zelf kunnen en willen nadenken. Het kunnen is door onderwijs veroorzaakt.

Oh dus UK govt heeft sprookjes toegegeven. Wet-samenstellers verzinnen sprookjes. Patentbureaus patenteren sproojes. Kruip uit je luciferdoos - leuk gekozen referentiekader - en betreedt de realiteit. Wake Up!
Grappig. Dat laatste is best van toepassing op jouw houding richting de wereld. Gebrek aan kennis over dingen als natuurkunde, om maar eens wat te noemen.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 mei 2008 @ 20:17:07 #229
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58477814
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
Kruip uit je luciferdoos - leuk gekozen referentiekader -
Ja lachen man
quote:
en betreedt de realiteit. Wake Up!
Denk dat ik wakker genoeg ben om te kunnen oordelen dat er geen verborgen sproei installaties aan boord van vliegtuigen zitten.
lucifer FTW!!!!
pi_58478027
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Denk dat ik wakker genoeg ben om te kunnen oordelen dat er geen verborgen sproei installaties aan boord van vliegtuigen zitten.
Ben je ook wakker genoeg om te kunnen oordelen of er geen " verborgen" toevoegingen in jet fuel zitten ?
Eisenhower1961.
  zondag 4 mei 2008 @ 20:29:27 #231
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58478135
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ben je ook wakker genoeg om te kunnen oordelen of er geen " verborgen" toevoegingen in jet fuel zitten ?
Kom op man, die onzin geloof je toch zeker zelf niet?
lucifer FTW!!!!
pi_58479720
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Kom op man, die onzin geloof je toch zeker zelf niet?
Welke onzin ? Dat 'n select gezelschap de ingredienten bepaalt en de samenstelling geheim mag/kan houden?
Eisenhower1961.
  zondag 4 mei 2008 @ 21:47:43 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58480171
quote:

[..]

Dat is dan best een taai goedje
Onikaan ni ov dovah
pi_58482343
quote:

[..]

Dan vraag ik het nogmaals. Welke abnormale stoffen zitten er volgens jou in die kerosine?
pi_58486242
quote:
Op zondag 4 mei 2008 23:21 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Dan vraag ik het nogmaals. Welke abnormale stoffen zitten er volgens jou in die kerosine?
Wij mogen helemaal niet weten wat er precies inzit. (trade secret e.d.) Abnormaal is 'n relatief begrip en daarom is er geen eenduidig en duidelijk antw op je vraag mogelijk. Kan je wel 'n aantal stoffen geven waarvan de uitwerking op flora en fauna ongewenste gevolgen heeft, ik zou het gebruik daarvan wel als abnormaal willen omschrijven. Maar de vraag is volgens mij , welke stoffen zitten er in jet fuel die niet primair aanwezig zijn om 'n vliegtuigmotor optimaal te laten presteren maar die 'n ander doel dienen.
Eisenhower1961.
pi_58486456
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wij mogen helemaal niet weten wat er precies inzit. (trade secret e.d.) Abnormaal is 'n relatief begrip en daarom is er geen eenduidig en duidelijk antw op je vraag mogelijk. Kan je wel 'n aantal stoffen geven waarvan de uitwerking op flora en fauna ongewenste gevolgen heeft, ik zou het gebruik daarvan wel als abnormaal willen omschrijven. Maar de vraag is volgens mij , welke stoffen zitten er in jet fuel die niet primair aanwezig zijn om 'n vliegtuigmotor optimaal te laten presteren maar die 'n ander doel dienen.
Je hebt dus geen idee wat er precies in die kerosine zit. Ik heb je eerder al zien zeggen dat je niet goed weet wat voor een doel die chemtrails hebben, maar toch ben je er heilig van overtuigd dat er bewust gerommeld wordt met kerosine.
Best wel apart dan.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:38:12 #237
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58486935
Ik mag trouwens toch hopen dat deze chemtrail gelovers nooit zelf in een vliegtuig zullen stappen?
lucifer FTW!!!!
pi_58489163
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:08 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee wat er precies in die kerosine zit. Ik heb je eerder al zien zeggen dat je niet goed weet wat voor een doel die chemtrails hebben, maar toch ben je er heilig van overtuigd dat er bewust gerommeld wordt met kerosine.
Best wel apart dan.
Heilig overtuigd nog wel ? Ik vind het niet onwaarschijnlijk.

Maar, ik kan dus ook zeggen:

Je hebt dus geen idee wat er precies in die kerosine zit. Ik heb je eerder al zien zeggen dat je niet goed weet wat voor een doel die chemtrails hebben, maar toch ben je er heilig van overtuigd dat er NIET bewust gerommeld wordt met kerosine.
Best wel apart dan.
Eisenhower1961.
pi_58489714
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee wat er precies in die kerosine zit. Ik heb je eerder al zien zeggen dat je niet goed weet wat voor een doel die chemtrails hebben, maar toch ben je er heilig van overtuigd dat er NIET bewust gerommeld wordt met kerosine.
Best wel apart dan.
Wat is er apart aan "onschuldig totdat het tegendeel is bewezen"?

Zoals ik al eerder heb gezegd tart het chemtrail verhaal elke logica. Het doel van chemtrails ontgaat mij volledig. Als je perse mensen met een vloeistof wilt beinvloeden zijn er veel betere en effectievere manieren. Dat heb ik dus al diverse malen gezegd.
Als jij dan maar blijft sugereren dat er wel degelijk chemtrails worden gemaakt, dan krijg ik wel het idee dat je wel heilig van chemtrails overtuigd bent.
Zeker als jij niet kritisch durft te kijken naar de uitvoering en effectiviteit van chemtrails.

Dan ben je in mijn ogen heilig overtuigd van chemtrails of loop je gewoon de discussie te verkloten.
  maandag 5 mei 2008 @ 13:17:44 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58489816
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:42 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Best wel apart dan.
Heb jij dan enig idee wat voorn stof intact door een moderne straalmotor komt?
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')