duidelijk een "doodgewone contrail"quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reem_lange_wolk.html
Tja wat zou dit toch zijn ....
Ja, het lijkt net alsof een vliegtuig dat heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
duidelijk een "doodgewone contrail"
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:56 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] OMG WTF!!!
Ik denk dat blauw voor mind-control is, rood voor militarie experimenten en wit voor weathercontrol.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer gevonden?
Die foto's zijn van vliegtuigen die bij brandbestrijding (bosbranden) worden gebruikt: Geen gewone commerciële vliegtuigen dus, zo bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
Uh bij de Franse F1 komen er altijd een stel F16s over en hebben dan de 3e gekleurde rook van de franse vlag.
Maar die 3 fotots zijn wel grappig om te zien dat dus commerciele vliegtuigen die rotzooi sproeien.
http://www.evergreenaviation.com/supertanker/whyst.htmlquote:Evergreen International Aviation realizes new aerial firefighting challenges call for a new and improved aircraft. In response to this urgent problem, Evergreen International Aviation has combined its years of aerial firefighting expertise with its experience as an owner/operator of Boeing 747 aircraft to develop the nation’s next generation firefighting and aerial application platform—the Evergreen Supertanker.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
Uh bij de Franse F1 komen er altijd een stel F16s over en hebben dan de 3e gekleurde rook van de franse vlag.
Maar die 3 fotots zijn wel grappig om te zien dat dus commerciele vliegtuigen die rotzooi sproeien.
Geloof jij soms ook in sprookjes?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
En er nog serieus op ingaan ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
Ik ben atheist dus nee ik geloof niet in sprookjes.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Geloof jij soms ook in sprookjes?
Maar je gelooft wel in het bestaan van chemtrails?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ben atheist dus nee ik geloof niet in sprookjes.
Of voor het zelfde geld: Contrail van een 747-800 op FL40, van ongeveer twee uur oud, en een contrail van een Fokker100 op FL200 die net de foto uitgevlogen is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een duideijke foto op zich.
Hij is wel duidelijk ja. Waar is het op gebaseerd?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen natuurlijk allemaal wat tekst in een foto plakken en het op die manier anders doen voorkomen, dan het in werkelijkheid isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:18 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck nu is er al zoveel gechemtrailt dat de lucht er groen van geworden is en de bomen blauw!quote:
Ohja we zijn in het doemdenkersbeschermingsgebied van FOK! hehquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:08 schreef NorthernStar het volgende:
Oi![]()
Willen de heren vliegeniers/sims het een beetje rustig aan doen?
Niet meer vergeten hequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja we zijn in het doemdenkersbeschermingsgebied van FOK! heh
Die links gaan beide over militaire experimenten, en hebben niets met grootschalig gebruik danwel met burgerluchtvaart te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:05 schreef jogy het volgende:
Lekker puh. Ik heb trouwens helemaal geen verstand van die chem/contrails, waarom ze het doen en met wat etc. Ik bedoel de mensen in de politiek vinden het ook best leuk om buiten te lopen zullen we maar zeggen.
Anyway, ze doen maar. En ik weet niet of Deze al voorbij is gekomen. en natuurlijk die chemtrail patent uit 1974
Maar uiteindelijk kunnen ze een stuk efficiënter te werk gaan door gewoon ons water te vergiftigen of rotzooi in het vreten te gooien mnochten ze ons dood/ziek/whatever willen hebben. Komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |