Hoe komen die dan daar, wordt daar binnen de dienstregeling met zo'n trein gereden of rijden die 's nachts leeg terug naar waar ze moeten rijden?quote:Op zondag 30 september 2007 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
In Maastricht zit de werkplaats van de rijtuigen, daarom zie je die composities daar ook vaak staan
Die kunnen helaas niet gekoppeld worden in Sittard, dus zou er waarschijnlijk maar 1 trein per uur vanuit Maastricht kunnen vertrekken.quote:Op zondag 30 september 2007 18:44 schreef Socios het volgende:
Het wordt tijd dat er weer getrokken treinen gaan rijden naar Maastricht.
Klopt. Tilburg doet de goederenlocs en af en toe wat andere klussen, zoals een revisie.quote:Op zondag 30 september 2007 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij onderhouden ze ook de locs in Maastricht.
De rijtuigen komen vanuit Venlo en Brabant naar Maastricht toe als Ledig Materieel. Ook zijn er af en toe LM ritten van verder weg.quote:Op zondag 30 september 2007 19:06 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hoe komen die dan daar, wordt daar binnen de dienstregeling met zo'n trein gereden of rijden die 's nachts leeg terug naar waar ze moeten rijden?
Pendeltreinen, waarbij er in Sittard overgestapt moet wordenquote:Die kunnen helaas niet gekoppeld worden in Sittard, dus zou er waarschijnlijk maar 1 trein per uur vanuit Maastricht kunnen vertrekken.
En de VIRMs kunnen meer passagiers vervoeren, dus minder vaak staan![]()
Er gaan per dag 2 treinen uit de 3500 (IC Schiphol-Eindhoven) in de spits door naar Maastricht.quote:Op zondag 30 september 2007 18:44 schreef Socios het volgende:
Het wordt tijd dat er weer getrokken treinen gaan rijden naar Maastricht.
Dat doen we maar nietquote:Op zondag 30 september 2007 12:05 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Jawel hoor, alleen is daarbij Fles pontificaal in beeld enzo met zijn zoektocht naar een plee. Ik weet niet of dat zo heel gewaardeerd wordt als ik dat erbij had gezet.(Fles?)
alle foto's ervan:quote:Op zondag 30 september 2007 18:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van het dashboard?
haha, hier werd juist alles expres luid en duidelijk omgeroepenquote:Op zondag 30 september 2007 18:21 schreef Socios het volgende:
Ja, wel leuk. Grappig ook dat je niet naar buiten kan kijken. De trein kwam zonder stationvooraankondiging stil te staan. Zie je mensen opstaan en snel naar de deur toe omdat men denkt dat het station al bereikt is, staat de trein nog midden in een weiland. Mensen weer terug zitten, even later wel het station.
Leuke foto's. Ben vandaag ook nog even geweest, maar de trein van Almelo naar Hengelo reed via Wierden en later in Oldenzaal nog 45 minuten moeten wachten. Was een beetje een chaos, maar wel leuk.quote:Op zondag 30 september 2007 17:32 schreef dennistd het volgende:
Vandaag naar Hengelo toe geweest, wat plaatjes:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:25 schreef Duvel het volgende:
Tussen Arnhem en Dieren gaat het ook weer goed, uitgelopen werkzaamheden!
Dit is het eerste echte nieuwe station puur en alleen voor Arrivaquote:Tijdelijk Arriva-station Europark geopend
GRONINGEN - De bankjes staan er, de klok hangt en de kaartjesautomaat werkt. Het tijdelijke station bij het Europapark is klaar.
De treinen van en naar Nieuweschans rijden driemaal per uur. Het definitieve station, met voetgangerstunnel, moet eind 2010 klaar zijn.
Het station werd maandag door wethouder Karin Dekker geopend.
Zover was ik zelf ook al gekomen, maar dat houdt in dat je op alle mogelijke manieren ook pas vanaf 1 nov. in Duitsland kaarten voor die datum kunt kopen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:11 schreef Socios het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met de nieuwe dienstregeling die 9 december ingaat.
Is een cirkel vierkant?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:16 schreef Socios het volgende: Indien iemand een OV-Studentenkaart heeft (week) en een overgangsbewijs naar de 1e klas wil kopen voor een reis die voor 9 uur ´s ochtends plaatsvindt (doordeweeks). Mag dat kaartje dan met korting gekocht worden? In de 2e klas mag op hetzelfde tijdstip namelijk gratis gereisd worden. Iemand die hier duidelijkheid over kan verschaffen?
Geen idee, misschien aan het loket op het station wel? Is vanwege technisch onderhoud van het Duitse reserveringssysteem zie ik nu op de site van NS Internationaal (waarschijnlijk vandaar je vraag).quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef MCH het volgende:
Zover was ik zelf ook al gekomen, maar dat houdt in dat je op alle mogelijke manieren ook pas vanaf 1 nov. in Duitsland kaarten voor die datum kunt kopen?
Lol, ok, helder. Maar toch enigszins vreemd, 2e klas gratis, 1e klas meteen de volle mep. In alle andere gevallen als de kaart niet geldig is voor gratis reizen, geldt de korting op een kaartje. Maar goed, opzich ook wel te begrijpen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Is een cirkel vierkant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |