Rijdt er morgen een Protos volgens somda?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:41 schreef Zug-Chef het volgende:
Berichten op somda hebben mij toch maar thuis gehouden. Het schijnt het allemaal gewoon net niet te zijn... Niks bijzonders eigenlijk wat er staat. Dat is best wel jammer. Toch ben ik benieuwd naar de foto's van diegene die wel gaan
Heb het ook gelezen ja, maar ik heb het kaartje al, dus zonde om niet te gebruiken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:41 schreef Zug-Chef het volgende:
Berichten op somda hebben mij toch maar thuis gehouden. Het schijnt het allemaal gewoon net niet te zijn... Niks bijzonders eigenlijk wat er staat. Dat is best wel jammer. Toch ben ik benieuwd naar de foto's van diegene die wel gaan
Ik hoor het net jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:45 schreef Zug-Chef het volgende:
EDIT: Beide stellen hebben vandaag gereden!
Enniewee, Ik heb nog wat sfeerbeelden van de ZLSM Dieseldag, met een gouden moment erin: Fles die zijn voorkeur uitspreekt voor de Protos en de gereedstaande plan V verafschuwd. De mcn van die V liep juist voorbijquote:
"Moet wel een plee in zitten, moet zeiken als een aap"quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, ik druk me nog bijzonder parlementair uit daar
Met eindstation bedoelde ik, dat alle lijnen ophouden op Helsinki station. (Volgens mij is dat op den Haag cs ook zo, maar dat weten jullie beter dan ik waarschijnlijk.). Je kunt dus ook gewoon voor alle verschillende treinen langs lopen. Verder is Helsinki voor zover ik weet altijd het "eindpunt van deze trein".quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Thanx! Vet zeg! Zag op die website dat er ook een trein vanuit Helsinki naar Moskou gaat. Die trein doet er 12 uur en 58 minuten over. Met een eindstation, bedoel je dan een kopstation (zoals Den Haag CS) of een eindstation in de zin dat het het eindpunt voor alle lijnen is?
Zag het inderdaad dat de treinen er niet heel vaak rijden. Vijf jaar geleden ben ik in Finland geweest (Rovaniemi). De taal blijft leuk.. ik snap er echt helemaal geen zak van. Heb me laatst laten vertellen dat de Finnen elf verschillende lidwoorden kennen.
Leuke filmpjes hoor, alleen jammer dat je die Proto's niet ook eventjes van binnen hebt gefilmd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:59 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Je mag kiezen
Google Video
WMV Download
![]()
Jawel hoor, alleen is daarbij Fles pontificaal in beeld enzo met zijn zoektocht naar een plee. Ik weet niet of dat zo heel gewaardeerd wordt als ik dat erbij had gezet.quote:Op zondag 30 september 2007 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuke filmpjes hoor, alleen jammer dat je die Proto's niet ook eventjes van binnen hebt gefilmd.![]()
haha knaterslelijk. totaal geen porum.quote:Op zondag 30 september 2007 13:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Kijk dit gebeurt er met onze ICL/ICB/IR rijtuigen als ze uitgewisseld zijn in Venlo:
[afbeelding]
Bron: http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?4,3487643
Ja maar in die regio wordt het materieel ook ingezet.quote:Op zondag 30 september 2007 09:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Jah, al een keer of 20 ofzo. Arnhem - Nijmegen met de 3600
Een geluid wat uit de spoorstaven komt?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Vraagje:
ik liep laatst langs het spoor, en toen kwam er een trein aan op zon 500-800m. Een wissel (of een sein) begon toen een soort melodietje te spelen. Dus niet tuutuutuuutuut ofzo,maar met wat meer variatie. Het was alleen te horen als je min of meer naast die paal stond zeg maar.
Waarom is dat zo'n geluid?
Cool die ICE! Waarom was daar een tijdelijk station?quote:Op zondag 30 september 2007 14:44 schreef Willy84 het volgende:
Tijdelijk ICE station te Wildenrath
weet ik nietquote:Op zondag 30 september 2007 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een geluid wat uit de spoorstaven komt?
Was vanwege de opendag van Siemens. Siemens is producent van de ICE en had dus een perron langs hun eigen testbaan gezet waar je voor 1 euro een rondje kon rijden. Alles door 1 deur naar binnen en 1 deur naar buiten.quote:Op zondag 30 september 2007 15:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Cool die ICE! Waarom was daar een tijdelijk station?
er stond een standje in van de ns volgens mijquote:Op zondag 30 september 2007 18:29 schreef Willy84 het volgende:
[..]
@ dennis: wat doen ze in die vrachwagon? Ze staan normaal op de Dijksgracht en schijnen gebruikt te kunnen worden als remrijtuig. Wat ze daar dan doen?
Volgens mij onderhouden ze ook de locs in Maastricht.quote:Op zondag 30 september 2007 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
In Maastricht zit de werkplaats van de rijtuigen, daarom zie je die composities daar ook vaak staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |